انواع فال و طالع بینی

طالع بینی آبان ماه ۱۴۰۲ برای همه متولدین ماهها

 فال و طالع بینی ماهانه, طالع بینی ماه ها

طالع بینی آبان

نوشته های مشابه

 

فال متولدین فروردین:

می خواهی ،تمام آدمهای منفی زندگی ات را ببخشی و با نیکی کردن آنها را به دوست تبدیل کنی.خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی.می خواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به تو بدهد استفاده کن. هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته ای و هر جایی می روی این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش های مثبت خود را از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

نیات بزرگ و مقاصد پرارزشی را در مد نظر دارید که انشاء الله به یکی یکی آن ها جامه عمل خواهید پوشانید بشرط آن که اولا (آغاز و میان و پایان) هر کار را خوب بسنجید و سبک و سنگین کنید و ثانیا از مشورت با کسانی که از شما بصیرتر و خبیرتر هستند استفاده کنید. مدتی به فکر تغییر محیط زندگی افتاده که گرچه سخت است ولی شما آن را انجام خواهید داد. از لحاظ محیط کاری نگرانی هائی دارید که قسمتی از این نگرانی ها به طرز (کار کردن) شما مربوط می شود.

به کارتان و همکارانتان دلگرمی و اطمینان بیشتری بدهید. اگر قصد سرمایه گذاری در هر موردی را دارید سعی کنید که فریب وعده ها و نویدهای سوء استفاده گران را نخورید و سرمایه خود را از دست ندهید در نیمه دوم ماهی که شروع کرده اید احتمالا یک خبر خوش به شما خواهد رسید. سفر کرده ای دارید که مقدمات سفر او فراهم شده و انشاءالله بزودی دیدار حاصل خواهد شد. مواظب سلامتی خودتان باشید حفظ برای این ماه شما گفته است .

 

فال متولدین خرداد:

تعدادی از کارهای‌تان را نیمه‌کاره رها کرده‌اید. سریع‌تر باید به آنها برسید چون هر چقدر زمان می‌‌گذرد کارهای جدیدتر را باید انجام دهید و این روند نظم کارهایتان را برهم خواهد زد. به زودی گشایشی در کارتان خواهد شد و کارهای‌تان سر و سامان خواهد گرفت. تجربیات جدیدی پیش روی شما است که باید آنها را خوب بررسی کنید. ذهن خود را از اتفاقات تلخ گذشته منحرف کنید. فکر کردن به این اتفاقات در پیشرفت شما تاثیر منفی خواهد داشت.

احساس می‌‌کنید که همان‌ فرصت‌هایی که دنبالش بودید، پیش آمده پس از آنها نهایت استفاده را بکنید. در جمعی که قرار می‌‌گیرید سعی‌تان این باشد که خود را از بحث اعضای آن جمع دور نکنید و به هر شکلی که شده در بحث آنها شرکت بجویید. به یک فعالیت فرهنگی دست خواهید زد که این فعالیت، چهره واقعی شما و توانایی‌های شما را به دیگران نشان خواهد داد. زمان مناسبی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی بزرگ نیست، آنها را برای مدتی به تعویق بیندازید.

 

فال متولدین تیر:

این ماه پول قابل توجهی به دستان می رسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد ، سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از آن سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل آن میشوید.

شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما به عنوان الگویی در رفتار و کردار نام میبرند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همچنان در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید.

 

فال متولدین مرداد:

بحثهای احساسی همیشه جلوی تفکرات منطقی تان را می گیرد. عجول هستید و عجولانه تصمیم می گیرید. شرایط خانوادگی خوبی ندارید. بحثها و نگرانی های تان بیشتر بر سر مسائل مالی است. مرتب از این شاخه به آن شاخه می پرید. اگر یک شغل ثابت داشته باشید، نگران آینده ی مالی خود نخواهید بود. از نظر مالی در این نیمه به موفقیت چندانی نمی رسد، پس در خرج کردن کمی دقت کنید.کمی ناامید هستید، اما مدت زمانی که بگذرد، اوضاع بر وفق مرادتان می شود. هم از نظر شغلی و هم از نظر خانوادگی و مالی.

 

فال متولدین شهریور:

کسی ممکن است در اول ماه از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته گذشته برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می روند. تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

 

 فال و طالع بینی ماهانه, طالع بینی ماه ها

طالع بینی ماه ها

 

فال متولدین مهر:

در ماه گذشته ممکن است بر شما لحظات موفقیت آمیز فراوان گذشته باشد ولی بنا به عللی، قدر آن لحظات را ندانسته اید. به نظر می رسد اکنون در اندیشه آنچه گذشته است به سر می برید اما به هر حال باید توجه داشت که نه شما و نه هیچکس دیگری قدرت تثبیت کردن لحظات و نگهداشتن زمان را نداشته و ندارد.

در گذشته زندگی کردن به صلاح شما نیست ؛ توصیه من به شما این است که در این ماه از طریق ارتباط صمیمانه با خداوند دوباره شرایط خوبی را برای خود فراهم کنید و آنچه را در پی آن هستید مجددا به دست آورید ؛ صیقل دادن دل و تزکیه باطن، کلید موفقیت شماست.

 

فال متولدین آبان :

این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می‌شود بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد هشتمین خانه مسیر شغلی شما می‌شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می‌آورید و در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می‌دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می‌کند ؛ حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید.

 

فال متولدین آذر:

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

 

فال متولدین دی:

دوست عزیز به زودی خبرهای بسیار شگفت انگیزی خواهید داشت. مراقب نخستین گام های خود باشید. به کسانی اطمینان کنید که شایستگی اعتماد و مشورت را داشته باشند اما درمورد اطرافیان خود ریزبین و بدبین نباشید. دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی درمورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری درمورد زندگی آینده تان. کسی از شما دلخور بوده، اما پس از روشن شدن واقعیت از کرده خود پشیمان شد. او را بپذیرید. به او دروغ نگویید. او می خواهد اشتباهاتش را جبران کند. به او فرصت بدهید تا جبران کند… ممکن است یک کار خوب به شما پیشنهاد شود.

 

فال متولدین بهمن:

در این ماه ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود.

متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است ، اگر بخواهید این ماه نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.

 

فال متولدین اسفند:

در این ماه برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید. روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟

در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

۲.۸/۵ - (۶ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا