انواع فال و طالع بینی

فال روزانه | پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲

فال روزانه پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که شما نمی توانید منتظر بمانید تا طرف مقابلتان حرف هایش را تمام کند و نوبت شما بشود. اگر در صحبت هایی که امروز دارید شاهد تنش و بحث های جدی بودید تعجب نکنید چون به احتمال زیاد اختلاف نظرهای زیادی بین شما و اطرافیانتان وجود خواهد داشت. به نظر می رسد که همه امروز دارند از کاه کوه می سازند و همه هم فکر می کنن که حق با خودشان است. نکته ی جالبی که در مورد این موضوع وجود دارد این است که به احتمال زیاد این شرایط درس های آموزنده ای را برای شما به همراه خواهد داشت، پس سعی کنید از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهن شما هر لحظه مسیر جدیدی را برای خود انتخاب می کند و نمی توانید به سادگی افکار خود را تحت کنترل در بیاورید. سعی کنید به جای اینکه نقشی منفعلانه داشته باشید و در سرگردانی افکار آشفته ی خود را دنبال کنید ذهنتان را با کارهایی مشغول کنید که به فکر کردن نیاز دارند. وقتی این کار را بکنید در کمال تعجب خواهید دید که ذهنتان همچون دستگاهی جادویی عمل می کند و برای پیچیده ترین مشکلات هم راه حل هایی هوشمندانه دارد. اگر قرار است برای مدتی طولانی کار کنید حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص دهید تا باتری هایتان شارژ شوند و کیفیت عملکردتان کاهش پیدا نکند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دیگران خیلی بیشتر و بهتر از همیشه به حرف هایتان گوش خواهند کرد. گاهی وقتی با دیگران حرف می زنید آنها به حرف هایتان گوش می کنند، اما چند دقیقه بعد آنها را فراموش می کنند. امروز همه چیز فرق می کند و کلامتان قدرت و نفوذی بیشتر از همیشه دارد و اثرات آن هم برای مدتی طولانی باقی خواهند ماند. حرف هایتان را نصفه و نیمه نزنید و چیزی را مخفی نکنید، اگر حرفی باید گفته شود آن را تمام و کمال بیان کنید و خیالتان از اینکه شنیده خواهد شد راحت باشد. در دیداری که با عشقتان دارید ممکن است مشکلی برایتان پیش بیاید، اما این می تواند فرصت خیلی خوبی برای نشان دادن استعدادها و توانایی هایتان باشد!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که به طور مطلق با آنها مخالفت می کنید. شاید این رفتار و نگاه شما از روی خودخواهی باشد و به همین دلیل هم نتوانید ایده هایی را که با شما متفاوت هستند و منافع دیگران را هم در نظر می گیرند به سادگی بپذیرید. سعی کنید ذهن خود را پرورش دهید و فکرتان را باز کنید تا بتوانید دیگران را هم در نظر داشته باشید و به آنها همیت بدهید. خواهید دید که هر چقدر بیشتر به دیگران کمک کنید و بع منافع آنها هم بها بدهید، بیشتر مورد احترام قرار خواهید گرفت و رضایت بیشتری از زندگی خواهید داشت. امروز وقت آن رسیده است که کمی برای خودتان خرج کنید، شما این اواخر از ترس تمام شدن پولتان زیادی صرفه جویی کرده اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

زندگی شما دارد به یکی از نقاط عطف بسیار مهم خود نزدیک می شود و زمان آن فرا رسیده است که نقشه های بزرگ و ایده های خلاقانه ی خود را یک بار دیگر از نظر گذرانده و در صورت لزوم تغییراتی در آنها ایجاد کنید تا کاربردی تر شوند و بتوانید در این روزهای حساس از آنها به خوبی استفاده کنید. همه چیز دارد با چنان سرعتی متحول می شود که شما درست از اینکه چکار باید بکنید مطمئن نیستید. الان وقت نگرانی و هول شدن نیست. فعلا تنها کاری که باید انجام دهید این است که عقاید و ایده هایتان را با اطمینان تمام و به طور واضح اما خلاصه بیان کنید، خواهید دید که درها یکی یکی به رویتان باز خواهند شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما طی سه هفته ی گذشته مرحله ای را پشت سر گذاشته اید که شما را به بلوغ جدیدی رسانده و کمک کرده است معنای جدیدی برای زندگی تعریف کنید و باورهایتان را مورد بررسی قرار دهید. حالا شما وارد مرحله جدیدی شده اید و زمان آن فرا رسیده است که این افکار و ایده های تازه را در زندگی خود به کار بگیرید. انرژی ویژه ای در امروز نهفته است که آن را به یک روز مهم و تأثیرگذار بدل می کند، از آن استفاده کنید و بیکار ننشینید. اگر قصد انجام کار مهمی را دارید امروز می تواند همان روزی باشد که مدت ها در انتظارش بوده اید، فقط مواظب باشید تصمیم های ناگهانی نگیرید و بی برنامه پیش نروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید یکی از اطرافیانتان انتظارات بیش از اندازه ای از شما داشته باشد و تقاضا کند به خاطر او خودتان را درگیر بحثی کنید که در واقع ارتباط زیادی به شما پیدا نمی کند. شما در ابتدا تمایل دارید که خودتان را از دردسر دور نگه دارید، اما خودتان خوب می دانید که تنها حضورتان در کنار این شخص تا چه حد می تواند او را از لحاظ عاطفی و روحی مورد حمایت قرار دهد. خوشبختانه شما این توانایی را دارید که بدون درگیر کردن خودتان در بحث ها و درگیری های موجود بین دو طرف ماجرا نقش خود به عنوان یک حامی را ایفا کنید. بزرگی یک انسان در این نیست که چقدر ثروت بتواند کسب کند، بلکه در توانایی او در تأثیر گذاری مثبت در زندگی اطرافیانش است.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما اغلب اولین نفری هستید که به ایده های عجیب و دیوانه وار اطرافیانتان پاسخ مثبت می دهید، با این حال به نظر می رسد که امروز دیگران در قضاوت هایشان دارند بیش از اندازه سهل انگاری می کنند. شما فکر می کنید که خودتان دارید عقلتان را به کار می گیرید، اما بقیه هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند و با نگرش همراه با بی خیالی خودشان در برابر شما قرار می گیرند. شما نگران انتخاب های اشتباه اطرافیانتان هستید و می ترسید که مبادا مثبت نگری بیش از اندازه شان کار دستشان بدهد. در واقع جواب این معمای پیچیده خیلی هم آسان نیست و حقیقتِ ماجرا جایی بین احتیاط همراه با نگرانی شما و سرخوشی سهل انگارانه آنها قرار دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است واقعیت ها را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد باشند برداشت کنید و بر اساس برداشت های شخصیتان تصمیم هایی بگیرید که شما را به دردسر خواهد انداخت. شما فکر می کنید باید تغییراتی ایجاد کنید و چنین فرصت هایی منتظر شما نخواهند ماند و به همین دلیل هم می خواهید از هر فرصتی که برایتان به وجود می آید بیشترین بهره را ببرید. شاید تصورات شما درست باشند، با این حال آنقدرها هم که شما فکر می کنید وقت تنگ نیست. به جای این که با عجله پروژه جدیدی را آغاز کرده و یا در زمینه کاریتان تغییرات بنیادی ایجاد کنید بهتر است یک هفته دیگر برای تصمیم گیری به خودتان فرصت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز درخشش شماست و با بیان صادقانه نظرات خود در رابطه با یک موضوع جنجالی نظر همه را به سوی خود جلب خواهید کرد. شاید حرف هایتان آنقدرها هم که خودتان فکر می کنید هیجان انگیز نباشند، اما این قدرت را دارند که نظر خیلی ها را تغییر دهند. با این حال باید این را در نظر داشته باشید که به دیگران دیکته نکنید که چه کاری را باید انجام دهند. فقط آن چه می دانید را به آنها بگویید و تصمیم گیری در رابطه با این که چه کاری را باید انجام دهند به خودشان واگذار کنید. به جای تلاش برای اجبار دیگران به انجام آن چه فکر می کنید درست است بمب هایی در ذهنشان بکارید که باورها و افکار اشتباه و قدیمیشان را از بین ببرند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما انگار اصلا نمی خواهید چیزهایی را که می شنوید باور کنید، حتی اگر این اخبار و گفته ها کاملا مثبت و خوب باشند. شما فکر می کنید اصل ماجرا با آن چه شما می شنوید فرق دارد و بخش هایی از آن ناگفته باقی مانده اند و پیش از هر گونه نظر دادن و یا نتیجه گیری در رابطه با شنیده هایتان می خواهید اطلاعات کافی در رابطه با آنها به دست بیاورید، به ویژه اگر دیگران همه حقیقت داشتن این ماجرا را باور کرده باشند. فقط به خاطر این که انجام کاری به نظرتان جالب می آید خودتان را درگیر آن نکنید و وظایف و مسئولیت های اصلیتان را که پرداختن به خانواده و عزیزانتان نیز بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد، اولویت اصلی خودتان قرار دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از اطرافیانتان ایده بسیار عجیب و غریبی را با شما در میان خواهد گذاشت و شما هم خیلی راحت آن را پذیرفته و با او همراه خواهید شد. این فکر آنقدر به نظرتان جذاب می آید که برای سرگرمیتان هم که شده می خواهید جزئی از آن باشید. با این حال، هر چند در ابندای راه همه چیز خیلی خوب و هیجان انگیز به نظر می رسد، خیلی زودتر از آن چه فکرش را بکنید به مشکل برخواهید خورد. شاید تصمیمتان کاملا تصمیم درستی باشد، اما تنها در صورتی به منیجه خواهید رسید که از صمیم قلب به راهی که در پیش گرفته اید ایمان داشته باشید و تا پایان راه دست از تلاش و کوشش بر ندارید. تنها زمان مشخص خواهد کرد که حق با شما بوده است یا خیر.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا