اخبار فرهنگی

توضیح بازیگر شبهای برره درباره دستمزدهای نجومی بازیگران

دستمزدهای نجومی بازیگران ، دستمزدهای نجومی
بهشاد مختاری بازیگر سریال شبهای برره و شکرآباد با انتشار پستی در اینستاگرام به ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران واکنش نشان داد.

توضیح آقای بازیگر درباره دستمزدهای نجومی بازیگران

یکی از بحث هایی که همیشه در دنیای بازیگری مطرح میشود ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران است که برای افراد زیادی وسوسه برانگیز است. زمانی که صحبت از بازیگر شدن به میان می آید افراد زیادی به دلیل رسیدن به ثروت فراوان به سراغ این حرفه می آیند و به گمان اینکه تمام مسیر و آینده زندگی شان تامین خواهد شد به سراغ این حرفه می آیند.دستمزدهای نجومی بازیگران

از مدتها قبل ماجرای های زیادی پیرامون دستمزدهای نجومی بازیگران وجود داشته و افراد زیادی معتقدند که بازیگران دستمزدهای عجیب و غریبی میگیرند. آمارهای زیادی که درباره دستمزدهای نجومی بازیگران وجود دارد صدای بازیگر شب های برره را درآورد و او را وادار به واکنش کرد.

واکنش بهشاد مختاری به دستمزدهای نجومی بازیگران

دستمزدهای نجومی بازیگران

ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران از زبان بهشاد مختاری

بهشاد مختاری بازیگر شب های برره با انتشار پستی در اینستاگرام به ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران واکنش نشان داد و نوشت: خواستم یه درد دلی بکنم در وهله اول با اونایی که فکر میکنن هر کی اسم بازیگر اومد روش دیگه داره توو پول خر غلت میزنه و در وهله دوم اونایی که رسما واسه پولدار شدن سودای بازیگری در سر میپرورونن ، عزیزای دلم بقرآن ما کارمون توش خودمونو کشته بیرونش مردمو ، این رقم هایی که میبینید فقط واسه ده بیست نفر تراز اول این حرفست که بدون شک نامبروان ها و بالا دستیا توو اکثر حرفه ها وضعشون خوبه

، اما بقیه بازیگرا نه . بقرآن ما هم مثل شما داریم اذیت میشیم ، ما هم مثل شما ماشین شاسی نداریم و پراید لگن سوار میشیم ، ما هم مثل شما داره بهمون فشار میاد توو این اوضاع اقتصادی ، ما هم مثل شما هر روز که میریم مغازه از دیدن قیمت های جدید مخمون سوووت میکشه ، خواهشا فکر نکنید هرکی اسم بازیگر روش هست دیگه داره اسکناس گاز میزنه ، نه به قرآن از این خبرا نیست …..

بازیگران پایتخت

شایعه دستمزدهای نجومی بازیگران پایتخت

ماجرای دستمزدهای نجومی بازیگران ، ماجرای امروز و دیروز نیست بلکه هر روز شایعات زیادی در این خصوص منتشر میشود و آخرین بار لیستی از دستمزدهای بازیگران سریال پایتخت منتشر شد و توسط محمد ذوقی مدیر روابط عمومی سازمان اوج تکذیب شد.

دستمزدهای نجومی بازیگران

دستمزدهای نجومی بازیگران پرکار سینما

ماجرای دستمزدهای نجومی همواره پیرامون بازیگران پرکار سینما وجود داشته و نام بازیگرانی چون شهاب حسینی ، محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، بهرام رادان ، ترانه علیدوستی ، هدیه تهرانی ، اکبر عبدی و …. همواره در این لیست برده میشود اما بعد از مطرح شدن این موضوع همیشه تکذیبیه هایی هم منتشر شده است.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا