موفقیت

جلب اعتماد دیگران | چگونه اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

روابط فردی ، راه کارهایی برای جلب اعتماد در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

جلب اعتماد دختر

چگونه مورد اعتماد دیگران قرار بگیریم ، جلب اعتماد دیگران

 

 

راه جلب اعتماد دیگران

همیشه خوشرو و خوش‌ لباس و مرتب باشیم این راه خوبی است.
هنگام برقراری ارتباط کلامی، در چشمان شخصی که مخاطب ماست ‌نگاه کنیم.

‌به دیگران هم فرصت صحبت‌ کردن بدهیم.
صداقت و راستگویی را سرلوحه رفتار خود قرار دهیم.

به گونه‌ای به دیگران خدمت کنیم که هم خود راضی باشیم و هم طرف مقابل و مهم‌تر از همه خداوند هم راضی باشد.
نسبت به ارزش‌های فرهنگی و اخلاقیات جامعه خود پایبند باشیم.

در سلام‌ کردن پیشقدم باشیم.
‌در حد معتدل و مناسب از ویژگی‌های مثبت طرف مقابل تعریف کنیم.

لبخند را فراموش نکنیم، زیرا لبخند زیباترین هدیه‌ای است که همواره برای بخشیدن در اختیار داریم.
بکوشیم در رفتار، گفتار و اعمالمان تناقضی نباشد.

متانت، وقار و آرامش را در رفتارمان فراموش نکنیم.

 

با این جملات، اعتماد دیگران را به دست آورید

به دست آوردن اعتماد دیگران برای بیشتر ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که اثرات قابل توجهی در زندگی و روابط اجتماعی ما می تواند داشته باشد. بیان برخی جملات به ما کمک خواهد کرد که در روابط روزمره اعتماد همکاران، دوستان و حتی غریبه ها را به راحتی به دست آوریم. جملاتی در ادامه مطلب برایتان آورده ایم که با تکرارشان نه تنها اعتماد طرف مقابل را به دست خواهید آورید بلکه داشتن مکالمه ای مثبت و تاثیرگذار را تضمین خواهید کرد.

 

حرفت را می فهمم

حتی اگر شما با دیدگاه طرف مقابل تان مخالف اید، به او نشان دهید که برای حرف هایش ارزش قائلید. در این شرایط، قبل از این که او را رد کنید، به او بگویید: «من به حرف های تو احترام می گذارم» سپس نظر خود را بیان کنید. در این صورت، نه تنها حس نادیده گرفتن شدن به او دست نمی دهد بلکه اعتمادش به شما نیز بیشتر می شود.
به نظر من…

 

اگر می خواهید در مکالمه ای پیروز شوید، باید اعتماد طرف مقابل را به دست آورید. بیان جمله هایی چون «به نظر من…» یا «پیشنهاد دیگر…» به طرف مقابل تان این حس را منتقل می کند که شما انعطلاف پذیر هستید. اگر نشان دهید که یک زاویه دید بسته ای ندارید و می توانید موضوع را از زوایای مختلف بررسی کنید، اعتماد طرف مقابل تان را به دست آوردید.

 

نظرت در این مورد چیست؟

شما باید نشان دهید که نظر طرف مقابل تان برای شما ارزشمند است. اگر از همان اول مکالمه نظر او را بخواهید، این اعتماد را به او داده اید اما اگر او فکر کند که شما قبل از پرسیدن نظر او، خودتان قضاوت کرده اید، او نیز نسبت به شما گارد می گیرد. بنابراین قبل از بیان نظر خودتان، حتما نظر طرف مقابل تان را هم بپرسید.

 

 

راه های جلب اعتماد دوست پسر

راههای جلب اعتماد مردان

 

 

من چه کاری می توانم انجام دهم؟

با گفتن این که «من چه کاری می توانم انجام دهم» در واقع ثابت می کنید که شما نسبت به تغییرات مثبت انعطاف پذیرید. شما در یک مکالمه باید نشان دهید که برای ایجاد تغییرات مثبت در خودتان انگیزه لازم را دارید. در این شرایط نه تنها دیگران نظرات شان را راحت تر بیان می کنند، بلکه اعتمادشان به شما نیز چند برابر می شود.

 

من سراپا گوشم

گفتن جمله «من سراپا گوشم» در ابتدای مکالمه، داشتن یک مکالمه موثر را تضمین می کند. در واقع شما نشان می دهید که تنها برای حرف زدن نیامده اید و به حرف های طرف مقابل تان نیز با دل و جان گوش می دهید.

 

بابت ترافیک معذرت می خواهم

تحقیقی نشان داده افرادی که در ابتدای مکالمه برای اشتباهی که مرتکب شده اند عذر خواهی می کنند، برای دیگران قابل اعتمادترند. در حقیقت شما با گفتن جملاتی مثل «ببخشید معطل شدی» یا «بابت ترافیک از شما غذرخواهی می کنم» با طرف مقابل تان همدردی می کنید و به او این حس را منتقل می کنید که در کنار او هستید نه در مقابل اش.

 

آن اشتباه من بود

شاید فکر کنید که اشتباه کردن سابقه شما را پیش طرف مقابل تان خراب می کند، اما واقعا اینگونه نیست بلکه برعکس، شما با قبول کردن اشتباه تان، به او ثابت می کنید که پذیرای هر نقدی هستید و برای بهبود شخصیت تان تلاش می کنید. همین کار باعث می شود که طرف مقابل تان به شما اعتماد کند و او نیز در زمان خود، اشتباه اش را بپذیرد. تحقیقات نشان داده، افرادی که نمی خواهند نشان دهند که ایده آل کامل هستند، بسیار جذاب تر از آنهایی اند که دوست دارند خودشان را بی عیب و نقص نشان دهند.

 

می توانی کمک کنی؟

اگر در مواقعی که احتیاج به کمک دارید، از طرف مقابل تان بخواهید که به شما کمک کند، در واقع ثابت می کنید که شما به او اعتماد کرده اید. با این کار اعتماد او نیز به سمت شما جلب می شود و همکاری موفق تری را کنار هم در پیش خواهید داشت.

 

من به نظر تو اعتماد دارم

پس از این که از طرف مقابل تان خواستید که کمک حالتان باشد، به او این فرصت را بدهید تا نظراتش را بیان کند. همین که او بداند می تواند در بعضی مسایل روی شما کنترل داشته باشد، یعنی این که اعتماد او را به دست آورده اید.

 

من بدون تو نمی توانم این کار را انجام دهم

با گفتن این جمله شما به طرف مقابل تان نشان می دهید که به او اعتماد کرده اید و برای دریافت هر کمکی از جانب او آماده اید. در واقع با این کار شما رابطه خودتان را بر اساس اعتماد و نگاهی مثبت بنا کرده اید و به او نیز نشان می دهید که همکاری کلید موفقیت رابطه شماست.

 

 

جلب اعتماد همسر

چگونه اعتماد کنیم؟

 

جلب اعتماد دیگران | چگونه اعتماد دیگران را جلب کنیم؟

 

منبع: برترین ها / ایران ناز

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا