انواع فال و طالع بینی

فال روزانه | جمعه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

فال روزانه،فال روز

ماه تولدفال روزانه – جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷
فال روزانه فروردینفال روز متولدین فروردین: احتمالا امروز می‌خواهید تا فرصت از دست نرفته به هدف بزنید، اما ممکن است قبل از اینکه به مقصودتان برسید از پا بیفتید. چند ساعت اول صبح را زیاد کار نکنید، برای اینکه ممکن است همین چند ساعت انرژی تان تحلیل رود. بهترین کار این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، حتی اگر باز هم خسته شدید، تا بعد از ظهر احتمالاً موج تازه‌ای از انرژی وارد زندگی تان می‌شود.
فال روزانه اردیبهشتفال روز متولدین اردیبهشت: هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می‌خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.
فال روزانه خردادفال روز متولدین خرداد: شما فکر می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است، اما هنوز کارهای خیلی زیادی دارید که انجام نداده‌اید. اما این قضیه در مورد کارهایی که تمام کرده‌اید صدق نمی‌کند، بلکه در مورد کارهایی است که تازه شروع کرده‌اید و یا قرار است انجامشان دهید. از نگاه کردن به گذشته بپرهیزید؛ شما الان نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید. در عوض به دور و بر خود و زمان حال توجه کنید. از همین امروز کار شما شروع می‌شود
فال روزانه تیرفال روز متولدین مرداد: شما امروز خیلی عجیب شده‌اید! هرچقدر کمه روز جلو می‌رود شما کمتر به دنبال تفریح و لذت بردن می‌روید. امروز شاید ابتدا خیلی فعال و پرانرژی ظاهر شوید، اما بهتر است کمی‌از فعالیت‌تان کم کنید، بدین وسیله می‌توانید بخشی از انرژی تان را برای وقتی که می‌خواهید تفریح کنید ذخیره نمایید.
فال روزانه مردادفال روز متولدین شهریور: شما معمولاً تنها کسی هستید که که از افراد دیگر پشتیبانی می‌کنید و وقتی آنها از انجام دادن مسئولیت‌هایشان اجتناب می‌کنند ازشان حمایت می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. اجازه ندهید افراد دیگر به احساساتتان بی توجهی کنند. شما دوست دارید هر چیزی که در دسترستان هست را درست کنید، اما این بدین معنی نیست که همیشه نقش سیندرلای حاضر به خدمت را بازی می‌کنید.
فال روزانه شهریورفال روز متولدین مهر: شما نمی‌توانید خیلی راحت از کنار اتفاقات مهمی ‌که پیرامونتان رخ داده بی تفاوت گذشته و آنها را فراموش کنید. حتی اگر دوست نداشته باشید، دیگران این نگرش شما را تحسین کرده و می‌خواهند نقش مهم رهبری را به شما بدهند. حتی اگر نمی‌دانید چه کاری باید بکنید، سعی نکنید از این مسئولیت شانه خالی کنید. وقتی که زمان نشان دادن شایستگی فرا رسید، توانایی کافی را به دست خواهید آورد.
فال روزانه مهرفال روز متولدین آبان: امروز آخرین روزی است که عطارد در نشانه شما حضور دارد، بنابراین قبل از اینکه خواسته‌هایتان در محل کار را سرکوب کنید، حمله شدیدی از آدرنالین را حس خواهید کرد. قبلا اتفاقات زیادی رخ داده بود و حالا شما اصلاً وقتی برای تلف کردن ندارید. تا جایی که می‌توانید پر جنب و جوش باشید؛ بعدا برای استراحت و خیال پردازی کردن وقت خواهید داشت.
فال روزانه آبانفال روز متولدین آذر:شما امروز می‌توانید به درستی دیوارهایی که افراد دیگر دور خودشان کشیده‌اند را ببینید و آنها هرقدر که بیشتر این موضوع را انکار می‌کنند، صحت آن برایشان روشن تر می‌شود. لازم است که نسبت به اهدافتان هوشیارتر باشید، برای اینکه ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. هم اکنون بهتر است که با احتیاط و آرام قدم بردارید. اگر یک قدم به جلو بردارید بهتر از این است که یکدفه و خیلی زود به جلو خیز بردارید!!
فال روزانه آذرفال روز متولدین دی: امروز شاید کمی‌ عصبانی بشوید، برای اینکه اوضاع در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید تا موقعی که این تغییرات در دسترستان است آنها را به چنگ آورید. اگر یک نفر ازتان حمایت کند یا حتی عاشقتان باشد، تبلی و سستی‌های شما گل می‌کند! به جای اینکه سعی کنید اوضاع را همین طوری ثابت نگه دارید، از توقعات گذشته خود دست برداشته و بعد ببینید چه اتفاقی برایتان می‌افتد.
فال روزانه دیفال روز متولدین بهمن: امروز به جای اینکه در تمام روز به افراد دیگر خدمت کنید، بیشتر به خودتان توجه کنید. متاسفانه این نظریه “همه چیز می‌گذرد!” زیاد دوام نخواهد داشت و اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز به توجه شما دارد. اول از وقت‌های اضافی خود نهایت لذت را ببرید و بعد به سراغ کارهای مهم تر بروید.
فال روزانه بهمنفال روز متولدین اسفند: ابتدا شما به کارهایی که باید در خانه انجام دهید فکر می‌کنید. اما افکار شما در معرض اتهام قرار می‌گیرد و شما مجبورید به آنها بها بدهید. قبل ازاینکه بتوانید شرایط و موقعیت‌های را تغییر دهید، راه حل جدیدی دریافت خواهید کرد که شما را برای قدم بعدی‌تان آماده می‌گرداند. آرام حرکت کردن عاقلانه است، برای اینکه این روزها کمکتان می‌کند به هدفتان برسید.
فال روزانه اسفندفال روزمتولدین فروردین: شما می‌توانید امروز مطمئن تر از همیشه باشید و این احساس به شما قدرت و توان لازم برای رویارویی با مسائل را می‌دهد. تغییرات ناگهانی که امروز احساس می‌کنید به خاطر این است که سیاره حاکم شما بهرام با پلوتون در یک ردیف قرار گرفته‌اند. حتی آنهایی که شما را می‌شناسند ممکن است از این تغییر شما شگفت زده شوند و متعجب شوند چرا که قبل از اینکه دست به کاری بزنید به احساسات دیگران توجه نمی‌کنید و می‌خواهید خودتان تصمیم گرفته و مقتدر باشید. به این تمایل خود آگاه باشید چرا که می‌تواند امکان رفتارهای ناخودآگاه را در شما کاهش دهد. سعی کنید به جای اینکه فقط به منافع خود فکر کنید به منافع دیگران نیز توجه کرده و سعی
۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا