اخبار فرهنگی

سیروان خسروی هم کنسرت خیابانی برگزار میکند!

سیروان خسروی ، کنسرت خیابانی
سیروان خسروی خواننده جوان کشورمان با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش به حمایت از کنسرت خیابانی همایون شجریان پرداخت و اظهار تمایل برای برگزاری کنسرت رایگان کرد.

سیروان خسروی هم کنسرت رایگان برگزار می کند

همایون شجریان خواننده کشورمان چند روز پیش با انتشار پستی در اینستاگرامش اظهار تمایل برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی کرد و در پی آن خبرهایی از جدی شدن این تصمیم شنیده شد .سیروان خسروی

بعد از انتشار این خبر سیروان خسروی خواننده جوان کشورمان با انتشار ویدئویی به حمایت از این تصمیم همایون شجریان پرداخت .

تمایل سیروان خسروی به برگزاری کنسرت خیابانی

سیروان خسروی

تمایل سیروان خسروی به برگزاری کنسرت خیابانی رایگان

سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با انتشار ویدئویی در اینستاگرام تمایل خود را به برگزاری کنسرت خیابانی اعلام کرد و گفت :باخبر شدم که یکی از مسئولان با کنسرت خیابانی موافقت کرده ، این ایده ایده بسیار خوبی است و من هم آمادگی خودم را برای برگزاری کنسرت خیابانی که رایگان هست اعلام میکنم ، مخصوصا که در این شرایط اقتصادی دیگه کسی لازم نیست هزینه ای بپردازه و همه اقشار جامعه میتونن توی اون حضور داشته باشن و امیدوارم این اتفاق بیوفته.

همایون شجریان

احتمال برگزاری کنسرت خیابانی و رایگان همایون شجریان

پیش از سیروان خسروی نیز همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرامش گفت :عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد. دوستان مهربانم، در پاسخ به پیگیری شما عزیزان به اطلاع تان می رسانم از اجرای کنسرت «ایران من» در سال گذشته که نیت کرده بودیم به قسمتی از درد و رنج زلزله زدگان کرمانشاه بپردازیم، چنین مقرر شد که با نظارت و همت دوست گرامی جناب متین، مجموعا چهارصد یخچال و کولر تهیه و به خانواده های مصیبت دیده اهدا شود. باشد که این ناقابل مقبول درگاه معشوق قرار گیرد. سلامت و برقرار باشید.

همایون شجریان

احتمال برگزاری کنسرت خیابانی همایون شجریان قوت گرفت

در خبرهای منتشر شده شهرداری تهران و شورای شهر نیز اظهار تمایل خود را به این پیشنهاد اعلام کرده و از این اتفاق استقبال کرده اند .

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا