canاخبار فرهنگی

اینستاگرام امیر تتلو با اعتراض های فراوان بسته شد

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,امیر تتلو

در پی انتشار چند دیدگاه بی شرمانه و تهدیدآمیز علیه زنان توسط امیر تتلو، اینستاگرام تایید کرد حساب او (امیر تتلو) را مسدود کرده است.

به  گزارش بهار ، در روزهای گذشته امیر تتلو، خواننده پاپ در اینستاگرام پست‌هایی منتشر کرده بود که باعث شد بسیاری از کاربران او را‌ به دلیل توهین و ترویج خشونت علیه زنان به اینستاگرام گزارش کنند.

نوشته های مشابه

 

اینستاگرام در بیانیه‌اش که برای یک وبسایت فارسی زبان فرستاده نوشته حساب تتلو به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات اینستاگرام مسدود شده و اضافه کرده اینستاگرام اجازه نمی‌دهد مضامینی که افراد را بر اساس جنسیتشان هدف حمله قرار می‌دهند منتشر شود.

اینستاگرام امیر تتلو با اعتراض های فراوان بسته شد

اینستاگرام امیر تتلو به دلیل اهانت و خشونت علیه زنان مسدود شد ، این خبری بود که از ساعات ابتدایی صبح در فضای مجازی منتشر شد و مورد تایید قرار گرفت.

امیر تتلو

خشونت امیر تتلو علیه زنان در اینستاگرام

احمد ایراندوست بازیگر کشورمان نیز با انتشار پستی در اینستاگرام خبر مسدود شدن اینستاگرام امیر تتلو را تایید کرد.

امیر تتلو

بسته شدن اینستاگرام امیر تتلو

امیر تتلو چند روزی است که با انتشار پست هایی غیراخلاقی و خشونت و اهانت به زنان با انتقادهای زیادی روبرو بود و در نهایت با ریپورت و بلاک شدن از سوی بسیاری از کاربران اینستاگرام صفحه این خواننده پرحاشیه بسته شد.

امیر تتلو

امیر تتلو خواننده پرحاشیه

 

امیر تتلو در اینستاگرام بیش از ۴میلیون دنبال کننده داشت.تتلو این بار طوری زنان را توصیف کرده که حالا ظاهرا موجی راه افتاده که او را ریپورت کنند و صفحه ی تتلو کم فالوور شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا