انواع فال و طالع بینی

فال روزانه | پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲

فال روزانه،فال روز

ماه تولدفال روزانه – پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷
فال روزانه فروردینفال روز متولدین فروردین: شما امروز بخصوص اگر از کارهایی که در حال انجام دادنشان هستید خسته شده باشید، توانایی خیلی زیادی برای تمرکز کردن دارید. اما بیشتر به دنبال این هستید که روال امور را به نفع خودتان تغییر دهید. فقط سعی کنید طوری از انرژی تان بهره بگیرید که بتوانید از اشتباه یا مجادله جلوگیری به عمل آورید.
فال روزانه اردیبهشتفال روز متولدین اردیبهشت: شما شاید امروز احساس کنید از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارید، اما این حس آنقدرها هم بد نیست و می‌تواند شما را از خریدن چیزهایی که واقعاً نیاز دارید باز دارد. پس بهتر است به جای خرج کردن بیش از اندازه روی کارهای دیگری که می‌توانید انجام دهید فکر کنید. به یاد داشته باشید که خوشحالی فقط با خرید کردن حاصل نمی‌شود.
فال روزانه خردادفال روز متولدین خرداد: امروز حتی اگر به فکر توجیه کردن رفتارتان باشید، باز هم امکان دارد افراد دیگر پریشانی شما را ببینند. شاید دلیل پریشانیتان این باشد که قصد دارید کارهای زیادی را با هم انجام دهید و کسی هم به غیر از خودتان نمی‌تواند ارتباط آنها را با هم درک کند. با وجود این شما با انجام دادن کارهای بی اهمیت و زیاد خودتان را به دردسر می‌اندازید، مگر اینکه بتوانید علایقتان را مشخص کرده و فعالیتهای غیر مربوطه را حذف نمایید.
فال روزانه تیرفال روز متولدین تیر: شما با راز داری نا آشنا نیستید، اما اکنون مهم است که بدانید کی ساکت بمانید و کی حرف بزنید. وقتی شما سفره دلتان را باز می‌کنید، برایتان سخت است که مسائلی را ناگفته باقی بگذارید. اما به یاد داشته باشید که احتیاط واقعاً بهترین بخش شجاعت است و بهتر است امروز بعضی مسائل ناگفته باقی بماند.
فال روزانه مردادفال روز متولدین مرداد: شما امروز نسبت به همیشه اجتماعی تر شده اید، اما شاید این کار روش شما برای مخفی کردن احساساتتان باشد. البته دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد؛ شما مجبور نیستید چیزهایی که فکر می‌کنید خوب نیستند را با دوستانتان در میان بگذارید. خیلی خوب است که محدودیتهایتان ر ابرای آنها شرح دهید و بعد مرزهایی که برای خود تعیین کرده اید را رها نکنید.
فال روزانه شهریورفال روز متولدین شهریور: شما امروز دوست دارید که به دیگران کمک کنید، اما ممکن است توانایی تأثیر گذاری لازم را نداشته باشید. شما به نقطه ای می‌رسید که خودتان رامدام در حال کمک کردن خواهید دید و آرزو می‌کنید که ای کاش قادر بودید از آن موقعیت خارج شوید. ولی خودتان را در موقعیتی قرار داده اید که دیگر امکانی برای عقب نشینی وجود ندارد. پس به پیش بروید و به کارتان ادامه دهید. این دوران آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید طول نخواهد کشید، ولی بعد از آن حس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.
فال روزانه مهرفال روز متولدین مهر: شما دلتان می‌خواهد که برای مدت کوتاهی همه چیز را رها کنید، اما متوجه می‌شوید نمی‌توانید به راحتی کاری کنید که این اتفاق بیفتد. بنابراین ممکن است از خودتان ناامید شوید. اما این واقعا مشکل شما نیست، صبر داشته باشید و ببینید که چگونه مسئولیتهایتان در طول این روزها کم تر می‌شود و بعد برگردید به اینکه وقت فراقتی برای خود در برنامه زندگیتان بگنجانید.
فال روزانه آبانفال روز متولدین آبان:شما امروز حتی اگر از قبل تصمیم گرفته باشید که احساساتتان را پیش کسی فاش نکنید، طبیعی است که درباره آنها صحبت کنید. اما شاید راحتی تان زیاد طول نکشد، مخصوصاً اگر شما مشکلی درست کنید که حتی برای افراد دیگر  نیز سخت باشد. اگرچه این بحث ساده ای نیست، ولی بهتر است برای شفاف تر کردن رابطه تان تلاش کنید. پس تا دیر نشده عجله کنید.
فال روزانه آذرفال روز متولدین آذر: شما ممکن است به خاطر یک دوست نزدیک یا شریکی که در رابطه با موضوع مهمی‌ که برای شما اهمیت داشته احساس تعهد نکرده، آشفته شده باشید، ولی وقتی که مشکلی بروز می‌کند اوضاع پیچیده تر می‌شود. شاید اگر قبول کنید او بعضی اوقات شخص نامتعادلی می‌شود، باعث تسکین خاطرتان شود. همچنین زمانی که می‌دانید دیگران مخالفت نمی‌کنند، تسلیم شدن برایتان راحت تر است. اگر بتوانید دو طرف این قضیه را ببینید نه فقط  از دیدگاه خودتان، می‌توانید از مقابله و بحث خودداری کنید.
فال روزانه دیفال روز متولدین دی: شما ممکن است امروز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید. شما وقتی که بفهمید کار دیگری هم دارید که باید آنرا انجام دهید، هر کاری انجام دهید به مشکل برخواهید خورد. اگر خودتان را مقصر می‌دانید، دیگر واقعا نمی‌توانید بیشتر از آنچه که قبلا قول داده بودید کاری بکنید. کمتر کردن مزان توقعتان کمکتان می‌کند دنیای متفاوتی برای خودتان بسازید.
فال روزانه بهمنفال روز متولدین بهمن: باوجود اینکه امروز جنبه های تفریحی زیادی در زندگی تان وجود دارد، ولی نمی‌توانید به راحتی برای خود هم بازی و همراه پیدا کنید! شاید بتوانید فردی را پیدا کنید که در این اوقات خوش با شما همراه باشد، اما این به معنی آن نیست که او بتواند دوستی اش را با شما ادامه بدهد. وقتتان را روی کسی که به شما علاقه مند نیست تلف نکنید.
فال روزانه اسفندفال روز متولدین اسفند: شما ممکن است از فکر کردن درباره تعطیلاتی که به وقوع نخواهد پیوست خسته شده باشید. شما امروز آماده مسافرت رفتن هستید، اما شاید اصلا نتوانید جایی بروید. شما تعهداتی در دوستی تان دارید که باید بهشان عمل کنید و آنها بر رویای سفرتان ارجحیت دارند. برنامه های بلند مدتتان را فراموش کنید؛ در عوض روی لحظه حال تمرکز کنید و ببینید که چه پیش می‌آید.
۴/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا