انواع فال و طالع بینی

فال روزانه| فال امروز ۲۵ مهر با فال روزانه حافظ

 فال روزانه,فال,فال تصویری فال امروز شما چهارشنبه ۲۵ مهر ۹۷

همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

نوشته های مشابه

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین فروردین:

شما باید از چند نفر معذرت خواهی کنید! و یا حداقل باید قول‌هایی که بهشان عمل نکرده‌اید را اجرا کنید. حتی اگر قبلاً قصد و نیت خوبی داشتید، ولی به خاطر مشکلات عدیده از مسیر اصلی خود خارج شده‌اید. ولی بالاخره این ایام نیز می‌گذرد. تا می‌توانید وقت گذاشته و موقعیت خود را در دوستی‌های جدیدتان مشخص کنید و برای بهتر کردنشان برنامه ریزی کنید.

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر:دلت را مثل آیینه صاف کن. پرده های تاریک را از رویت کنار بزن تا حقیقت را ببینی آن موقع است که به مقام عالی می رسی. طمع نداشته باش تا عمرت طولانی باشد. بهشت تو آنجاست که حق مردم را به جا آوری. این همان راهیست که تو را به هدف می رساند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز شما بر سر دو راهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر:چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین خرداد:

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین تیر:

امروز شا بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و این برایتان مثل یک برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل کار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است که همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی که رخ می‌دهد آماده کنید

اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست***زبان خموش ولیکن دهان پر از عربیست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن***بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبیست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مرداد:

ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر:صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین شهریور:

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین مهر:

شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آبان:

کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین آذر:

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین دی:

امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود، و شما تا زمانیکه وظایف تان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روزانه متولدین اسفند:

حالا که ماه به نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ انرژی می دهد، وسعت و دامنه فهم و دانش شما نیز بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت هایتان پیش شما می آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می گیرید و به محض اینکه یکی از آنها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می شود برایتان مشکل درست می کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی هم نمودار شود.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا