n9

فال روزانه | سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

ماه تولدفال روزانه – سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷
فال روزانه فروردینهم اکنون توجه کردن به رژیم غذایی تان از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی شما دوست دارید برنامه منظم روزانه خود را ادامه دهید. شاید برخی برنامه‌های غیرقابل پیش بینی در محل کار شما را مجبور کند رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تان را تغییر دهید و در نتیجه این تمرینات خیل سختی خواهید کشید. خوشبختانه شما می‌توانید در مشکلات و سختی‌ها به یک دوست و یا همسر خود تکیه کنید و شاید فرصت کافی برای مواظبت کردن از خود را نیز پیدا کنید.
فال روزانه اردیبهشتشما احساس می‌کنید به خوبی از پس انجام دادن کارهای سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اکنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل کنید، بدون اینکه برای خود احساس تاسف کنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط کارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر که شما برای خود گنده کرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه کارتان را ببینید ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش کنید.
فال روزانه خردادشما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را کنترل کنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت که می‌توان به مشکلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره کرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نکنید؛ فقط کارهایی که باید اکنون انجام دهید را تمام کنید و امید داشته باشید که اوضاع در آینده بهتر شود.
فال روزانه تیرامروز حدود ظهر وقتی که ماه وارد برج احساسی دلو می‌شود، شما تحولی در انرژی و توانایی‌های خود حس می‌کنید. ولی وقتی که نمی‌توانید با احساسات خود ارتباط برقرار کنید عصبانی شده و روزهایی که از مشکلات سخت فرار می‌کردید را به یاد می‌آورید. ولی امروز اصلاً مثل آن روزها نیست! پس ترس‌های قدیمی ‌خود را به زمان حال منتقل نکنید. استراحت کردن را بهتان پیشنهاد می‌کنیم، چرا که استراحت تضمین می‌کند که دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می‌آورید.
فال روزانه مردادامروز شما باید به غیر از خودتان، حواستان به کس دیگری هم باشد. شاید امروز را با برنامه‌ای مادی و ملموس آغاز کنید، اما وقتی که نگرانی‌های تان برنامه شما را غیر قابل مدیریت ساختند لازم است که استراتژی اصلی خود را رها کنید. از اینکه توقعات‌تان کوچک و ناچیز بشوند نترسید، فقط کارهایی را انجام دهید که برای تغییراتی که دیگران از شما انتظار دارند بهترین جواب باشد.
فال روزانه شهریورامروز کار درست و خوب انجام دادن برایتان تبدیل به معضلی شده است، چراکه احساس سردرگمی ‌می‌کنید. شاید خودتان بدانید که چه کاری برایتان بهتر است، اما انتظارات و درخواست‌های افراد دیگر از شما آب را گل آلود کرده و در نتیجه دست برداشتن از شک‌ها و دو دلی‌هایتان کار سختی شده است. به جای اینکه روی برنامه‌های ایده‌آل تمرکز کنید، واقع بین بوده و به اینجا و زمان حال فکر کنید.
فال روزانه مهرفال روزمتولدین فروردین: شما می‌توانید امروز مطمئن تر از همیشه باشید و این احساس به شما قدرت و توان لازم برای رویارویی با مسائل را می‌دهد. تغییرات ناگهانی که امروز احساس می‌کنید به خاطر این است که سیاره حاکم شما بهرام با پلوتون در یک ردیف قرار گرفته‌اند. حتی آنهایی که شما را می‌شناسند ممکن است از این تغییر شما شگفت زده شوند و متعجب شوند چرا که قبل از اینکه دست به کاری بزنید به احساسات دیگران توجه نمی‌کنید و می‌خواهید خودتان تصمیم گرفته و مقتدر باشید. به این تمایل خود آگاه باشید چرا که می‌تواند امکان رفتارهای ناخودآگاه را در شما کاهش دهد. سعی کنید به جای اینکه فقط به منافع خود فکر کنید به منافع دیگران نیز توجه کرده و سعی
فال روزانه آبانخاطره‌ای قدیمی ‌مربوط به دوران کودکی و یا مشکلی عاطفی مربوط به گذشته خانواده امروز از ضمیر ناخودآگاه شما بیرون آمده و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هرچقدر که سعی کنید آن را مخفی کنید، قوی‌تر می‌شود. الان بهترین کار این است که کسی را که خیلی بهش اطمینان دارید پیدا کرده و داستان خود را به او بگویید، حتی اگر قبلاً هم این کار را کرده باشید باز بهترین روش است. دوباره عنوان کردن این مساله بهتان کمک می‌کند چیزهایی جدیدی راجع آن بفهمید.
فال روزانه آذرامروز در محل کار نمی‌توانید سرحال و قبراق باشید، چراکه افراد دیگر شما را تحت فشار قرار می‌دهند که کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام دادنشان اجتناب می‌کردید. متاسفانه شما مجبورید طاقت آورده و هرچه ازتان انتظار دارند را انجام دهید، چراکه اگر کار دیگری بکنید اینگونه به نظر می‌رسد که فرد بی مسئولیتی هستید. اما فراموش نکنید افرادی هم هستند که می‌توانند با شما همکاری کنند، پس با آنها صمیمی‌ شده و چیزهایی را که لازم دارید از آنها بخواهید.
فال روزانه دیامروز شما باید بفهمید که چه چیزی باعث شده شرایط سخت ودشوار زندگی تان تبدیل به نگرش‌های مثبت بشود. شاید توانایی بهتر کردن و زیباتر کردن زندگی تان را داشته باشید، اما ابتدا لازم است بتوانید افراد دیگر و حتی خودتان را ببخشید. فهمیدن اینکه هیچ کس ملامت‌تان نمی‌کند شما را قادر می‌سازد که ناراحتی‌های قدیمی ‌را فراموش کرده و به زندگی عادی خود برگردید.
فال روزانه بهمنهرچه زودتر در اول صبح کارهای قبلی خود را تمام کنید، چرا که ماه وارد نشانه‌تان شده و انرژی جدیدی بهتان می‌دهد و شما علاقه مند می‌شوید به جای انجام دادان کارهای تکراری و همیشگی بیشتر با دوستان و هکارانتان همکاری کنید. باوجود این ممکن است به مانعی غیر قابل تشخیص برخورد کرده و اگر ندانید که چه موقع باید کوتاه بیایید، ناامید خواهید شد. اگر دیگران زیاد مشتاق به حرف زدن نیستند، شما آنها را مجبور نکنید. فعلاً عقب نشینی کنید ولی آماده باشید که بعداً دوباره سعی کنید.
فال روزانه اسفندامروز شاید دوست و یا همسرتان بخواهد روی شما تسلط و نفوذ داشته باشد، اما شما مجبور نیستد در برابر زور و فشار تسلیم شوید. البته آگاه باشید که شما نمی‌توانید این احساس جدیدی خود را از تضادهایی که در گذشته با فردی مشابه داشته اید جدا کنید. به جای اینکه همان اشتباهات گذشته را تکرار کنید، به روشنی نظرات خود را ابراز کنید و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا