اخبار فرهنگی

خواهر و برادرهای سینمای ایران را بهتر بشناسید + تصاویر

خواهر و برادرهای سینمای ایران ، برادرهای بازیگر سینمای ایران
در این مطلب میخواهیم شما را با خواهر و برادرهای بازیگر سینمای ایران از سپند و کمند امیرسلیمانی تا برادران سلوکی و خواهران اسکندری آشنا کنیم.

با خواهر و برادرهای سینمای ایران بیشتر آشنا شوید

در میان اغلب خانواده ها شغل های موروثی وجود دارد ، فرزندان خانواده اگر به شغل پدر و مادر علاقه مند باشند راه موفقیت و زندگی شان را در این مسیر میبینند. حرفه بازیگری نیز مانند برخی از این شغل های موروثی در میان برخی از خانواده های هنرمندان دیده میشود.خواهر و برادرهای سینمای ایران

در سینمای ایران مادر و فرزندهای بازیگر و پدر و فرزندهای بازیگر زیادی وجود دارد که قبلا به بررسی آن پرداخته ایم. اما شاید برایتان جالب باشد که درباره خواهر و برادرهای سینمای ایران بیشتر بدانید.

در سینمای کشورمان خواهر و برادرهای بازیگری وجود دارند که ما در این مطلب آنها را به شما بیشتر معرفی میکنیم.

خواهر و برادرهای بازیگر سینمای ایران

اگر بخواهیم خواهر و برادرهای سینمای ایران را معرفی کنیم باید در یک تقسیم بدی این کار را انجام دهیم. در سینمای کشورمان برادرهای بازیگری وجود دارند که سالهاست در این عرصه فعالیت میکنند از جمله ناصر و مهدی هاشمی ، محمد و مهدی سلوکی ، امید و امین زندگانی ، داریوش و انوشیروان ارجمند ، محسن و مصطفی کیایی ، محمد و علی عمرانی.

اما اگر بخواهیم نامی از خواهران بازیگر سینمای ایران ببریم باید یادی از ستاره و لاله اسکندری ، مارال و مونا فرجاد ، ملیکا و مهراوه شریفی نیا ، نگین صدق گویا و شیرین بینا، ملیکا و مریلا زارعی کنیم.

در میان خواهر و برادرهای بازیگر سینمای ایران سپند و کمند امیرسلیمانی ، بهار و برزو ارجمند از همه مشهورترند.

برادرهای بازیگر سینمای ایران

ناصر و مهدی هاشمی

از میان برادرهای بازیگر سینمای ایران باید به ناصر و مهدی هاشمی اشاره کرد. مهدی هاشمی بازیگر و کارگردان سینمای کشورمان متولد سال ۱۳۲۵ و همسر گلاب آدینه هنرمند سرشناس کشورمان است. از نقش های معروف مهدی هاشمی به بازی در نقش دکتر قریب در این سریال میتوان اشاره کرد.

برادرهای بازیگر سینما

ناصر و مهدی هاشمی دو برادر بازیگر سینمای ایران

ناصر هاشمی برادر کوچکتر مهدی هاشمی است که در سال ۱۳۳۵ متولد شد. از مهم ترین نقش های ناصر هاشمی میتوان به بازی در سریال پدرسالار و سمندون اشاره کرد.


محمد و مهدی سلوکی

محمد و مهدی سلوکی دو برادر بازیگر سینمای ایران هستند که مهدی در عرصه بازیگری و محمد در عرصه اجرا دستی در دنیای هنر دارند. محمد سلوکی پسر بزرگ خانواده سلوکی در سال ۱۳۵۸ متولد شد و از سال ۷۷ وارد عرصه اجرا شد و در فیلم علی سنتوری ایفای نقش کرده است.

برادرهای بازیگر

محمد و مهدی سلوکی دو برادر بازیگر سینمای ایران

مهدی سلوکی برادر کوچک محمد در سال ۱۳۶۱ متولد شد و از سال ۸۳ بازی در تلویزیون را آغاز کرد و در سریال ستایش به ایفای نقش پرداخته است.


امید و امین زندگانی

امید و امین زندگانی دو برادر بازیگر سینمای کشورمان هستند که امین حضور پررنگ تری در سینما و تلویزیون به نسبت امید دارد.امید زندگانی پسر بزرگ خانواده زندگانی متولد سال ۱۳۴۷ است و از سنین نوجوانی وارد دنیای بازیگری شد و سالهایی را مشغول کار در رادیو شد .

برادرهای بازیگر

امید و امین زندگانی دو برادر بازیگر سینمای ایران

امین زندگانی پسر دوم خانواده زندگانی است که در سال ۱۳۵۱ متولد شد و در سریال هایی چون معصومیت از دست رفته ، پرستاران ، همه چیز آنجاست و مختارنامه ایفای نقش کرده است.


داریوش و انوشیروان ارجمند

از میان برادرهای بازیگر پیشکسوت سینما باید نامی از داریوش و انوشیروان ارجمند ببریم. انوشیروان ارجمند پسر بزرگ خانواده ارجمند ، پدر برزو و بهار اجمند است که در سال ۱۳۲۰ متولد شد و در سریال هایی چون امام علی ، مختارنامه ، معصومیت از دست رفته و روزی روزگاری ایفای نقش کرده است.

برادرهای بازیگر

داریوش و انوشیروان ارجمند دو برادر بازیگر سینمای ایران

داریوش ارجمند برادر کوچکتر انوشیروان ارجمند است که در سال ۱۳۲۳ متولد شد و از میان نقش های او در تلویزیون باید به بازی خوبش در نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.


محمد و علی عمرانی

محمد عمرانی بازیگر کشورمان پسر بزرگ خانواده عمرانی است که در سال ۱۳۳۵ متولد شد و در سریال هایی چون جراحت ، تکیه بر باد ، اولین شب آرامش ، رستگارن ، امیرکبیر و همه چیز آنجاست ایفای نقش کرده است.

برادرهای بازیگر

محمد و علی عمرانی دو برادر بازیگر سینمای ایران

علی عمرانی برادر کوچکتر محمد عمرانی در سال ۱۳۳۹ متولد شد و در سریال هایی چون به کجا چنین شتابان سالهای ابری ، عصر پاییزی ، مسافران و نوروز ۷۲ حضور داشته است.

خواهرهای بازیگر سینمای ایران

لاله و ستاره اسکندری

از میان خواهرهای بازیگر سینمای ایران باید نامی از ستاره و لاله اسکندری ببریم. ستاره دختر بزرگتر خانواده اسکندری متولد سال ۱۳۵۳ است و کارش را با تئاتر آغاز کرد و بازی در سریال نرگس نقطه عطفی در زندگی او بود.

خواهرهای بازیگر

ستاره و لاله اسکندری دو خواهر بازیگر سینمای ایران

لاله خواهر کوچکتر ستاره اسکندری است که در سال ۱۳۵۴ متولد شد و از سال ۷۸ بازی در سینما را آغاز کرد و در سریال خاک سرخ اثر ماندگاری را از خود برجای گذاشت.


مارال و مونا فرجاد

مارال و مونا فرجاد دختران جلیل فرجاد بازیگر کشورمان هستند . مارال دختر بزرگتر خانواده فرجاد متولد سال ۱۳۶۱ است و بازی در سینما را از سال ۸۴ آغاز کرد و در سریال تا صبح، رهایم نکن و فیلم جاودانگی ایفای نقش کرده است.

خواهرهای بازیگر

مارال و مونا فرجاد دو خواهر بازیگر سینمای ایران

مونا دختر کوچکتر خانواده فرجاد است که در سال ۱۳۶۴ متولد شد و در سریال خوش رکاب ، ساختمان پژشکان و شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد ایفای نقش کرده است.


ملیکا و مهراوه شریفی نیا

ملیکا و مهراوه شریفی نیا دختران محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هستند که هر دو در عرصه بازیگر فعالند. مهراوه دختر بزرگ خانوده شریفی نیا متولد سال ۱۳۶۰ است و از سریال های معروف او میتوان به کیمیا اشاره کرد.

خواهرهای بازیگر

مهراوه و ملیکا شریفی نیا دو خواهر بازیگر سینمای ایران

ملیکا دختر کوچکتر خانواده شریفی نیا است که در سال ۱۳۶۵ متولد شد و از سال ۷۰ وارد دنیای سینما شد و سریال دلدادگان جدیدترین سریال تلویزیونی او است.


ملیکا و مریلا زارعی

مریلا و ملیکا زارعی دو خواهر بازیگر سینمای ایران هستند که مریلا در عرصه بازیگری و ملیکا در دنیای اجرا فعال تر است. مریلا زارعی خواهر بزرگ ملیکا زارعی متولد سال ۱۳۵۳ است و در فیلم های سینمایی چون زیر سقف دودی ، شیار ۱۴۳ ، بادیگارد ، هیس دخترها فریاد نمی زنند و …. اشاره کرد.

خواهرهای بازیگر

ملیکا و مریلا زارعی دو خواهر بازیگر سینمای ایران

ملیکا خواهر کوچکتر مریلا زارعی همان خاله شادونه معروف برنامه های کودک است که در سال ۱۳۶۴ متولد شد و در سریال متهم گریخت بازیگر نقش معصومه بود.


نگین صدق گویا و شیرین بینا

شیرین بینا با نام اصلی شیرین صدق گویا خواهر نگین صدق گویا بازیگر کشورمان است . شیرین صدق گویا متولد سال ۱۳۴۳ است و نام خانوادگی بینا را به دلیل نام خانوادگی همسرش انتخاب کرده است.

خواهرهای بازیگر

نگین و شیرین صدق گویا دو خواهر بازیگر سینمای ایران

نگین صدق گویا خواهر کوچک شیرین بینا است که در سال ۱۳۴۹ متولد شد و از سال ۷۲ وارد دنیای سینما شد . سریال همسفر و به کجا چنین شتابان از سریال های او در تلویزیون است.

خواهر و برادر بازیگر سینمای ایران

سپند و کمند امیرسلیمانی

سپند و کمند امیرسلیمانی پسر و دختر سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت کشورمان هستند که هر دو در دنیای بازیگری فعالند. کمند دختر بزرگ خانواده امیرسلیمانی است که در سال ۱۳۵۲ متولد شد و از بازی های معروف او میتوان به نقش آذر در سریال پدرسالار اشاره کرد.

خواهر و برادرهای بازیگر

کمند و سپند امیرسلیمانی خواهر و برادر بازیگر سینمای ایران

سپند برادر کوچکتر کمند میرسلیمانی است که در سال ۱۳۵۶ متولد شد و اولین بار در سال ۷۰ جلوی دوربین فیلم دندان طلا رفت و هزارپا جدیدترین کار سینمایی اوست.


برزو و بهار ارجمند

بهار و برزو ارجمند دختر و پسر انوشیروان ارجمند بازیگر فقید کشورمان هستند که در خانواده ای هنری متولد شدند. برزو ارجمند پسر بزرگ انوشیروان ارجمند است که در سال ۱۳۵۴ متولد شد و اولین بار در سال ۷۳ بازیگری را در تلویزیون آغاز کرد و در سریال سر دلبران با خواهرش بهار همبازی بود.

خواهر و برادرهای بازیگر

بهار و برزو ارجمند خواهر و برادر بازیگر سینمای ایران

بهار ارجمند دختر خانواده هنرمند ارجمند در سال ۱۳۵۹ متولد شد و از ۵ سالگی بازی در تئاتر را آغاز کرد . سردلبران کار مشترکی از بهار ارجمند در کنار برادرش برزو بود.

۳.۴/۵ - (۷ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا