زیبایی

پروتز لب در خانه | نکاتی که باید پیش از انجام پروتز لب بدانید

زیبایی ، راه های خانگی پروتز لب ها ، و برجسته سازی آنها در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 انواع پروتز لب

هزینه پروتز لب چقدر است؟ , پروتز لب در خانه

 

 

پروتز لب در خانه به صورت طبیعی :

داشتن لب های بزرگ و گوشتی را میتوان یک شانس برای زیبایی بیشتر خانم ها دانست زیرا باعث زیبایی چهره و زیبایی لبخند میشود. اما بسیاری از خانم ها هم خوش شانس نیستند و از داشتن لب های زیبا محروم اند, اگر لب های باریکی دارید و میخواهید بدون عمل و تزریق ژل, لب هایتان را بزرگ کنید میتوانید از این روش های طبیعی در خانه استفاده کنید زیرا این روش ها هیچ عوارضی ندارند و شما را به خواسته تان میرسانند.

روش اول:اولین کاری که برای بزرگتر شدن لب ها باید انجام دهید لایه برداری است تا جریان خون در آن ها بیشتر شود, این کار باعث خوش رنگ شدن و همچین بزرگتر شدن لب ها میشود. برای لایه برداری از لب ها کمی شکر معمولی یا شکر قهوه ای به لب هایتان بزنید و سپس با مسواک روی آن ها بکشید.

روش دوم:یکی از ساده ترین روش هایی که باعث حجیم تر شدن لب ها میشود استفاده از قالب یخ است, هر روز با یک قالب یخ لب هایتان را ماساژ دهید تا لب هایی قرمز رنگ و برجسته داشته باشید.

روش سوم:براق کننده های گیاهی را دریابید, این براق کننده ها با اسانس دارچین و زنجبیل باعث بزرگ و حجیم شدن لب ها میشوند .

روش چهارم:داشتن لب هایی بزرگتر با مسواک کشیدن به لب ها, با یک مسواک خشک لب هایتان را برس بکشید تا لب های قرمز رنگ, نرم و گوشتی داشته باشید. کافیست این روش های ساده را امتحان کنید تا دیگر نیازی به عمل پروتز لب نداشته باشید.

 

نکاتی که باید پیش از انجام پروتز لب بدانید

میلیون ها خانم روزانه رویای داشتن لب هایی درشت تر همانند آنجلینا جولی و یا اسکارلت یوهانسن را دارند. این خیلی دور از ذهن نیست شما هم می توانید چنین لب هایی داشته باشید. قطعا بسیاری از این افراد به تزریق لب و درشت تر کردن آن فکر می کنند اما مواردی هست  که باید درباره پروتز لب بدانید.

 

 

 پروتز لب سحر قریشی

خطرات پروتز لب

 

 

    گزینه های متعددی برای درشت تر کردن لب وجود دارد

پیش از آنکه انتخاب کنید لبانتان را درشت تر کنید تمامی گزینه های موجود را در نظر بگیرید چرا که همیشه پروتز لب به یک صورت انجام نمی گیرد. شما گزینه های مختلفی برای درشت کردن لب دارید. پزشکی که برای اینکار به او مراجعه می کنید می تواند شما را راهنمایی کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. این انتخاب به بودجه شما و اینکه چه چیزی را ترجیح می دهید نیز بستگی دارد.

تزریق پرکننده لب معمول ترین تکنیک برای درشت کردن لب است. فیلرها از مواد طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده اند که با فیزیولوژی شما سازگار است.در گذشته فیلرهای کلاژن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه فیلرهای اسید هیالورونیک بیشتر استفاده می شود. اسید هیالورونیک ماده طبیعی است که تقریبا در هر موجود زنده ای روی زمین یافت می شود. در بدن انسان نیز این ماده وجود دارد که باعث ارتجاعی بودن و نرم شدن پوست بدن می شود. این ماده زمانیکه با آب ترکیب می شود حالت ژل به خود می گیرد و مناسب برای تزریق به لب و درشت کردن آن است.

 

    لب بالا و پایین به یک اندازه نیستند

لب ایده آل چه شکلی است؟ پاسخ به این سوال بستگی به درک و اطلاعات شما از زیبایی دارد و بد نیست بدانید که داشتن لب بالا و پایینی که به یک اندازه درشت هستند حالت عادی نیست. به طور معمول لب پایین بزرگ تر از لب بالا است. بنابراین اگر این قانون را بشکنید چهره ای مصنوعی خواهید داشت. برای اینکه جذاب تر دیده شوید بهتر است به میزان مناسب تزریق به بالا و پایین لبتان انجام شود. معمولا پزشکان جراح پلاستیک به خوبی می دانند بهترین حالت چگونه خواهد بود.

 

    تزریق لب چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد

کل عملیات تزریق لب ۳۰ دقیقه خواهد بود و نیازی به مراقبت های پس از آن وجود ندارد. تزریق لب یک عمل جراحی نیست بنابراین جای نگرانی وجود ندارد اما در صورتیکه پس از این کار متوجه خونریزی، سرخ شدن یا خارش در ناحیه تزریق شدید با پزشکتان مشورت کنید.

 

    روز پس از تزریق لب در آینه نگاه نکنید !

عمل تزریق لب همانطور که گفته شد یک عمل جراحی نیست و به راحتی انجام می شود. اما حتی اگر متخصصان این کار نیز عمل پروتز لب را انجام دهند، روز پس از اینکار لبان شما بسیار بزرگ خواهد شد. به همین دلیل بهتر است روز پس از اینکه لب را تزریق کردید در آینه نگاه نکنید.

 

 

فیلم پروتز لب

نکاتی درباره پروتز

 

پروتز لب در خانه | نکاتی که باید پیش از انجام پروتز لب بدانید

منبع : بانوی شهر / نمناک

۳/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا