مد و لباس

لباس برای مردان قد کوتاه | نکاتی درباره تیپ مردان قد کوتاه

تازه های مد ، راه هایی برای خوش پوشی در آقایان قد کوتاه در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

کفش مناسب مردان کوتاه قد

کت و شلوار برای مردان قد کوتاه , لباس برای مردان قد کوتاه

 

 

اشتباهات آقایان قد کوتاه در لباس پوشیدن

اگر از اندازه‌ قد خود ناراضی هستید و دوست دارید در مهمانی ‌ها، جمع ‌های دوستانه، محل کار و یا هر جای دیگری چند سانتیمتر بلندتر به نظر برسید، راهکارهایی برای شما وجود دارد. راهکارهایی که با تغییرات اندکی در ظاهر و پوشش، شما را به ایده‌آل ‌تان نزدیک ‌تر می‌ کند. در ادامه اشتباهاتی را که آقایان قد کوتاه در لباس پوشیدن مرتکب می شوند، برایتان آورده ایم. شما نیز از آنها بپرهیزد تا بلندتر و جذاب تر از همیشه بدرخشید.

 

لباسی که فیت تن تان نیست

پیدا کردن لباسی که کاملا فیت تن تان باشد، ساده نیست. شاید افراد قد کوتاه تصور کنند که در لباس های کوتاه، قد کوتاه تر به نظر می رسند اما این تصور اشتباه است. اگر لباسی که به تن می کنید فیت تن تان نباشد، نامتناسب و زشت به نظر می آیید. از این رو لباس هایی که قد بلندی دارند را انتخاب نکنید. هر چه لباس بیشتر فیت تن تان باشد، جذاب تر به نظر خواهید رسید.

 

شلوار فاق کوتاه

افراد قد بلند پاهای کشیده ای دارند، از این رو اگر می خواهید قد بلندتر به نظر برسید، باید به شلواری که به تن می کنید توجه بیشتری داشته باشید. شلوارتان باید به گونه ای باشد که پای شما را کشیده تر نشان دهد. برای این منظور، از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه خودداری کنید.

 

رنگ های روشن

رنگ های تیره و مات، شما را لاغرتر نشان می دهد، بنابراین اگر اندامی لاغر و قدی کوتاه دارید، باید از پوشیدن لباس هایی با رنگ های روشن خودداری کنید. در واقع، هر لباسی که شما را چاق تر نشان دهد، کوتاه تر نیز نشان تان خواهد دهد.  از آنجا که رنگ های تیره و مات، کمتر به چشم می آیند، تمرکز را از روی قدتان نیز بر خواهند داشت. بنابراین دیگران قد واقعی شما را نمی توانند  به درستی حدس بزنند و شما نیز قد بلندتر به چشم می آیید.

 

رنگ های متضاد

رنگ های مونوکروم یا تک رنگ، چشم را به سمت بالا می کشانند اما رنگ های متضاد، یکدستی ظاهرتان را از بین برده و با ایجاد وقفه، شما را کوتاه تر نشان می دهد. اگر دوست دارید که  سر تا پا یک رنگ بپوشید، به سراغ رنگ های مشابه بروید. به عنوان مثال شلوار سرمه ای تان را با پیراهنی به رنگ تیره ست کنید یا به همراه شلوار کرم تان، پیراهنی به رنگ قهوه ای روشن بپوشید. البته کفش و جوراب هایتان را فراموش نکنید. رنگ آنها را نیز با رنگ لباس هایتان ست کنید تا پاهای شما را کشیده تر و به تبع شما را قد بلندتر نشان دهد.

 

راه راه افقی

یکی از قوانین لباس پوشیدن برای افراد قد کوتاه، پرهیز از لباس هایی با خطوط افقی ست. البته اگر خطوط لباس بسیار باریک باشد، مانعی ندارد اما پوشیدن لباس هایی با خطوط پهن، شما را قد کوتاه تر نشان خواهد داد. از آنجا که کمربندتان نیز به صورت افقی قرار می گیرد، سعی کنید آن را باریک انتخاب کنید. بهتر است که کمربندتان همرنگ شلوارتان باشد تا خیلی به چشم نیاید. البته گزینه بهتر این است که شلوارتان را بدون کمربند به تن کنید.

 

طرح های بولد و جسورانه

از آنجا که طرح های بولد لباس بسیار توی چشم اند، چشم ها را به سمت خود جلب کرده و بر کوتاهی قد شما می افزاید. از این رو سعی کنید که لباس هایی با طرح های ساده به تن کنید. به عنوان مثال راه راه باریک، طرح های گلدار ریز یا خال خالی از بهترین طرح هایی ست که می توانید انتخاب کنید.

 

اکسسوری بزرگ

استفاده از اکسسوری بر جذابیت تان می افزاید اما اگر قد کوتاهی دارید، سعی کنید اکسسوری که انتخاب می کنید، بزرگ و چشمگیر نباشد. به جای آن از اکسسوری های باریک و کوچک تر استفاده کنید.

 

کت با دو ردیف دکمه

خریدن کت و شلوار برای آقایان قد کوتاه یک معضل است. این افراد باید از پوشیدن کت هایی با دو ردیف دکمه خودداری کنند. در واقع، کت هایی با یک ردیف دکمه بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود. پوشیدن کت هایی که اپل دارند نیز از دیگر اشتباهاتی ست که آقایان قد کوتاه مرتکب می شوند. یادتان باشد که هر چه شما را پهن تر نشان دهد، کوتاه تر نیز نشان خواهد داد. آستین های کت تان نیز باید به اندازه ای باشد که کمی از آستین پیراهن تان دیده شود. قد کت تان نیز نباید بیش از حد بلند باشد.

 

کت بزرگ

بسیاری از کت های زمستانه، بزرگ و ضخیم اند و جزییات زیادی مانند دکمه یا یقه های پهن دارند. این مدل کت نه تنها جذاب نیست، بلکه شما را نیز قد کوتاه تر نشان خواهد داد. در روزهای سرد، به جای پوشیدن این مدل کت، بهتر است که چند لایه لباس بپوشید یا کتی با جنس ضخیم تر به تن کنید.

 

کفش های رنگی

شاید آنقدر که به لباس هایتان اهمیت می دهید، به کفش هایتان توجهی نمی کنید، اما کفش ها نیز از اهمیت بالایی برخوردارند و در کوتاهی و بلندی قد شما تاثیرگذارند. به عنوان مثال کفش های رنگی چشم ها را به سمت خود جلب می کنند، در نتیجه شما را قد کوتاه تر به نظر می رساند. از این رو سعی کنید که کفش های ساده و هم رنگ لباس تان به تن کنید. به جای آن کلاهی بر سرتان بگذارید تا چشم ها را به جای پایین تنه، به سمت بالای اندام تان بکشاند و به بلند نشان دادن قدتان کمک کند.

 

 

شلوار مناسب برای مردان کوتاه قد

انتخاب لباس برای مردان قد کوتاه

 

 

در اینجا خلاصه ای از مطالب گفته شده در بالا را برایتان آورده ایم تا بیشتر در خاطرتان بماند:

از پوشیدن لباس ها و اکسسوری های بزرگ خودداری کنید.لباسی که شما را پهن تر نشان می دهد، به تن نکنید.در ظاهرتان خطوط افقی ایجاد نکنید.چشم ها را به سمت پایین تنه جلب نکنید.

 

نکاتی درباره تیپ مردان قد کوتاه

تیپ مردان قد کوتاه و قد بلند بسیار با هم متفاوت است و مردان قد کوتاه‌تر باید نکاتی را در تیپ و استایل خود رعایت کنند.

 

تیپ آقایانی با قد کوتاه

همیشه قد با نوع بدن در ارتباط است. این قاعده برای لباس‌های مردانه نیز به همین شکل می‌باشد. لباس مردانی که قد خیلی بلندی دارند معمولا حالتی شل و عریض دارد و لباس مردانی که دارای قد کوتاه هستند معمولا تنگ تر و پسرانه است. البته تفاوت‌هایی در هر دو مورد وجود دارد که با دانستن آنها می‌توانید در خرید لباس موفق‌تر عمل کنید.

آکسان پلاس امروز نکاتی را درباره استایل به شما آموزش می‌دهد که اگر در دسته مردان کوتاه قد و کمی هم چاق هستید به کارتان می‌آید.

 

ظاهر خوب برای مردانی با قد کوتاه

معمولا گفته می‌شود مردان قد کوتاه باید به نحوی لباس بپوشند که بلندتر نشان دهند. در نتیجه همیشه توصیه شده از لباس هایی استفاده کنند که خطوط عمودی دارند. با اینکه چنین ترفندی ذاتا بد نیست اما نمی تواند به کلی ظاهر یک مرد را تغییر دهد. لباس‌های یک مرد باید نگاه بیننده را به سمت صورت بکشد و افرادی که قد کوتاه هستند باید این کار را آرام انجام دهند، بدون اینکه بخواهند برای اضافه کردن به قد تلاش زیادی کنند، با چیزی دیگر حواس را از روی قد منحرف می‌کنند.

 

«عناصر عمودی و صاف» و «سطوح شکسته نشده» دوست افراد قد کوتاه و فربه هستند. استفاده از خطوط عمودی تا جایی که تعادل را حفظ کند مناسب هستند اما مانند تمام الگوهای دیگر اگر خیلی بلند باشند طوری که روی بدن خم شده و به چشم بیایند اصلا جالب نیست. بیشتر لباس را باید رنگ‌های ساده و تیره پوشش دهد تا بهترین ظاهر ممکن به دست بیاید. سادگی بهترین ابزار برای مردی خوش‌پوش است. بنابراین از لایه‌بندی کردن بیش از حد لباس و الگوهای شلوغ پرهیز کنید.

 

شلوار مناسب افراد قد کوتاه

پایین تنه بلند، تصویر مرد قد بلند را بدست می‌دهد، بنابراین شلوار باید فاق بلند باشد. این نکته مخصوصا برای مردانی که میان تنه بزرگتری دارند مناسب است. در چنین شرایطی بند شلوار نیز به خوبی می‌تواند کمک کند، زیرا بدون اینکه مانند کمربند یک خط میان بالا تنه و پایین تنه ایجاد کند می تواند خطوط را حذف کند و بدنتان را یکدست نشان دهد. همچنین مردانی که میان تنه بزرگتری دارند بهتر است از شلوارهایی استفاده کنند که دارای چین‌های عمودی در جلو دارد، نه شلوارهایی که ساده هستند. البته اگر این چین‌ها خیلی بزرگ باشند ممکن است باعث کوتاه نشان دادن پاها شود.

 

پیراهن مناسب افراد قد کوتاه

معیار دقیقی برای مناسب بودن پیراهن وجود ندارد ولی ظاهر پیراهن مواردی دارد که تمایز ایجاد می‌کند:

به اندازه کافی بلند باشد که بتوانید آن را داخل شلوار ببرید به اندازه کافی گشاد باشد تا بیش از حد به بدنتان نچسبد و در آخر به اندازه کافی اندازه باشد تا در قسمت‌هایی از بدن مخصوصا اطراف میان تنه به ظاهر بدی نداشته باشد. پیراهن‌هایی که از پارچه های ضخیم و سفت تهیه شده‌اند می‌توانند بهتر هستند زیرا در برابر کشیده شدن مقاوم بوده و شکل بدنتان که زیرش قرار دارد را به خود نمی‌گیرند.

 

لباس‌های دارای رنگ ساده از لباس‌های دارای الگو جذابترند. مردان قد کوتاه که علاقه دارند از پیراهن‌های دارای الگو استفاده کنند، بهتر است از الگوهای بسیار نازک بهره ببرند، مانند نوارهای عمودی که فاصله زیادی از هم داشته و ترکیبی از رنگ‌های روشن روی پس زمینه‌ای تیره هستند.

 

اگر علاقه دارید از کراوات استفاده کنید باید آنقدر بلند باشد که کمی از دور کمر شلوار عبور کند. همچنین کراواتی که استفاده می کنید نباید بیش از حد پهن و نیز پایینش صاف باشد.

 

 

مردان کوتاه قد مشهور

مردان کوتاه قد

 

لباس برای مردان قد کوتاه | نکاتی درباره تیپ مردان قد کوتاه

منبع : aksanplus.com / برترین ها

۳/۵ - (۴ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. مزخرف بود
    احمقانه هست که بخاطر نظر دیگران خودمونرو از علایقمون محروم کنیم
    یعنی چی سر تا پا تک رنگ
    سرتا پا تیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا