اخبار فرهنگی

جزئیات جدید از وضعیت مهدی فخیم زاده پس از تصادف شدید

مهدی فخیم زاده ، تصادف مهدی فخیم زاده
ضمن تکذیب شایعه فوت مهدی فخیم زاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون قرار است این هنرمند خوب کشورمان مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

تکذیب شایعه فوت مهدی فخیم زاده

چند روزی از تصادف مهدی فخیم زاده بازیگر پیشکسوتمان می گذرد که شایعه فوت ایشان در فضای مجازی منتشر شده است .خالدی سخنگوی اورژانس کشورمان این شایعه را تکذیب کرد و ادامه داد:وضعیت جسمی مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران رو به بهبود است .فال حافظ

وی در ادامه تاکید کرد :خبر درگذشت ایشان که در فضای مجازی منتشر شده کذب است .

فیلم سینمایی مشت آخر

تکذیب شایعه فوت مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده باید جراحی شود

سخنگوی اورژانس گفت:پزشکان متخصص آماده هر گونه عمل جراحی برای مهدی فخیم زاده هستند و فردا (شنبه) پس از بررسی آخرین وضعیت ایشان، تصمیم برای انجام عمل جراحی بر روی ایشان اعلام خواهد شد.

مجتبی خالدی روز جمعه افزود:با توجه به آسیب های وارده به فخیم زاده و بررسی وضعیت فعلی، نامبرده نیازمند عمل جراحی است، اما تا رسیدن به وضعیت پایداری کامل تا ۲۴ ساعت آینده باید صبر کنیم تا بتوانیم اقدامات بعدی به انجام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه فخیم زاده با شرایط موجود حال حاضر هیچگونه آمادگی برای انجام عمل جراحی را ندارد، اظهار داشت:خوشبختانه وضعیت هوشیاری فخیم زاده از زمان انتقال به تهران بهتر شده، اما هنوز به حالت مطلوب نرسیده است.

جراحی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده امروز جراحی میشود

سخنگوی اورژانس تصریح کرد:اکنون برای پایداری وضعیت ایشان مقداری دارو های آرم بخش برای وی استفاده شده است.

خالدی اظهار داشت:امیدوارم بتوانیم با استفاده از دارو های آرام بخش و … تا فردا وضعیت ایشان بهتر شود تا مابقی اقدامات پزشکی را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه هوشیاری فخیم زاده از ۱۵ هم اکنون ۱۳ قرار دارد، گفت:هم اکنون قدر اندکی خون در مغز ایشان دیده شده و امیدوارم با جذب به موقع آن تا ۲۴ ساعت آینده وضعیت ایشان مطلوب تر شود.

سخنگوی اورژانس با بیان اینکه با توجه به وضعیت فخیم زاده و اقدامات انجام شده جای نگرانی نیست، گفت:تیم پزشکی و متخصص ما برای انجام اقدامات بعدی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

بازیگر صدا و سیما

تصادف سنگین مهدی فخیم زاده

ماجرای تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس

 حدود ساعت ۱۵ بعداز ظهر چهارشنبه ۶ تیر هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر به کارگردانی مهدی فخیم زاده وی دچار حادثه شد و به بیمارستان منتقل شد. در این حادثه دو دستگاه موتورسیکلت ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در چالوس منطقه خط ۸ باهم برخورد می کنند. یکی از مصدومین این حادثه آقای مهدی فخیم زاده ۷۶ ساله بازیگر صدا و سیما هستند که از ناحیه لگن، سروگردن و زیرچانه دچار تروما شدند و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شده اند.

تصادف شدید مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده در نمایی از فیلم مشت آخر

بیوگرافی کوتاه از مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده در سال ۱۳۲۱ در تهران متولد شد، او کارگردان، بازیگر، تهیه کننده ، طراح صحنه و لبا و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون میباشد.

فخیم زاده هنرهای دراماتیک از دانشکده تهران و لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران است. فخیم زاده بازیگر پیشکسوت سینمای کشورمان فعالیت خود را در سال ۱۳۴۹ آغاز کرد و فیلم تپلی ساخته رضا میرلوحی آغاز فعالیت هنری وی محسوب میشود.

 حال مهدی فخیم زاده

آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده

فیلم های مهدی فخیم زاده

فخیم زاده در تلویزیون نیز مجموعه های پرمخاطبی چون «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «حس سوم»، «بی صدا فریاد کن»، «قتل در ساختمان ۸۵» و «فوق سری» را کارگردانی کرده است. او در جشنواره سی و دوم فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

مهدی فخیم زاده

وضعیت مهدی فخیم زاده بعد از تصادف

۴/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا