اخبار فرهنگی

پایان شایعه “جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان” + عکس جدید

جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان ، رامبد جوان
ماجرای “جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان” یکی از داغ ترین سوژه های فضای مجازی بود که شب گذشته با عکس مشترک آقای مجری و خانم بازیگر ختم به خیر شد.

جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان به کجا رسید

اگر شما هم اندکی اهل فضای مجازی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی مختلف باشید ، خبرهای داغ این روزهای فضای مجازی را شنیده اید و شاید ذهنتان را درگیر کرده باشد. یکی از داغ ترین سوژه هایی که فضای مجازی به آن دامن زد ماجرای جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان بود که خبرهای آن به سرعت منتشر شد.SUNSCREEN FOR FACE

SUNSCREEN FOR FACE

ماجرای جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان و خبرهای پیرامون آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و کانال ها و شبکه های اجتماعی زیادی به آن دامن زدند اما شب گذشته با انتشار عکسی مشترک شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان ختم به خیر شد.

ماجرای جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان از کجا شکل گرفت

آخرین روزهای هفته گذشته بود که موجی از پیام ها در خصوص جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شد و در میان مخاطبان این شبکه های اجتماعی به سرعت دست به دست گردید.

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان بازیگر کشورمان

خبرهایی که حاکی از جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان بود و نوید اتفاقی تازه در زندگی مجری خندوانه و بازیگر جوان کشورمان را میداد با بی واکنشی از سوی این دو هنرمند کشورمان در هاله ای از ابهام باقی ماند.

رامبد جوان و نگار جواهریان

شایعه جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

زندگی هنرمندان همواره زیر ذره بین مردم قرار دارند و کوچک ترین اتفاق در زندگی شخصی هنرمندان سرشناس برای مردم حائز اهمیت است. ماجرای ازدواج ، بچه دار شدن و جدایی چهره ها همواره یکی از داغ ترین سوژه ها را برای مردم رقم میزند و گویا این ماجرا تمامی ندارد.

شایعه ای دیگر درباره جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان

شهریورماه سال ۹۵ بود که ماجرای جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان درحالی که تازه زندگی مشترکشان را آغاز کرده بودند شکل گرفت اما شایعه ای بیش نبود و این زوج به زندگی مشترکشان ادامه دادند.

رامبد جوان و نگار جواهریان

عکسی قدیمی از رامبد جوان و نگار جواهریان

حواشی زندگی رامبد جوان تا جایی ادامه پیدا کرد که مجری خندوانه در برنامه ای تلویزیونی درباره شرح ماجراهای زندگی خصوصی اش گفت :دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم، اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی میکردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده به خود من و آدم هایی که در زندگی ام هستند ربط دارد و لاغیر.

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار عادل فردوسی پور

عکس مشترکی که به ماجرای جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان خاتمه داد

بعد از چند روز پرحاشیه و ماجراهای شکل گرفته درباره جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان عکس مشترکی از این زوج منتشر شد که به این شایعات خاتمه داد.

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان در بهشت امام رضا

رامبد جوان و نگار جواهریان شب گذشته عکس مشترکی را در صفحه شخصی اینستاگرامشان به اشتراک گذاشتند که پاسخی برای شایعات اخیر درباره جدایی شان بود.

رامبد جوان و نگار جواهریان

عکس رامبد جوان و نگار جواهریان در بهشت امام رضا

رامبد جوان و نگار جواهریان شب گذشته در کنار بچه های بهشت امام رضا عکس هایی را در کنار هم با بچه های بهشت امام رضا به یادگار گرفتند و برای هوادارانشان به اشتراک گذاشتند.

رامبد جوان و نگار جواهریان

عکسی از رامبد جوان و نگار جواهریان

و در پایان باز هم به صحبت های رامبد جوان درباره زندگی خصوصی افراد بازمیگردیم و بار دیگر این جملات را مرور میکنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا