انواع فال و طالع بینی

فال روزانه | دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲

فال روزانه دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷

فـال روزانـه - Daily Omen

وقتی احساساتتان اینقدر دچار نوسان می شوند حال و روز خیلی خوبی ندارید. فعلا بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که احساسات سرکوب شده خود را به زبان بیاورید و نگذارید بیش از این به شما فشار بیاورند. این کار می تواند راه حل مشکل شما باشد و نگرشتان را تغییر داده و شما را به ثبات احساسی رسانده و حالتان را بهتر کند. قدر دوستان و نزدیکانتان را بدانید و به آنها نشان دهید که چقدر برایتان اهمیت دارند. امروز راه های جدیدی برای افزایش درآمدتان از طریق کارهای خلاقانه و یا هنری برای شما فراهم خواهد شد، این فرصت ها را دست کم نگیرید. اگر امروز یکی از همکارانتان به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید.

نوشته های مشابه

فـال روزانـه - Daily Omen

همه فکر می کنند که الان همه حواستان پیش کارها و وظایفتان است ولی در واقع دارید به چیزهای مهمتری رسیدگی می کنید. خوشبختانه به راحتی می توانید دیگران را از سر باز کنید تا بتوانید در تنهاییتان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید. به رویاهایتان فکر کنید و یادتان باشد شنیدن بدون گوش هایتان، دیدن بدون چشم ها و حرف زدن بدون زبان نیز ممکن است. اگر احساس کردید نیاز دارید با کسی حرف بزنید به سراغ عشقتان بروید و حرف دل خود را با او در میان بگذارید. او می تواند با همفکری کردن با شما باعث جرقه زدن ایده های جدیدی در ذهنتان شود و زمینه لازم برای ایجاد تغییراتی که مدت ها در انتظارشان بوده اید را فراهم کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

بحث پیش پا افتاده ای که با یکی از اطرافیانتان دارید ممکن است به جاهایی کشیده شود که حتی خودتان هم باورتان نمی شود، ولی این بحث و رویارویی با ایده های جدید به رشدتان کمک بسیاری خواهد کرد. ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد. شجاع باشید و با ترس های خود روبرو شوید. فرصت های پیش رویتان را نادیده نگیرید و در تنهایی به این موقعیت ها فکر کنید و با ترکیبی از عقل و احساس تصمیم بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما دوست دارید که انسان عملگرایی باشید، ولی امروز تلاش هایتان برای منطقی عمل کردن بی نتیجه خواهند ماند و ناگهان متوجه خواهید شد که به دنبال ماجراجویی های پیش بینی نشده قدم در راهی ناشناس گذاشته اید. منطق نمی تواند عمق احساسات فعلیتان را توضیح دهد، ولی وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. امروز شما استاد حرف زدن هستید و می توانید همه را به پذیرفتن آنچه می گویید قانع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شاید یک نفر پیدا شود که بخواهد شما را به ادامه تنها یکی از این راه ها که به نظر خودش بهتر می آید مجبور کند. ولی امروز نباید بگذارید هیچ کس شما را محدود کند و نباید به خاطر رضایت دیگران اصالت هنری خود را کنار بگذارید. در رابطه عاطفیتان بهتر است کلاه ایمنیتان را روی سرتان گذاشته و به هیچ عنوان لجبازی نکنید، این نزاع به نفع شما تمام نخواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر به دیگران آزادی و فضای کافی بدهید و آنها را راحت بگذارید خواهید دید که روابطتان با آنها وارد مرحله جدیدی شده و با وجود حفظ فاصله به هم نزدیک تر خواهید شد. همه ما اگر می خواهیم رابطه ای موفق داشته باشیم باید یاد بگیریم که از عشق خود برای دیگران زندان نسازیم. ذهنتان امروز خیلی درگیر است، ولی این فکرهای خسته کننده را کنار بگذارید و امروز را به فعالیت های اجتماعی و تفریح با دوستان و اعضای خانواده بگذرانید. دیداری عاشقانه با کسی که دوست دارید می تواند آنقدر با هیجان همراه باشد که ناگهان تصمیم بگیرید خیلی زود این رابطه را به ازدواج ختم کنید، اما بهتر است زساد هم تند نروید!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز وقت آن رسیده است که دست از تلاش برای رسیدن به هدفتان برداشته و یک قدم عقب تر بایستید و چشم انداز پیش رویتان را نگاه کرده و ببینید چه کارها کرده اید و حالا به کجا رسیده اید و چقدر تا رسیدن به مقصد نهایی باقی مانده است و چه کارهایی باید انجام شوند. اگر خوب به عملکرد خود دقت کنید خواهید دید که برای خودتان کم گذاشته اید و به اندازه ی کافی وقت برای تفریح و استراحتتان کنار نگذاشته اید و اگر کمی بیشتر دقت کنید خواهید دید که این موضوع روی عملکردتان تأثیراتی منفی داشته است. شما شدیدا به تعامل با دیگران، سفر، رفتن به سینما و تئاتر، تفریح و استراحت دادن به ذهنتان نیاز دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر در بهترین موقعیت ممکن برای پایان دادن به روابطی که تاریخ مصرفشان گذشته است به سر می برید. این کار مسلما برایتان آسان نخواهد بود، اما شما باید روابط مسموم و مضری که بی آنکه هیچ سودی به شما برسانند دارند زندگیتان را در جهت منفی تحت تأثیر قرار می دهند را به پایان برسانید. شما چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای نسبت به رها کردن خودتان از موقعیت ها و شرایطی که برایتان خوشایند نیستند بیش از حد درنگ می کنید و این کارتان به خاطر ترس از آزردن دیگران و یا عصبانی کردن آنهاست، اما با این کار به خودتان لطمه وارد می کنید. شما باید به نیازهای خود توجه بیشتری داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما طی چند روز گذشته یک گام بسیار بلند برداشته و در مدتی کوتاه پیشرفتی قابل توجه داشته اید، اما حالا به یکباره با نگرانی ها و تردیدهایی درگیر شده اید که دارند تمام انرژی و انگیزه ی شما را از بین می برند. وقتی به عملکرد چند روز گذشته ی خود نگاه می کنید شاید به این نتیجه برسید که در راه رسیدن به اهداف خود زیادی شتاب زده عمل کرده اید و به اندازه ی کافی احتیاط نداشته اید، اما نباید با فکر کردن به این چیزها خودتان تبدیل به سد راه خودتان شوید. شاید شما کمی بی احتیاطی کرده باشید، اما نتیجه برایتان بد نبوده است، می توانید از این به بعددر استراتژی خود تغییراتی داده و منطقی تر پیش بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به احتمال زیاد تمام مدت ذهنتان درگیر روابط عاطفی شما خواهد بود. شاید دلتان بخواهد چیزهای بیشتری در مورد زندگی طرف مقابلتان و اسرار او بدانید، اما از اینکه این موضوع را با او در میان بگذارید خجالت بکشید یا بترسید. شاید به این فکر بیفتید که بی آنکه طرف مقابلتان بویی ببرد خودتان به دنبال جواب سوال هایی که ذهنتان را درگیر کرده اند بروید و پاسخ سوال هایتان را پیدا کنید، اما این بزرگترین اشتباهی است که ممکن است مرتکب شوید. این کار باعث خواهد شد در درجه ی اول طرف مقابلتان را از خود آزرده کنید و به غیر از آن، جواب هایی را به دست بیاورید که به احتمال زیاد واقعیت ندارند!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیش از هر زمان دیگری از زندگی تکراری و روزمره ی خود خسته شده اید و دلتان می خواهد خودتان را از این چرخه ی تکراری نجات داده و به جاهایی جدید بروید و با افرادی جدید آشنا شوید و کارهای جدیدی بکنید، اما این را هم خوب می دانید که در کنار این ماجراجویی باید به مسئولیت ها و وظایف حرفه ای و شخصیتان نیز رسیدگی کنید و همین کار را برایتان سخت می کند. به قدرت تخیل خود ایمان داشته باشید و اطمینان داشته باشید که راهی برای حل این معضل پیدا خواهید کرد. لازم نیست همه چیز را زیر و زبر کنید، چند کار کوچک اما متنوع هم برای رها کردن شما از این احساس ناخوشایند روزمرگی کافی خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بالاخره حال شما دارد خوب می شود و ناخوشی های جزئی اما آزاردهنده ی چند روز اخیر دارند دست از سرتان برمی دارند. بالاخره دارید تمام انرژی جسمانی خود را مجددا به دست می آورید، با این حال باید مواظب باشید خودتان را به یکباره زیاد خسته نکنید، در غیر این صورت دوباره وضع سلامتیتان افت خواهد کرد. شما دیگر باید اهمیت حفظ اعتدال را یاد گرفته باشید! سعی کنید کارهایی که مهم و ضروری هستند را در اولویت قرار داده و پس ز انجام آنها تا جای ممکن استراحت کنید. اگر می توانید از افرادی که مورد اعتمادتان هستند در انجام کارهایتان کمک بگیرید و زیاد از خودتان کار نکشید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا