اخبار فرهنگی

اولین نقش جدی مهران غفوریان با گریمی متفاوت + عکس

گریم مهران غفوریان ، مهران غفوریان در داش آکل
مهران غفوریان بازیگری که با نقش بهروز در سریال زیر آسمان شهر شناخته شد و بیشتر در نقش های طنز درخشید با گریمی متفاوت در نقشی جدی ظاهر شد.

گریم مهران غفوریان در داش آکل

مهران غفوریان بازیگر کمدی و طناز سینما و تلویزیون کشورمان که بیشتر در قالب نقش های کمدی درخشید و به شهرت رسید برای اولین بار نقشی جدی را جلوی دوربین برد و با گریمی متفاوت در یک فیلم سینمایی ظاهر شد.گریم مهران غفوریان

فیلم سینمایی داش آکل به کارگردانی محمد عرب و نویسندگی منصور براهیمی در اولین روزهای اکران در سینماهای کشور با استقبال از سوی مردم مواجه شد.

مهران غفوریان با گریمی متفاوت در داش آکل

داش آکل فیلم جدید محمد عرب با بازی متفاوت مهران غفوریان است که در این فیلم مهران غفوریان با گریمی خاص جلوی دوربین رفت.

مهران غفوریان

گریم خاص مهران غفوریان در فیلم داش آکل

مهران غفوریان که با نقش های طنز بیشتر شناخته میشود در داش آکل ایفاگر نقشی جدی است که میتوان به عنوان اولین نقش جدی مهران غفوریان از آن یاد کرد.

مهران غفوریان

چهره متفاوت مهران غفوریان در نقشی جدی

در داش آکل بازیگرانی چون حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت الله صالحی، الله قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب و محمدرضا زاهدی به ایفای نقش پرداخته اند.

مهران غفوریان

مهران غفوریان در فیلم داش آکل ساخته محمد عرب

در خلاصه داستان داش آکل آمده است :من می دونم جای تو، تو قلب من کجاست…. ولی…. نمی دونم…. اصلاً جایی تو قلب تو دارم یا نه؟… تو منو قبول کردی فقط به خاطر…؟

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر فیلم زیر آسمان شهر

مهران غفوریان با بازی در سریال زیر آسمان شهر به چهره شناخته شده تلویزیون تبدیل شد و در کارهای سینمایی هم در قالب نقش های کمدی درخشید.

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر نقش های طنز سینما و تلویزیون

قرار بود که فصل چهارم سریال زیر آسمان شهر با همکاری مهران غفوریان و رضا عطاران ساخته شود اما خبرهایی از ساخت این مجموعه فعلا در دست نیست.
مهران غفوریان

مهران غفوریان و رضا عطاران

مهران غفوریان

مهران غفوریان و اشکان اشتیاق بازیگر تلویزیون

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا