اخبار فرهنگی

واکنش متفاوت منوچهر هادی به مصاحبه پانته آ بهرام!

منوچهر هادی ، پانته آ بهرام
بعد از ماجرای پرحاشیه قسمت پایانی سریال دلدادگان و مصاحبه پانته آ بهرام درباره علت عدم حضور در قسمت پایانی ، منوچهر هادی با انتشار پستی به این گفتگو واکنش نشان داد.

پایان ماجرای اختلاف منوچهر هادی و پانته آ بهرام

پخش آخرین قسمت سریال دلدادگان حواشی زیادی ایجاد کرد و با نارضایتی های زیادی در بین مخاطبان این سریال همراه بود. بعد از پخش آخرین قسمت این سریال موج اعتراض ها به سمت منوچهر هادی روان شد و همه مخاطبان از پایان بندی این سریال گله مند بودند.منوچهر هادی

بلافاصله بعد از پخش آخرین قسمت سریال دلدادگان پانته آبهرام ماجرای اختلاف و تغییر در پایان بندی سریال را مطرح کرد و آقای کارگردان و بازیگران یکی پس از دیگری با انتشار پست هایی به این ماجرا واکنش نشان دادند.

این ماجرا به نشست خبری سریال دلدادگان هم رسید و پانته آ بهرام هم با یک مصاحبه درباره این ماجرا توضیح داد.

واکنش منوچهر هادی به صحبت های اخیر پانته آ بهرام

ماجرای قسمت پایانی سریال دلدادگان و عدم حضور پانته آ بهرام به نشست خبری سریال دلدادگان هم رسید و منوچهر هادی در این نشست درباره این عدم حضور گفت :من و همسرم یکتا ناصر یک ساعت به خانم بهرام اصرار میکردم که حاضر به بازی در قسمت پایانی شوند اما در نهایت حاضر به بازی نشدند .

پانته آ بهرام

حواشی عدم حضور پانته آ بهرام در قسمت پایانی سریال دلدادگان

بعد از مصاحبه پانته آ بهرام و مطرح کردن این موضوع که علت عدم حضور او در قسمت پایانی یک سفر از پیش برنامه ریزی شده بود ، منوچهر هادی با انتشار پستی به این صحبت های پانته آ بهرام واکنش نشان داد.

منوچهر هادی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت :

منوچهر هادی

پاسخ منوچهر هادی به مصاحبه پانته آ بهرام

خانم بهرام بازیگر خوبی است. کاش حقایق را آنطور که بود عنوان می کرد. همچنان برای او احترام قائلم و بهترینها رو برایش آرزو میکنم.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام و حواشی بازی نکردن در قسمت آخر دلدادگان

تغییر در پایان بندی سریال دلدادگان حواشی زیادی ایجاد کرد و با اعتراض های گسترده ای از سوی مردم روبرو شد که هر روز با ماجراهای جدیدی همراه است.
به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا