ازدواج و همسرداری

مردان سرد مزاج | با همسر سرد مزاج چه کنیم ؟

ازدواج و همسرداری ، درمان سردی مردان در زندگی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 

 سردی عاطفی مردان

درمان دارویی بی میلی مردان ، مردان سرد مزاج

 

 

اگر شوهرتان این نشانه ها را دارد، یک مرد سرد در رابطه زناشویی است!!

طرد بودن مردان در رابطه زناشویی یکی از شکایت های همیشگی زنان است. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تشخیص دهید کسی که با او طرف هستید آدم سرسخت و بی‌احساسی است یا نه، و چگونه باید با او برخورد کنید

 

با شوهر یخ و بی‌احساس چه کنیم؟

تصور کنید: با همسرتان برای پیاده روی می‌روید تا حال و هوایی عوض کنید و بعد از یک ساعت به خانه برمی‌گردید بدون اینکه کلمه‌‌ای بین شما رد و بدل شده باشد. ناامید کننده و کسالت بار است، نه؟ حتما پیش خودتان قسم می‌خورید که دیگر هرگز با او بیرون نروید.

 

اگر این احساسی است که اغلب نسبت به همسرتان دارید پس می‌تواند علامت این باشد که او از دسته آدمهایی است که اهل ابراز احساسات و هیجانات نیست. این تیپ افراد آدمهایی کاملا طبیعی هستند که نمی‌توانند عمیق‌ترین احساسات خود را به کسی بروز دهند و به ندرت به موضوعات عشقی علاقه نشان می‌دهند یا احساس خود را با کسی در میان می‌گذارند. آنها ممکن است نیاز به توجه داشته باشند اما هرگز نمی‌توانند پیوند عاطفی درست و حسابی با کسی برقرار کنند.

 

شناختن و درک اینجور آدمها هم کار سختی است و علتش هم این است که در ظاهر با محبت و با ملاحظه به نظر می‌رسند اما وقتی پای به اشتراک گذاشتن احساسات و عمق هیجانات می‌شود، کاملا سرد و بی‌احساسند.

 

این اتفاقی زمانی می‌افتد که فرد به دلیل خاصی از بروز احساساتش جلوگیری می‌کند. مثلا افرادی که بینهایت خودخواهند و می‌خواهند به موقعیت خاصی دست پیدا کنند ممکن است تا زمانی که به رویاها و خواسته‌های خود نرسند نتوانند احساس واقعی خود را بروز دهند. کسانی هم هستند که در پی یک طلاق یا شکست عشقی یا یک رابطه‌ی بد و ناخوشایند، ترس‌های روحی و هیجانی دارند. برای این اشخاص، سازش و عاطفه نشان دادن به یک نفر دیگر و داشتن رابطه‌ای معقول و خوشایند بینهایت دشوار است. و همه‌ی اینها باعث می‌شود اگر بهانه یا دلیل سرد بودن‌شان مزمن و پیچیده شود، کسی نتواند ذره‌ای در قلب‌شان رخنه کند.

 

اگر احساس می‌کنید چیزی در رابطه‌‌تان کم دارید ممکن است علتش نداشتن ارتباط عاطفی از طرف مقابل باشد. راههایی برای تشخیص همسر سرد و نفوذ ناپذیر از جهت عاطفی وجود دارد:

 

ترجیح می‌دهد همه‌ کارها را به تنهایی انجام دهد

اگر همسر شما هرگز شما را در سفرها و برنامه‌ها و سایر فعالیت‌هایش شرکت نمی‌دهد پس این احتمال بسیار زیاد است که آدم سرسختی از جهت عاطفی باشد. چنین افرادی همیشه دوست دارند فاصله‌ی خود را با دیگران حفظ کنند و برای شناخت و نزدیک شدن به طرف مقابل هیچ کوششی نمی‌کنند. تنها بودن و به تنهایی انجام دادن کارها آنها را از درگیری‌های عاطفی مصون نگه می‌دارد و این همان چیزی است که به دنبالش هستند و به آنها آرامش می‌دهد.

 

هیچ احساسی از خود بروز نمی‌دهند

این یک پندار نادرست بین خانمهاست که مردها احساس ندارند، اما اینطور نیست. مردها احساسات خود را پنهان می‌کنند اما نه همیشه و نه تماما! ولی اگر شوهر شما تحت هیچ شرایطی احساسی بروز نمی‌دهد یا هرازگاه به شما ابراز علاقه و عشق نمی‌کند یعنی ارتباط او با شما احساسی و هیجانی و عشقی نیست. طرز رفتار و واکنش‌های یک مرد، چیزهای زیادی از قلبش بروز می‌دهد.

 

حرفها و رفتارهایش با هم جور نیستند

وقتی همسرتان یک چیزی می‌گوید و خلاف آن عمل می‌کند، حسی از ناامنی و بی‌اعتمادی در شما بوجود می‌آورد. او ممکن است قول‌های آنچنانی به شما بدهد و تضمین کند که شما را در عشق خود غرق خواهد کرد و شما را امیدوار کند که رابطه‌ای کاملا سالم و عاطفی درانتظارتان است، اما وقتی زمان عمل کردن می‌رسد به هیچکدام‌شان عمل نمی‌کند. پس اگر با رفتارهای سرد و بی‌توجهی‌های او روبرو شدید تعجب نکنید.

 

مبهم و ناسازگار است

در اوایل رابطه‌تان او گرم و عاشق است و به شما توجه زیادی می‌کند و کاملا با ملاحظه با شما رفتار می‌کند اما چند ماه بعد، تمام این سناریوها تغییر می‌کنند. مثلا ممکن است او فقط به جنبه‌ی جسمی و جنسی رابطه با شما علاقه نشان دهد و در سایر زمینه‌ها از شما فاصله بگیرد و هیچ ابراز علاقه‌ای از او نبینید. یا شاید دقیقا برعکس عمل کند؛ در حرف و کلام بسیار عاشقانه و رمانتیک باشد اما به تماس فیزیکی و جنسی با شما تمایلی نشان ندهد. چنین مردهایی اصلا مناسب روابط بلند مدت نیستند و فقط احساس ناامنی و استرس به شما می‌دهند و هیچ نوع پیوند عاطفی و قلبی با شما ندارند.

 

مثل یک نامادری با شما رفتار می‌کند

در مَثل وقتی که می‌خواهند نامهربانی کسی را بیان کنند می‌گویند مثل نامادری‌ها رفتار می‌کند. اگر شوهر شما در جایگاه یک نامادری با شما رفتار می‌کند،نسبت به همه چیز بهانه گیر و ایرادگیر است، از لباس پوشیدن‌تان گرفته تا غذا درست کردن و نحوه‌ی خندیدن و …، پس باید واقعا این مسئله را جدی بگیرید. این رفتارها فقط از بی‌گرایشی شدید او نسبت به شما نشات می‌گیرد.

 

از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کند

او نه تنها قدمی برای حفظ رابطه‌تان برنمی‌دارد بلکه از تمام مسئولیت‌ها نیز فرار می‌کند. او خودش تعهدی نمی‌پذیرد و بابت هر مشکل و مسئله‌ای که پیش بیاید مستقیما شما را عتاب و سرزنش می‌کند. چنین مردی نقش خود را در رابطه کاملا نادیده می‌گیرد و مدام به شما یادآوری می‌کند چه اشتباهاتی مرتکب شده‌اید و چگونه بد عمل کرده‌اید. همسری که از زیر بار مسئولیت‌هایش شانه خالی می‌کند بهتر است به هر قیمتی که شده کاملا از زندگی شما خارج شود.

 

برای رابطه‌ زناشویی و زندگی مشترک‌تان هیچ قدم مثبتی برنمی‌دارد

مردی که هیچ سرمایه گذاری عاطفی در رابطه‌ زناشویی‌ اش نمی‌کند کاری هم برای حفظ آن نخواهد کرد. او هرگز گفتگویی را شروع نمی‌کند و همیشه فقط از خودش حرف می‌زند و علاقه‌ای نسبت به زندگی‌اش نشان نمی‌دهد. این مرد سالگردها یا اتفاقاتی را که برای شما مهم‌اند به یاد ندارد و انگار به هیچ طریقی نمی‌توانید دلش را نرم کنید.

 

به راحتی دروغ می‌گوید

یک مرد تحت دو شرایط دروغ خواهد گفت: برای نجات و حفظ یک رابطه و برای اجتناب از هرگونه مواجهه! اگر مردی بابت دروغی که به شما می‌گوید هیچ احساس ناراحتی نکند یعنی احترامی برای‌تان قائل نیست و مدام به شما دروغ خواهد گفت تا شما را حساس و کنجکاو نکند. او ممکن است وانمود کند دوست‌تان دارد اما در غیاب شما فقط به دنبال خیانت به شماست. چنین مردی فقط به این دلیل به شما دروغ می‌گوید که سرپوشی بر رازهایش بگذارد.

 

همیشه بسته و دور و مرموز است

بعضی از مردها از کمبود اعتماد بنفس رنج می‌برند و به راحتی نمی‌توانند خود واقعی‌شان را نشان دهند. آنها همیشه پشت دیواری که برای خود ساخته‌اند پنهان می‌شوند و به ندرت چیزی از خود بروز می‌دهند که باعث بشود شما به ضعف‌های‌شان پی ببرید.

 

برای یک زن واقعا خشمگین کننده و ناامید کننده است که مرد واقعی ِ پنهان شده پشت دیوار را ببیند اما اگر متوجه شدید همسرتان خودش را پشت حصاری خود ساخته مخفی می‌کند باید بدانید همیشه هم مشکل از عدم ارتباط نیست که این دیوار را می‌سازد بلکه ممکن است مرد شما از این بترسد که مبادا شما به ضعف‌هایش واقف شوید و دیگر او را دوست نداشته باشید. و برای همین هرگز از عمیق‌ترین و واقعی‌ترین احساسات و رازهای خود با شما حرفی نزند.

 

هیچ تعامل عاطفی با هم ندارید

عشق، محبت، توجه، فداکاری و … همه‌ی اینها فقط از جانب شما هستند و این شما هستید که تمام اینها را نثار همسرتان می‌کنید. اما در یک رابطه اگر شما تنها کسی باشید که تمام وقت و انرژی و عشق‌تان را صرف کنید و هیچ تعاملی بین شما نباشد و همسرتان فقط مانند یک گیرنده عمل کند، اصلا درست نیست. عشق تابع یک سیستم پایاپای است پس نمی‌توانید انتظار داشته باشید با این شرایط معامله‌ای صورت بگیرد.

 

با همسری که عواطفی از خود بروز نمی‌دهد چه کنیم؟

همانطور که گفتیم شناختن چنین آدمی کار سختی است و به همین دلیل زنان زیادی هستند که خود را گرفتار رابطه‌ای فرساینده با کسی می‌بینند که انگار هرگز او را نمی‌شناسند. اگر همسرتان جزو این افراد است و می‌خواهید زندگی مشترک خود را حفظ کنید راهکارهایی برای چگونه برخورد کردن با او به شما توصیه می‌کنیم.

 

هر چه زودتر احساس و انتظار خود را بیان کنید

اگر متوجه شدید مردی که با او روبرو هستید در برابر ابراز احساساتش همیشه گارد می‌گیرد، هر چه زودتر به او بگویید چه احساسی نسبت به این رفتارش دارید. شما باید از همان اول کاملا شفاف بیان کنید که چه توقعی دارید و از او چه می‌خواهید. اگر او توانست با شما روراست باشد و به راحتی حرف بزند پس می‌توانید رابطه را به جلو ببرید. اما اگر از صحبت در مورد خودش امتناع کرد پس پیش از اینکه واقعا درگیرش شوید، او را ترک کنید.

 

علت را پیدا کنید

اگر می‌دانید که همسرتان شما را دوست دارد اما انگار به دلایلی که نمی‌دانید چیست از شما دوری می‌کند پس سعی کنید این دلایل را پیدا کنید. بعضی از مردها دیواری جلوی خود می‌کشند تا ضعف‌‌های‌شان را پنهان کنند. آنها می‌خواهند تصویر خوبی را که از خود در ذهن شما ساخته‌اند حفظ کنند تا همچنان دوست‌شان داشته باشید. این مردها فقط با نشان دادن جنبه‌های قوی خود به شما اعتمادتان را جلب می‌کنند.

 

در چنین شرایطی شما باید به او نشان دهید که دوستش دارید و او را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش می‌پذیرید. او باید بداند که ضعف داشتن هیچ ایرادی ندارد و شما در هر موقعیتی از او و انتخاب‌هایش حمایت خواهید کرد.

 

رک و راست سوال کنید

اگر احساس می‌کنید همسرتان قبلا اینگونه نبوده که احساس و عواطفش را بروز ندهد و این اتفاقی است که اخیرا می‌افتد پس با او حرف بزنید. از او بپرسید چه مشکلی برایش پیش آمده و دلیل تغییر رفتارش چیست. برایش بگویید نسبت به این تغییر ناگهانی‌اش چه حسی دارید و آماده‌اید حرفهایش را بشنوید حتی اگر بسیار ناخوشایند و تلخ باشند.

 

اگر با شما راحت حرف زد و چیزی گفت که دوست نداشتید بشنوید، عصبانی نشوید و سرزنشش نکنید. با عصبانیت واکنش نشان دادن باعث می‌شود او در لاک خود بیشتر فرو برود و هرگز در مورد چیزی با شما گفتگو نکند. همیشه با صبر و حوصله به او گوش بدهید، با هم بنشینید و ببینید چطور می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

 

شما روش خود را تغییر دهید

اگر حرف زدن با او فایده‌ای نداشت پس سعی کنید به او کمی فرصت بدهید. ما اغلب برای فکر کردن به مسائل‌مان و سبک و سنگین کردن انتخاب‌های‌مان به زمان نیاز داریم. به او زمان بدهید، حتما خودش مشکل را حل کرده و به طرف شما برخواهد گشت و از شما بابت صبوری‌تان ممنون خواهد بود. برای حرف زدن او را در منگنه نگذارید و در عوض تمرکز و توجه را به سمت خودتان تغییر دهید و به خودتان بپردازید. به سرگرمی‌های خودتان مشغول باشید و او را موقتا رها کنید.

 

سعی نکنید اصلاحش کنید

بیشتر خانمها تمایل دارند و سعی می‌کنند مردها را تغییر دهند و امیدوارند که از آنها آدمهای بهتری بسازند. اما این را نمی‌دانند که نمی‌توان کسی را واقعا تغییر داد. اگر چیزی در همسرتان هست که دوستش ندارید، علتش را از خودتان بپرسید. ببینید می‌توانید از آن چشم پوشی کنید یا به آن عادت کنید؟ تلاش برای تغییر دادن مردها فقط باعث تحقیرش خواهد شد، نه عشق ورزی‌اش به شما! اگر همسرتان را دوست دارید پس یاد بگیرید کمبودهایش را هم بپذیرید و با او ادامه بدهید.

 

چگونه رابطه با یک آدم بی‌احساس را پایان بدهید؟

اگر همسرتان علی رغم تمام تلاش‌های‌ شما همچنان پشت سد احساسات باقی ماند پس زمان آن است که رابطه‌تان را جدی ارزیابی کنید. اگر ادامه‌ی رابطه با او برای‌تان واقعا ممکن نیست پس برای‌تان می‌گوییم چگونه تمامش کنید.

 

 

نشانه های بی میلی مرد به زن

علت بی میلی مردان به روابط زناشویی

 

 

از خودتان سوال کنید

ما می‌دانیم که ناگهان خاتمه دادن به یک رابطه، توصیه‌ی ایده آلی نیست. برای پذیرفتن این واقعیت تلخ و چنین اقدامی به زمان نیاز است. اغلب این اتفاق می‌افتد که حتی بعد از پایان دادن رابطه، زنها خود را در موضع ضعف می‌بینند، پس قبل از اینکه همه چیز را تمام کنید از خودتان بپرسید آیا به اندازه کافی تلاش کرده‌اید دلیل فاصله گرفتن طرف مقابل‌تان را پیدا کنید. خودتان را بررسی کنید و ببینید آیا این شما هستید که دسترسی عاطفی به شما ممکن نیست یا همسرتان؟ هر وقت توانستید رک و راست به خودتان جواب بدهید، می‌توانید بفهمید قدم بعدی‌تان چه باید باشد.

 

فاصله بگیرید

اگر مطمئنید که تمام تلاش خود را برای نجات رابطه‌تان کرده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفتید، تنها راه این است که شروع کنید به فاصله گرفتن. باید مطمئن باشید که دیگر نمی‌توانید تنها کسی باشید که برای حفظ رابطه تلاش می‌کند و همسرتان هم باید درک کند که دیگر نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد.

 

دیگر ژست‌های احساسی نگیرید و واقع بین باشید

اگر تا به حال به تنهایی تمام کارهای خانه را انجام می‌دادید و هیچ کمکی از طرف مقابل دریافت نمی‌کردید، دیگر این کار را نکنید و یک تنه پیش نروید. دوباره امتحانش کنید؛ گاهی از همسرتان بخواهید شام درست کند، در کاری به شما کمک بکند و به او بگویید از چه راههایی می‌تواند به رابطه‌تان کمک کند، کناره گیری او را به حساب تنبلی او نگذارید. دقیق و جدی باشید و ببینید آیا درخواست شما را می‌پذیرد و با شما سهیم می‌شود یا بازهم به شما بی‌اعتنایی می‌کند.

 

به او نشان دهید که تصمیم خود را گرفته‌اید

با خودتان و زندگی‌تان روراست باشید، وقتی از او فاصله بگیرید احتمالا سعی می‌کند شما را برگرداند و کمی هم از خود علاقه و توجه نشان می‌دهد و از عادتش تا حدودی فاصله می‌گیرد. نبودن شما مطمئنا تلنگری برای اوست؛ به شما پیام می‌دهد، با شما تماس می‌‌گیرد و …، اما اگر تصمیم‌تان جدی است پس باید به هیچکدام‌شان توجه نشان ندهید. این زمانی است که باید اراده‌تان را نشان بدهید و فریب وعده‌هایش را نخورید. مردهایی که راه قلب‌شان را بسته‌اند هرگز گزینه‌ی خوبی برای زندگی نیستند.

 

خودتان را دوست داشته باشید

این طبیعی است که یک زن خودش را در رابطه گم کند و فقط به مردی فکر کند که عاشق اوست. اما وقتی که می‌دانید از مردی که احساسی به شما بروز نمی‌دهد چیزی نصیب‌تان نخواهد شد، پس دلیلی ندارد خودتان را وقف او بکنید. دیگر از او محبت گدایی نکنید و کاری کنید که خودتان از انجامش لذت می‌برید. بگذارید متوجه شود که بدون او هم حال‌تان خوب است و وابستگی عاطفی به او ندارید.

 

بررسی ۱۰ دلیل اصلی سرد شدن مرد از زن در زندگی مشترک

با خودتان فکر می کنید که علت سرد شدن مرد از زن چه می تواند باشد؟ در این مقاله نگاهی به ۱۰ موردی می اندازیم که باعث می شود مردان علاقه ی خود نسبت به همسرشان را از دست بدهند.

 

ماندن در رابطه کار سختی است. همیشه باید مراقب باشید، حرف اشتباهی نزنید، کار اشتباهی نکنید یا درحالی که او مشغول بازی های کامپیوتری است، از جلوی تلویزیون رد نشوید و ممکن است اگر این نباید ها را رعایت نکنید در انتهای همه ی اینها او با عصبانیت و ناراحتی با شما برخورد کند.

 

اما آیا مشکل این است که مردان، بیش از حد سخت گیرند یا این ما هستیم که کار اشتباهی انجام می دهیم؟ احتمالا هردوی این موارد به اندازه ای درست باشد، اما مطمئنا اشتباهاتی از سوی خانم ها نیز وجود دارد که ممکن است با انجام آنها، موجب سرد شدن مرد از زن در روابط زناشویی شوید. وقتی بدانید آنها چه جور آدم هایی هستند، می توانید بهتر رفتار کرده و در طول رابطه بهتر باشید. اما ممکن است برخی اوقات، مشکل از او باشد و شما مطمئن باشید که هیچ کار اشتباهی انجام نداده اید و تنها اوست که مشکل دارد. در ادامه این مقاله به ۱۰ دلیل سرد شدن مرد از زن خواهیم پرداخت.

دلایل سرد شدن مرد از زن در روابط :

محتاج بودن

” چرا زمانی که ما به یک مرد نشان می دهیم که چه مقدار به او متعهد هستیم و می خواهیم تمام مدت از او خبر داشته باشیم، خوشش نمی آید؟”

سوالی خوبی است. اگر جواب ساده ای می خواهید باید بگوییم که در اشاره به کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی، مردان از مریخ آمده اند؛ در جوابی پیچیده تر باید گفت مردان واقعا فضای شخصی خودشان را دوست دارند. آنها استقلال خودشان را دوست دارند و از زنی که به قدری محتاج است که نمی تواند بدون خبر گرفتن از آنها هیچ کاری انجام دهد، خوششان نمی آید.

 

“چون تو نبودی، حتی دلم نمی خواست از خواب بیدار شوم”

سعی کنید به مردان از این دست حرف ها نزنید. او می خواهد که شما دوستش داشته باشید و در عین حال بدون او هم برای خودتان زندگی ای داشته باشید. او نمی تواند تمام مدت در کنار شما باشد و به غر زدن های شما در زمان تماشای فوتبال نیازی ندارد؛ به او استراحت دهید و با اطمینان به او نشان دهید که شما قوی و مستقل هستید، حتی اگر واقعا اینگونه نباشد.

 

متزلزل بودن

اگر بصورت مداوم از همسرتان می خواهید که تأیید کنند شما را هنوز هم دوست دارند و اگر همیشه از آن ها در مورد دختران دیگری که در زندگی شان چه به عنوان همکار و چه همکلاسی و … هستند سؤال بپرسید، آن ها را خیلی زود خسته خواهید کرد. مردان از اینکه ما نقش قربانی را بازی کنیم خوششان نمی آید. به خودتان دوباره اعتماد کنید و همیشه به یاد داشته باشید که او به این دلیل با شما رابطه داشته و قرار می گذارد که واقعا دوستتان دارد.

ترس از تعهد

گاهی اوقات همه چیز خوب پیش می رود، هردو با یکدیگر رابطه ی خوبی دارید، بنابراین شما فکر می کنید قرار است در آخر با هم ازدواج کنید. او گفته که شما را دوست دارد و شما هم همینطور. اما بعد از این گفت و گوها او فاصله گرفته است. دیگر به اندازه قبل پیام نمی دهد و به زحمت به شما زنگ می زند و دیگر ابراز دلتنگی نمی کند و مطمئنا آتشش خاموش شده است. اما آیا به خاطر کاری است که شما انجام داده اید؟ نه لروزما، و این درواقع نشانه ای از این است که او از تعهد داشتن می ترسد.

 

کسانی که از تعهد می ترسند، بیشتر از هر چیزی، عاشق دنبال کردن هستند. آنها از این کار لذت می برند و دنبال کردن شما را به شکل یک مسابقه می بینند؛ زمانی که قلب شما را بردند، مسابقه تمام می شود و همه چیز به پایان می رسد. آنها به نقطه شروع برمی گردند و شخصی دیگر را دنبال می کنند. این واقعا بد است، اما بعضی از مردان همین شکلی هستند و تغییر نخواهند کرد. بدترین نکته اش هم این است که واقعا برای تغییر این اشخاص کاری نمی توان انجام داد. این مشکلی است که خودشان باید حل کنند و این موضوع ممکن است یکی از دلایل سرد شدن مرد از زن باشد. اما نگران نباشید زیرا چنین مردی مرد با ارزشی نیست.

 

نقد مداوم

شما این را می دانید که مردان غرور دارند؛ پس چرا بصورت مداوم او را نقد می کنید تا احساس کوچکی کند؟ زمانی که یک دختر کاری کند که یک مرد احساس کوچکی کند، می توان گفت که دیگر همه چیز تمام شده است و این یکی از دلایل معمول سرد شدن مرد از زن در روابط می باشد؛ پس مراقب باشید.

احساسات قدیمی

اگر با مردی وارد رابطه شده اید که به تازگی از شریک قبلیش جدا شده باید بدانید که هنوز از شریک قبلی اش نگذشته است و هیچوقت هم نگذشته بود. او اصلا نباید از اول با شما قرار می گذاشت و این اصلا اشتباه شما نیست. اما هرچقدر هم سخت تلاش کنید تا بر گذشته اش غلبه کند، همه چیز به او بستگی دارد و تنها او می تواند خودش را درست کند و احتمالا قرار گذاشتن با شما راهکارش نیست. او باید برای مدتی از قرار گذاشتن دوری کند تا احیا شود.

 

آسانی بیش از حد

همانطور که قبلا اشاره کردیم، مردان عاشق دنبال کردن دخترها هستند. همچنین عاشق این هستند که این تعقیب را برایشان سخت تر کنید؛ به عبارتی دیگر، مردان از رقابت لذت می برند و عاشق یک چالش خوب هستند. اگر این به دست آوردن و تعقیب را برایشان زیادی آسان کنید، مثلا بعد از چند روز به او بگویید: “من برای تو هستم!” گفتن همین جمله ممکن است باعث سرد شدن مرد از زن شود. ممکن است متوجه نشوید چرا یک مرد از دختری که خودش را وقف او می کند، خوشش نمی آید. اما باید سعی کنید تا درک کنید. تمام چیزی که باید بدانید این است که باید بدست آوردن خودتان را برای او سخت کنید. او عاشق این کار است.

نگاه داری از شما

شما امروز بیرون نمی روید چون باران می بارد. با او به پیاده روی نمی روید زیرا ممکن است کثیف شوید. برای آماده شدن مدت زیادی صرف می کنید و می خواهید که بصورت مداوم شما را با هدایای گران قیمت لوس کند. با این کارها شما بیشتر او را خسته می کنید. همین موضوع این ممکن است یکی از دلایل سرد شدن مرد از زن و از دست دادن علاقه او شود.

 

غر زدن

اگر یک چیز وجود داشته باشد که یک مرد از باخت تیم ورزشی مورد علاقه اش، بیشتر از آن متنفر باشد، داشتن یک شریک زندگی غرغرو است.

 

تو دوباره فلاش دستشویی را نزدی. تو امروز صبح با من خداحافظی نکردی. نمی توانی آن کت و شلوار را امشب بپوشی. چرا این قبض هنوز پرداخت نشده است؟ و هزاران مورد دیگر. شما شریک زندگی او هستید نه مادرش. پس مانند مادر او رفتار نکنید. در طول سالها به اندازه کافی به او غر زده شده است و حالا او می خواهد با شما خوش بگذراند. این موضوع نیز یکی از دلایل سرد شدن مرد از زن در روابط زناشویی می باشد..

توقع زیاد

باید این را بدانید که هیچکس به خصوص یک مرد، دوست ندارد که به او بگویند چه کار کند. اما مردان می دانند که مواردی وجود دارد که باید روی آن ها کار کنند و حاضرند به راهنمایی شما در این مورد گوش دهند. اگرچه کمی راهنمایی و نصیحت گاه و بیگاه، با رئیس مابانه رفتار کردن دو چیز متفاوت است؛ اما اگر شما بصوت مداوم از او چیزهای زیادی بخواهید و موارد زیادی را گوشزد کنید ممکن است باعث شوید او علاقه اش را از دست بدهد. این را به یاد داشته باشید، اگرچه کاملا منطقی است که در یک رابطه چیزهایی بخواهید، اما مرزی وجود دارد که نباید از آن بگذرید.

محافظه کاری

در آخر باید بگوییم که این موضوع برای او خوشایند است که بداند متعلق به شما می باشد، اما بین اینکه شما مانند یک مجسمه بی حس باشید و اینکه به قدری در موردش محافظه کارانه رفتار کنید که او احساس کند گیر افتاده است، مرز واضحی وجود دارد. زمانی که سعی کنید مانع شوید تا او خودش باشد و او را با پیام هایی مانند “کاش خانه بودی و به تماشای مسابقه فوتبال نمی رفتی” بمباران کنید، او علاقه اش را از دست می دهد.

 

 

درمان بی میلی مرد به زن

دلیل سردی مردان در رابطه جنسی چیست

 

مردان سرد مزاج | با همسر سرد مزاج چه کنیم ؟

 

منبع : زندگی ایده آل / بیتوته / rimoj.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا