اخبار فرهنگی

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی در برنامه من و شما + تصاویر

حمید گودرزی در من و شما ، برنامه من و شما
حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ مهمان آرش ظلی پور در برنامه من و شما شد و در این برنامه خبر از ازدواج مجددش در آینده ای نزدیک داد.

حمید گودرزی در من و شما خبر از ازدواج مجددش داد

برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور بعد از پنج ماه وقفه در پخش از اولین هفته شهریور ماه روی آنتن شبکه شما رفت. آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما در این برنامه گفتگو محور به گفتگو با مهممانان می پردازد و مخاطبان زیادی دارد.فال حافظ

بعد از کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار و مدال آور کشورمان و همسرش حامد معدنچی که اولین مهمانان آرش ظلی پور بودند ، در برنامه روز گذشته من و شما حمید گودرزی ، سانیا سالاری و سامان صفاری به عنوان مهمان در این برنامه حضور یافتند.

حمید گودرزی مهمان برنامه من و شما شد

حمید گودرزی مجری برنامه پنج ستاره در مقابل آرش ظلی پور در برنامه من و شما نشست و به گفتگو با او پرداخت . حمید گودرزی سال گذشته هم مهمان برنامه من و شما شده بود و دوباره در این برنامه حضور یافت.

حمید گودرزی

حمید گودرزی در برنامه من و شما

در ابتدای صحبت با آرش ظلی پور ، حمید گودرزی درباره مسابقه پنج ستاره و اجرای این مسابقه صحبت کرد و درباره کپی بودن مدل این برنامه از یک برنامه خارجی صحبت کرد و از نحوه اجرای محمدرضا گلزار در مسابقه برنده باش تقدیر کرد.

بخش های ابتدایی برنامه من و ما به گفتگو درباره برنامه پنج ستاره ، جایزه این مسابقه ، تغییر مجری این برنامه و … گذشت و آرش ظلی پور انتقادهایی از این برنامه مطرح کرد.

حمید گودرزی در این برنامه از اختصاص قسمتی از دستمزدش در برنامه پنج ستاره به یک کودک بیمار پروانه ای به خبر داد و در بخشی از برنامه به خواست آرش ظلی پور یک پیامک به محمدرضا گلزار فرستاد.

خبر حمید گودرزی از ازدواج مجددش در برنامه من و شما

بعد از پخش کلیپی از بهنام بانی گفتگوی جذاب برنامه من و شما آغاز شد.

 حمید گودرزی

حمید گودرزی و هادی قندی در برنامه من و شما

آرش ظلی پور در این بخش از برنامه درباره ازدواج مجدد حمید گودرزی پرسید و او گفت :اگر خبری شد حتما اعلام میکنم ، تنهایی تنها برازنده خداست و برخلاف آن یکباری که در برنامه شما گفتم ازدواج مجدد نمیکنم ، تصمیمم دوباره عوض شده است و به زودی این خبر را اعلام میکنم …

حمید گودرزی ادامه داد :تنهایی واقعا سخت است و تنهایی فقط برازنده خداست و آرش ظلی پور هم در تکمیل این صحبت حمید گودرزی گفت :من هم ازدواج کرده ام و از زندگی و ازدواج خیلی راضی هستم و خداروشکر میکنم و به توصیه میکنم حتما این کار را انجام بدهی .

علت انصراف حمید گودرزی از بازی در ستایش ۳

حمید گودرزی درباره انصراف از سریال ستایش ۳ گفت :به دلیل اینکه من مشغول بازی در یک سریال بلند هستم و میترسیدم تداخل داشته باشد با سریال ستایش و دلیل دیگر تداخل در گریم ها و خستگی من از بازی در فیلم قبلی بود و الان هم پشیمونم از انصراف از این سریال .

 مهمان برنامه من و شماحمید گودرزی

گریم حمید گودرزی در سریال دلدادگان

آرش ظلی پور درباره علت انصراف حمید گودرزی به علت حضور نرگس محمدی در این سریال گفت اما حمید گودرزی زیر بار این حرف نرفت و به تعریف از بازیگر سریال ستایش پرداخت و این صحبت آقای مجری را قبول نکرد و از همبازی بودن با نرگس محمدی در پیکسل گفت.

 برنامه من و شما

سامان صفاری و سانیا سالاری در برنامه من و شما

حمید گودرزی در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است و در این سریال با سامان صفاری و سانیا سالاری به عنوان بازیگر همبازی بود.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا