اخبار فرهنگی

علی اوجی خبر پدر شدن مهران غفوریان را لو داد + عکس

پدر شدن مهران غفوریان ، علی اوجی
علی اوجی بازیگر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از پدر شدن مهران غفوریان داد و این اتفاق خوب را به او تبریک گفت.

انتشار خبر پدر شدن مهران غفوریان توسط علی اوجی

مهران غفوریان بهروز معروف سریال زیر آسمان شهر و هژیر سریال این چند نفر چندسالی است که زندگی مشترکش را آغاز کرده و به جرگه متاهلین پیوسته است و به زودی پدر میشود . علی اوجی بازیگر کشورمان و همسر نرگس محمدی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر پدر شدن مهران غفوریان را منتشر کرد.پدر شدن مهران غفوریان

پدر شدن مهران غفوریان به زودی

پدر شدن مهران غفوریان

مهران غفوریان پدر میشود

علی اوجی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:مهران داره بابا می شه. مهران جون و آرزوی مهربان مبارک باشه چی بشه به به ازحالا معلومه بانمکه ای جان پ ن:تصویر داخل تلویزیون یک عدد بچه تپل و خوشگله….

مهران غفوریان

مهران غفوریان و همسرش آرزو

مهران غفوریان دی ماه سال ۹۳ ازدواج کرد و در یک گفتگو درباره ماجرای جالب خواستگاری اش گفت :در شب خواستگاری من ، برنامه گلخانه روی آنتن تلویزیون اعلام کرد که امشب مهران غفوریان به خواستگاری میرود و من همان موقع روی آنتن برنامه زنده با آنها صحبت کردم و این برنامه را خانواده همسرم هم دیدند و مادر همسرم گفت :دخترم را اول به خدا و بعد به تو میسپارم و من تا به امروز تمام تلاشم را برای خوشبختی همسرم کرده ام.

مهران غفوریان

مهران غفوریان و همسرش در کنار بهنوش بختیاری و نعیمه نظام دوست

۱/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا