اخبار فرهنگی

علت اصلی پخش نشدن سریال ممنوعه چیست؟!

سریال ممنوعه ، شبکه نمایش خانگی
سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان برخلاف روال پخش در دوشنبه های هرهفته ، این هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع نشد و با حواشی زیادی مواجه گردید.

چرا سریال ممنوعه این هفته پخش نشد

سریال ممنوعه به کارگردانی امیرپورکیان و بازیگری فاطمه گودرزی ، امیرحسین آرمان ، میلاد کی مرام و … یکی از سریال های شبکه نمایش خانگی است که بعد از پخش چندین قسمت از آن با حواشی زیادی مواجه شد.سریال ممنوعه

بعد از پخش قسمت های اول سریال ممنوعه موجی علیه داستان این سریال به راه افتاد و از مبتذل بودن ماجرای مطرح شده در سریال ممنوعه صحبت شد و این موضوع با عدم پخش این سریال در این هفته حواشی زیادی برای این سریال نمایش خانگی رقم زد.

سریال ممنوعه از حواشی تا عدم توزیع در نمایش خانگی

بعد از پخش سه قسمت اول سریال ممنوعه انتقادهای زیادی به این سریال صورت گرفت و حواشی زیادی درباره داستان مطرح شده در ممنوعه به وجود آمد و این ماجرا تا جایی پیش رفت که از مبتذل بودن سریال ممنوعه صحبت شد و خبرهایی از انجام اصلاحات روی این سریال به میان آمد.

سریال ممنوعه

امیرحسین آرمان و نیما شعبان نژاد در سریال ممنوعه

ماجرای ابتذال سریال ممنوعه و صحبت هایی که در این خصوص مطرح شد با واکنش هایی متعدد همراه بود و عدم توزیع این سریال در این هفته به ادامه دار شدن حواشی دامن زد.

 سریال ممنوعه

 سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان

صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار پستی درباره علت اصلی عدم توزیع این سریال طبق روال معمول توضیح داد و نوشت :ممنوعه این هفته توزیع نمی شود. قسمت چهارم سریال ممنوعه دوشنبه ۲۶ شهریورماه، به دلیل مقارن شدن با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) توزیع نمی شود. .

سریال ممنوعه

میلاد کی مرام ،نیکی کریمی و لیلا زارع در سریال ممنوعه

حالا باید منتظر ماند و دید آیا سریال ممنوعه در هفته های آینده طبق روال معمول به پخش میرسد یا برای انجام اصلاحات از پخش این سریال در نمایش خانگی جلوگیری میشود؟!

خاطره اسدی

بازی متفاوت خاطره اسدی در سریال ممنوعه

خلاصه داستان سریال ممنوعه : ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت میکند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی…

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه

بازیگران سریال ممنوعه عبارتند از: امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

سریال ممنوعه

عکسی از بازیگران سریال ممنوعه

 نیما شعبان نژاد

گریم متفاوت نیما شعبان نژاد در سریال ممنوعه

به این مطلب امتیاز دهید

یک دیدگاه

  1. من یک ترنسم و تنها جذابیت این فیلم برام نقش ترنس بود که حذف شد واقعا نمیدونم مردم چه مشکلی با ما دارن؟ یه دلخوشی داشتیم که اونم ازمون گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا