زیبایی

شما جذاب هستید، مگر اینکه خلافش ثابت شود! | نکاتی که شما را جذاب می کند

زیبایی افراد ، راه هایی برای افزایش جذابیت چهره در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

نکاتی برای جذاب بودن مردان

جذابیت دختر در چیست , شما جذاب هستید

 

 

شما جذاب هستید، مگر اینکه خلافش ثابت شود!

برای همه ما لحظه‌هایی وجود دارد که اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهیم و خود را بسیار پایین‌تر از آنچه واقعا هستیم تصور می‌کنیم.

این افکار اغلب مواقع بسیار دردناک و افسرده‌کننده هستند. به‌ویژه که انسان بنا به ذات درونی خود همیشه دوست دارد موفق و شاد باشد و در نظر دیگران نیز فرد پیروزی بشمار آید. اما احساسات منفی نیز جزو جدانشدنی از زندگی بشر است و بعضا گریزی از آنها نیست.

با همه این تفاسیر، ما قصد داریم در این مطلب در مورد نشانه‌هایی توضیح دهیم که شاید تاکنون توجه خاصی به آنها نداشته اید؛ نشانه‌هایی که ثابت می‌کنند شما بسیار محبوب‌تر و جذاب‌تر از آنچه هستید که خودتان تصور می‌کنید!

 

۱- مردم متوجه حضور شما می‌شوند

وقتی وارد یک مجلس، مهمانی یا جلسه‌ای می‌شوید و دیگران نگاهشان به سمت شما بر می‌گردد، این نشانه این است که حضورتان برای دیگران ارزش دارد و آنها شما را می‌بینند. مهم نیست کسی به استقبالتان بیاید یا مکالمه‌ای را آغاز کند، همین که نگاه‌ها به سمت شما بر گردد نشانه جذاب بودن شماست.

 

۲- شما خندیدن را دوست دارید

حالت‌های روحی مثبت به خودی خود جذاب هستند. شما وقتی خنده زیبای کسی را می‌بینید، بدون شک جذب او می‌شوید. این مساله به‌ویژه در مورد جنس مخالف بسیار مصداق دارد. یعنی اگر عادت دارید که احساسات خوب خود را با لبخند یا خنده به دیگران منتقل کنید، شک نکنید که جنس مخالف بشدت جذب این رفتار شما خواهد شد.

هیچ کسی از بودن در کنار فردی که دایم اخم کرده، غر می‌زند یا شاکی است خوشش نمی‌آید. پس زیاد بخندید.

 

۳- دیگران متوجه عیوب چهره شما نمی‌شوند

اگر بخواهید در مورد ایرادات صورت خود با فرد مقابل صحبت کنید، شاید با این شرایط مواجه شوید که او اصلا متوجه نمی‌شود شما دقیقا منظورتان چیست! یعنی چیزی که از نظر شما عیب محسوب می‌شود را او حتی تاکنون ندیده یا از نظرش ایراد بشمار نمی‌رفته است.

 

۴- شما به سبک «خودتان» زندگی می‌کنید

شما هرگز سعی نمی‌کنید شبیه فردی دیگر لباس بپوشید یا مشابه کسی دیگر رفتار کنید. اشخاصی که همیشه خودشان هستند و به سبک خودشان زندگی می‌کنند، همیشه موردتوجه عموم مردم قرار دارند. دلیلش این است که به دیگران نشان می‌دهند مفهوم واقعی زندگی را درک کرده‌اند و مسیری مشخص را برای خود و آینده‌شان برگزیده‌اند.

این رفتار و طرزفکر افراد است که آنها را جذاب می‌کند نه تیپ و ظاهرشان.

 

۵- شما طرفدار دارید

وقتی وارد محیطی می‌شوید، متوجه خواهید شد که عده‌ای از حاضرین طرفدار و پشتیبان شما هستند. مهم نیست ک شما آنها را دوست داشته باشید یا خیر، مهم این است که در جمع‌هایی که حاضر می‌شوید حتما عده‌ای هستند که دوستتان داشته باشند و همه توجه خود را به شما بدهند. این در حالیست که برخی از مردم از این موهبت بی‌نصیب هستند.

البته روش برخورد با این مساله به خود فرد هم بستگی دارد، همیشه در مرکز توجه بودن بعضا می‌تواند آزاردهنده باشد زیرا تصور می‌کنید همیشه زیر بار یک یا چند نگاه قرار دارید.

 

۶- خیلی زود حوصله‌تان سر می‌رود

اگر هر عامل بیرونی همانند بیماری، سفر کاری یا … موجب بر هم خوردن نظم و روال عادی زندگی شما شوند، حس می‌کنید که وقتتان در حال تلف شدن است. یا مثلا تصور می‌کنید که زمان کش آمده و هیچ‌چیز سر جای خود نیست. افراد جذاب عادت دارند با بقیه ارتباط اجتماعی فعال داشته باشند و هر عاملی که مانع از این امر شود، کلافه‌شان می‌کند.

این افراد همچنین از تنها بودن و جدا شدن از جمع آزرده می‌شوند.

 

۷- همیشه به دیگران کمک می‌کنید و نمی‌توانید تحمل کنید کسی به شما دروغ بگوید

شاید به نظرتان عجیب باشد، اما اشخاصی که از دروغ گفتن متنفر هستند و همیشه آماده خدمت‌رسانی و کمک به دیگران هستند از نظر بقیه بسیار جذاب و دوست‌داشتنی خواهند بود. به این خاطر که ارتباط برقرار کردن با افراد صادق بسیار راحت‌تر است و ترس از دروغ شنیدن یا موردقضاوت واقع شدن هم وجود ندارد.

 

 

 راه های جذابیت پسران

جذاب شدن صورت

 

 

نکاتی که شما را جذاب می کند

از نظر روان شناختی مردانی که چانه ی خود را بالا می گیرند افرادی با اعتماد به نفس بالا به نظر می آیند. (حتی اگر نیستند!) همچنین این حالت یک پوزیشن جذاب برای صورت است چون به دیده شدن زاویه ی فک صورت کمک می کند و اثر لاغری بر منطقه ی گردن دارد که برای رفع غبغب موثر است.

جذابیت اکتسابی است و هرکسی پتانسیل جذاب شدن را دارد.

 

استفاده از عینک آفتابی را فراموش نکنید.

ونسا بروان مدرس دانشگاه ناتینگهام ترنت، بر اساس کنجکاوی خود درباره ی اینکه چرا افرادی که عینک آفتابی می گذارند جذاب تر به نظر می آیند تحقیقاتی انجام داد و به ترکیبی از دلایل دست یافت.

اول، چشم ها پنجره ای برای روح هستند و چیزی شگفت آور در مورد آنها وجود دارد که از ما پنهان می شود. ما انسان ها موجودات کنجکاوی هستیم و در مورد آنچه که پشت عینک آفتابی پنهان شده است این حس کنجکاوی در ما تحریک می شود.

در مرحله ی دوم، عینک تقارن بیشتری به صورت اضافه می کند. همچنین این یک نکته ی مثبت برای مردانی است که صورت کم سن و سال دارند، چرا که خطوط عینک می تواند به آنها ظاهری مردانه تر و قوی تر بدهد.

 

افزایش سطح آدرنالین خون

زمانی که شما میخواهید تصمیم بگیرید که در یک قرار ملاقات چه کارهایی انجام دهید، چیزی را امتحان کنید که موجب ترشح آدرنالین در بدنتان شود.

کاری جسورانه مانند تماشای یک فیلم ترسناک! آدرنالین به عنوان یک داروی مقوی عمل می کند و حتی می  تواند کمک کند که اعصاب شما به طرز عجیبی آرام شود.

به همین ترتیب ورزش هایی با هیجان بیشتر در نظر بگیرید. یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه آلاسکا نشان داد که زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که فعالیت های با هیجان زیاد مانند غواصی در عمق دریا و دوچرخه سواری در کوهستان انجام می دهند.

 

نمایش مروارید های سفید

هیچ جای بحثی نیست که یک لبخند چقدر می تواند جذابیت داشته باشد. در حقیقت این یکی از اولین چیزهایی است که مردم در مورد یکدیگر توجه می کنند و البته در برخی موارد می تواند عاملی برای نادیده شدن سایر عناصر جذابیت باشد.

مراقب دندان هایتان باشید و آنها را درخشان و براق نگه داری کنید.

 

میوه ها و سبزیجات بخورید.

این جمله از کودکی در گوش ما گفته می شود، اما واقعا خوردن میوه و سبزی در جذابیت تاثیر دارد. آنها نه تنها سلامتی شما را با کنترل کردن وزنتان حفظ می کند بلکه ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای بهبود پوست و مو را نیز به شما می دهد.

 

در یک گروه عضو شوید.

افرادی که عضوی از یک گروه هستند از جذابیت بیشتری نسبت به افرادی که با همان شرایط در هیچ گروهی عضو نیستند برخوردارند. انسان ها تمایل دارند شخصیت ها را در گروه ها پردازش کنند، به این معنی که ما “متوسط” همه ی چهره هایی از یک گروه را که می بینیم در نظر می گیریم.

یک مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو از شرکت کنندگان خواست تا میزان جذابیت افراد را در تصاویر انفرادی در مقایسه با عکس گروهی ارزیابی کنند. نتایج نشان داد که شرکت کنندگان به مردان و زنانی که در عکس گروهی بودند رای بیشتری برای جذابیت دادند.

بنابراین اگر شما با افراد جذابی رفت و آمد کنید، خودتان نیز جذاب به نظر خواهید آمد. بدیهی است که این روش همیشه جواب نمی دهد، چون در نهایت شما قصد دارید که تنهایی به قرار ملاقات بروید.

اما اگر شما می خواهید یک عکس عالی داشته باشید و یا فردی را که فقط یکبار می بینید تحت تاثیر قرار دهید، استفاده از گروه روش خوبی است.

 

یک مقدار متوسط همیشه هم چیز بدی نیست.

یک مطالعه انجام شده توسط استاد دانشگاه نبراسکا، صورت افراد را بر اساس تقارن آنها بررسی کرد. هر چه تقارن بیشتر باشد بهتر است. او همچنین سایر جنبه ها را نیز مطالعه کرد

لب های ضخیم با یک خط در وسط، در واقع لب هایی نه خیلی باریک و نه خیلی پر. مواردی که بیشتر متقارن بودند و یا حد متوسطی داشتند امتیاز بیشتری دریافت کردند. بنابراین اگر لب های بزرگی ندارید نگران نباشید. لب هایی با اندازه ی متوسط خوب هستند و ترجیح داده می شوند.

 

ورزش کنید و فرم بدن خود را به شکل V کنید.

در حالی که بسیاری از مردان فرم ساعت شنی را برای زنان ترجیح می دهند، بسیاری از زنان، مردانی با بدنی V شکل، با سینه ها و شانه هایی پهن تر از کمر دوست دارند.

البته ممکن است به دلیل ژنتیک با تمرین نیز نتوان به این حالت دست یافت، در این صورت می توانید از کت و شلوار و تیشرت هایی که فرم بدن را شبیه این حالت می کنند استفاده کنید.

 

در استفاده از عطر و ادکلن زیاده روی نکنید.

بله، شما می خواهید برای احساس جذابیت بوی خوبی بدهید اما زیبایی و جذابیت بوی طبیعی بدن را فراموش نکنید. فرومون های طبیعی تاثیر مهمی در هورمون های بدن دارند که عطر های مصنوعی نمی توانند این تاثیر را داشته باشند.

همچنین این یک حقیقت است که برخی افراد نسبت به عطر حساسیت دارند و شما نباید در قرار ملاقات هایتان باعث شوید که به آنها حمله ی آسم دست بدهد!

 

 

جذاب شدن صورت پسر

نکاتی درباره جذابیت

 

شما جذاب هستید، مگر اینکه خلافش ثابت شود! | نکاتی که شما را جذاب می کند

منبع: نبض ما / میزان آنلاین / برترین ها / روزیاتو

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا