اخبار فرهنگی

مهمان جنجالی علی ضیاء: تقصیر مجری بود

روزنامه آفتاب یزد با افشین ولی خانی (مهمان برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا) پدری که مدعی شد به خاطر بالا رفتن نرخ دلار از گرانی داروی سرطانی پسرش کلیه خود را فروخته گفتگو کرده است.

مهمان علی ضیاء: تقصیر مجری بود

اما بعد از پخش این برنامه موسسه محک اعلام کرد پسر افشین ولی خانی مدتهاست درمان شده است!

حالا پدر این کودک سرطانی در مصاحبه ای که انجام داده می گوید: به مجری تلویزیون (علی ضیا) گفته بودم که در مورد فروش کلیه حرفی نزند اما او رعایت نکرد.

او در ادامه افزود: داروهایی را که از ناصر خسرو خریدم تماما از جیب خودم تهیه کردم.

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی هم طی روزهای گذشته اعلام کرد: «مستندات موجود نشان می دهد که افشین ولیخانی پدر کودکی که در برنامه تلویزیونی فرمول یک ادعا کرده بود، کلیه خود را برای درمان فرزندش فروخته، سه سال قبل از به دنیا آمدن فرزندش اقدام به فروش کلیه خود کرده است.

داریوش آرمان با اعلام این خبر اظهار داشت: مستندات انجمن حمایت از بیماران کلیوی بیانگر این است که افشین ولیخانی در سال ۸۵، کلیه خود را به یک خانم جوان که در حال حاضر از قهرمانان ملی مسابقات ورزشی پیوند اعضا است، با مبلغ ۳ و نیم میلیون تومان اهدا کرده که شامل دو و نیم میلیون تومان از گیرنده کلیه با شماره چک ۸۴۷۴۸۳ در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۸۵ و یک میلیون تومان به عنوان پاداش ایثار بوده است.

مهمان جنجالی برنامه فرمول یک، ۳ سال قبل از تولد فرزندش کلیه خود را فروخته بود.

وی تاکید کرد: این فرد، روز ۱۳ شهریور ۸۵ در بیمارستان شهید مدرس تهران و سه سال قبل از به دنیا آمدن فرزندش، کلیه خود را اهدا کرده است».

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا