اخبار فرهنگی

شب به یاد ماندنی احمد مهرانفر و همسرش + عکس

احمد مهرانفر ، احمد مهرانفر و همسرش
احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار همسرش در یک شب به یادماندنی به روز کرد.

احمد مهرانفر و همسرش در یک شب به یادماندنی

احمد مهرانفر بازیگری که با نقش ارسطو در سریال پایتخت شناخته میشود این روزها فیلم سینمایی خجالت نکش را در سینماهای کشور در حال اکران دارد. احمد مهرانفر در شب اکران فیلم سینمایی خجالت نکش برای اولین بار با همسرش حاضر شد و مورد توجه عکاسان حاضر در این مراسم قرار گرفت.احمد مهرانفر

احمد مهرانفر و همسرش در شب اکران فیلم خجالت نکش

احمد مهرانفر صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار همسرش در شب اکران فیلم سینمایی خجالت نکش به روز کرد.

احمد مهرانفر و همسرش

احمد مهرانفر و همسرش در اکران خجالت نکش

احمد مهرانفر با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:سپاس از همه عزیزانی که این شب به یاد موندنی رو برای ما ساختن،ثبت کردن و به تصویر کشیدن…

#اکران_فیلم_سینمایی _خجالت_نکش

احمد مهرانفر در این پست تصاویر دیگری نیز از خودش در کنار همسرش در این مراسم منتشر کرد که در ادامه مشاهده میکنید.

 احمد مهرانفر و همسرش

عکس احمد مهرانفر و همسرش در اکران خجالت نکش

احمد مهرانفر در آخرین روزهای فروردین ماه بود که صفحه اینستاگرامش را با انتشار یک خبر غافلگیر کرد. بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار این پست خبر از ازدواجش با مونا فائض پور بازیگر کشورمان به روز کرد و نوشت :«تو را می خواهم …! ‎برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای خانه ای که تنهاییم … ‎تو را می خواهم برای چای عصرانه … ‎تلفن هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی …! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته ی دوتایی ! ‎نیمکت های سراسر پارک های شهر …! ‎برای پنجره بسته …! ‎و وقتی سرما بیداد می کند …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای پرسه زدن های شب عید …! ‎نشان کردن یک جفت ماهی قرمز …! ‎تو را می خواهم …! ‎برای صبح … ‎برای ظهر … ‎برای شب … برای همه عمر …!.»

احمد مهرانفر و همسرش

احمد مهرانفر و همسرش در اکران خجالت نکش

 احمد مهرانفر اولین بار با فیلم سینمایی نان ، عشق ، موتور هزار به دنیای هنر وارد شد و پس از آن در فیلم های سینمایی و تئاترهای زیادی حضور داشت اما بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت باعث شناخت بیشتر او نزد مردم شد و با این نقش به محبوبیت بیشتری دست یافت.

کاتیوشا و خجالت نکش جدیدترین کارهای سینمایی احمد مهرانفر محسوب میشوند.

۳.۲/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا