تناسب اندام

ورزش برای لاغری صورت | کلیدهایی مهم جهت لاغری

تناسب اندام چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره راه کارهای لاغری صورت ، نکات کلیدی لاغری در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

برای لاغری صورت چه بخوریم

لاغری صورت در یک هفته , ورزش برای لاغری صورت

 

 

۸ تمرین شگفت انگیز برای لاغری صورت

برای لاغری صورت تنها کافی نیست که لایه بیرونی پوست خود را بکشید، فک و گونه ها رشد می کنند و لبه آنها تیز می شود و چهره را شکل می دهند. تمرینات صورت به همان اندازه که به تمرینات فیزیکی اهمیت می دهید مهم است زیرا به کاهش وزن و تیز کردن شکل بدن کمک می کند. عادل باشید! آیا تا به حال از خودتان سوال کرده اید چگونه چهره باریکتری مانند یک مدل حرفه ای داشته باشید؟! هوم … احتمالا، بله! بنابراین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند این است که … چطور آنها را ساخته اند؟ آیا قرص های جادویی یا اسرار پشت آن وجود دارد؟ جواب منفی است! آنها با انجام تمرینات مناسب چهره پس از یک برنامه رژیم غذایی سالم به آن دست یافتند. علاوه بر این، ما به شما راهنمایی ساده ای برای به دست آوردن چهره دقیق میکنیم و با انجام این تمرینات به دست می آورند.

 

شما که به سراغ این مقاله آمده اید ممکن است چنین سوالاتی داشته باشید :

استخوانی کردن صورت مردان

زاویه دار شدن صورت با ورزش

ورزش برای زاویه سازی فک

زاویه دهی فک و صورت با ورزش

اما نگران نباشید، به زودی راهکاری فوق العاده به شما معرفی میکنیم.

 

آسانسور چانه

ورزش آسانسور چانه یک راه عالی برای از بین بردن چانه دو طرفه است. این کمک به کار و کشش بیشتر از عضلات صورت است که شامل فک، گلو و گردن است. اما هنگام انجام این تمرین مطمئن شوید که از عضلات دیگر صورت استفاده نکنید. شما می توانید این ورزش را در حالت نشسته یا ایستاده انجام دهید. با چرخش سر خود را به سمت سقف شروع کنید، چشمان خود را به سمت آن تنظیم کنید. حالا لب خود را تنگ کنید، مثل اینکه سعی کنید سقف را ببوسید، تا ۱۰ ثانیه نگه دارید و استراحت کنید.

تکرار – ۱۰ بار

۱۰ ثانیه نگه دارید

 

کشیدن لب

کشیدن لب یکی از مؤثرترین تمرینات یوگا صورت است که اگر به طور منظم انجام شود می تواند در بالا بردن عضلات صورت کمک کند و پیری را از چهره شما دور کند و باعث شود که جوانتر با گونه های با شکوه بالا همراه با یک خط فکی برجسته به نظر برسید. در موقعیت ایستاده یا نشسته با سر خود در موقعیت عادی شروع کنید. در حال حاضر، لب خود را تا آنجا که ممکن است با فشار به فک پایین آورید. مطمئن شوید که کشش را در عضلات چانه و خط فک احساس می کنید. با این وضعیت برای ۱۰ تا ۱۵ ثانیه با استقامت مواجه شوید و استراحت کنید.

تکرار – ۱۰ بار

۱۰ ثانیه نگه دارید

 

رهایی فک

جذاب باشید ، گونه بلند ، فک جذاب ، تمرینات برای رهایی فک خود، که مطمئنا یکی از موثرترین تمرینات چهره برای کاهش دادن چانه دوگانه است. این تمرینات کمک می کند تا کشش و مقابله با عضلات اطراف لب ها، فک و گونه ها داشته باشید. شروع به نشستن یا ایستادن در حالت مستقیم کنید و حرکت فک خود را همانطور که در حال جویدن هستید، در حالی که لب خود را بسته نگه داشته اید ادامه دهید. نفس عمیق بکشید. سپس دهان خود را با زبان خود باز کنید و در دندانهای پایین خود قرار دهید. این وضعیت را برای ۵ ثانیه نگه دارید، در حال حاضر دوباره و دوباره نفس بکشید. تا اینکه عادت کنید.

تکرار – ۱۰ بار

۵ ثانیه نگه دارید

 

 

 

 بهترین نوع شیرخشک برای چاقی صورت

شیر خشک نان ۳ برای چاقی صورت

 

 

چهره ماهی

ورزش صورت ماهی، همچنین به عنوان “صورت لبخند چشمی” شناخته می شوند، ساده ترین و یکی از بهترین تمرینات صورت برای گونه است که می توانید در هر جایی که دوست دارید در حال تماشای T.V یا گوش دادن به آهنگ مورد علاقه خود باشید. این تمرین کمک می کند تا گسترش عضلات صورت و سریع چربی را از بین ببرید. فقط در گونه ها و لب های خود بکشید، همانطور که ما اکنون از آن استفاده می کنیم، سعی کنید لبخند بزنید، موقعیت خود را برای ۵ ثانیه نگه دارید، احساس سوزش در گونه ها و فک ها می کنید.

تکرار – ۱۰ بار

۵ ثانیه نگه دارید

 

تمرین دمیدن هوا

ورزش هوازی تقریبا به تمام عضلات صورت و گردن کمک میکند و این یکی از تمرینات چهره موثر برای کاهش چانه و از بین بردن گونه های چاق است. بر روی گونه ها، فک ها و عضلات گردن تاثیر می گذارد و باعث می شود تا یک لایه چهره طبیعی به صورت ظریف تر ظاهر شود. به صورت اینکه ستون فقراتتان مستقیم باشد روی صندلی باشید، سر خود را به هر اندازه که ممکن است بچرخانید، تا مطمئن شوید که با سقف مواجه میشوید، لب خود را بیرون بکشید و هوا را از دهانتان بیرون بیاورید. برای چند ثانیه ادامه دهید سپس استراحت کنید.

تکرار – ۱۰ بار

۱۰ ثانیه نگه دارید

 

به آرامی چشم خود را ببندید

در اینجا یک روش بسیار ساده دیگر وجود دارد. شما فقط باید با استفاده از عضلات گونه های خود، به طور دقیق چشم ها را ببندید. شما باید مطمئن شوید که احساس سوزش عضلات روی صورت دارید. فقط ۱۰ ثانیه در آن حالت قرار گیرید و بعد از ۱۰ ثانیه ماهیچه های صورت خود را آرام کنید. این تکنیک باید حداقل ۵ بار در روز تکرار شود.

 

عضلات چهره ی خود را بکشید

یکی دیگر از تکنیک های مهم ورزش عضلات صورت این است که با کمک دستان شما ماهیچه های خود را بچرخانید. شما می توانید آن را با کاهش چانه خود به طوری که شروع به لمس قفسه سینه می کنید انجام دهید. سپس پوست را به طوری که پوست شما زیر گونه ها حرکت می کند بکشید. هنگامی که شما در حالت کامل هستید، باید “آه” را تلفظ کنید. برای مدتی به حالت ایستاده بپردازید و این روند را سه بار در روز انجام دهید.

 

همواره لبخند بزنید

لبخند زدن بهترین فرصت است که می توانید چانه خود را برش دهید. این بهترین و آسان ترین تمرین است که می توانید برای گونه های خود انجام دهید. بیایید ببینیم که چگونه این تمرین از لحاظ فنی مفید است که چربی شما را کاهش دهد. لبخند، ماهیچه های گونه های شما را گسترش می دهد. این کشش عضلات ممکن است چربیهای گونه ها را از دست بدهد و واقعا برای حل این مشکل کمک کند.

 

خط پایانی

اینها تمرین ساده ای برای چهره ای هستند که می توانید هر زمان و هر کجا را برای از دست دادن چربی از آن ها استفاده کنید. این تمرینات برای از دست دادن چربی طبیعی ممکن است ساده باشد ولی اثری که آنها می توانند روی چهره شما داشته باشند بزرگ است.

اگر تمرینات منظم انجام شود، این تمرین ها می توانند چهره شما را بچسبانند و در عین حال، عضلات صورت را تکان دهند. آنها همچنین می توانند کشش و استحکام پوست خود را بهبود ببخشند، و صورت شما جوان تر و نازک تر می شود.

 

کلیدهایی مهم جهت لاغری

همواره رژیم را برای یک دوره زمانی کوتاه میسر می دانیم که حاصل آن خستگی و ناامیدی است. در ذیل هشت کلید لاغری را برای شما باز می گوییم…

از آنجایی که بسیاری از ما کاهش وزن را به عنوان یک تلاش طولانی و بی پایان و مستلزم دست شستن از غذاهای مورد علاقه مان تا پایان عمر می دانیم ،اگر شما بدنبال کاهش وزنید، رژیم های غذایی سخت و غیر منطقی معجزه ای را برای شما به همراه نخواهند داشت. پس آگهی های مکرر وسوسه انگیز برای رژیم های غذایی کاهش وزن چند روزه را جدی نگیرید. شما حتی با رعایت نکات ساده در زندگی روزمره تان می توانید کاهش وزن پایدار و بدون تحمل سختی را تجربه نمایید.

برای کاهش وزن آسان و طبیعی به صورت خانوادگی و دسته جمعی غذا بخورید و وزن کم کنید. خیلی از چاقها ترجیح می دهند در حضور دیگران یا چیزی نخورند و یا اگر همراه خانواده و بصورت دسته جمعی غذا می خورند، اینطور وانمود می نمایند که کم غذا هستند!! ولی واقعیت آنست که وقتی وزنشان هفته به هفته بالا می رود حتما باید بخورند و گرنه این افزایش وزن امکان پذیر نخواهد بود. توصیه ما به شما اگر در این گروه هستید آنست که بصورت خانوادگی و دسته جمعی غذا بخورید چراکه بویژه اگر آشنایانتان دچار افزایش وزن نباشند شیوه غذاخوردن آنان مشوق شما در کنترل غذای دریافتی خواهد بود.

غذاهای مورد علاقه تان را بطور کامل حذف ننمایید. کاهش دادن غذاهایی که شما بسیار دوستشان دارید، کار آسانی است و لاغری شما را تسهیل می کند، اما حذف کامل آن نوع غذاها برای همیشه امکان پذیر نیست و لذا وقتی رژیمتان را بشکنید در مدت کوتاهی همه وزن کاهش یافته را و بلکه بیش از آن را باز خواهید یافت. پس توصیه آنست که با یک برنامه مدون و زیر نظر یک متخصص وابستگی و به نوعی اعتیاد خود را به مواد غذایی پرانرژی و لذیذ کنترل نمایید.

شما برای رسیدن به تناسب اندام راه راحت و دشوار را در پیش رو دارید. راه سهلتر را در رسیدن به تناسب اندام انتخاب نمایید. اگر شما فقط با رعایت رژیم غذایی بدنبال کاهش وزن باشید و تحرک و فعالیت بدنی را فراموش نمایید، مجبور خواهید بود که رژیم غذایی سخت را تحمل نمایید علاوه بر آنکه کاهش وزن شما خیلی متزلزل خواهد بود. حقیقت این است که وقتی غذا خوردن سالم و انجام فعالیت بدنی و ورزش ، موثر واقع می شوند ، پس به تلاشهای قهرمانانه و ریاضتهای سخت برای کاهش وزن نیاز نیست. تنها تغییرات ساده اندکی در شیوه زندگی می تواند منجر به کاهش وزن زیادی شود.

 

یک برنامه لاغری برای آینده زندگی خود طراحی نمایید. می دانید چرا لاغرها تناسب اندام خود را می توانند حفظ نمایند؟

آنها همیشه مراقب خوردن و نیز فعالیت بدنی خود هستند. شما هم باید بپذیرید که هیچکس بهتر از خودتان نمی تواند بر رژیمتان نظارت کند. پشیمانی پس از یک وعده غذایی مفصل و یا ندامت پس از یک دوره پرخوری فایده ای ندارد. قبل از آنکه عذاب وجدان بگیرید برای کاهش وزنتان برنامه ای منظم با کمک پزشکتان طراحی نمایید.

مانند رسیدن به هر موفقیت دیگر برای پیروز شدن در برنامه کنترل رژیم غذایی، درهفته های اول باید ریاضت بکشید و محدودیت در برابر عادات ناصحیح غذایی را تحمل کنید. پس از مدتی همانطور که قبلا کم کم به سمت غذاهای پر انرژی و پرچرب علاقه پیدا کردید ، یاد می گیرید که از غذاهای سالم نیز لذت ببرید.

کاهش وزن آهسته را انتخاب نمایید. شما یک شبه و یک روزه چاق نشدید که یک شبه لاغر شوید. اگر دنبال کاهش وزن پایدارید کاهش وزن نیم تا یک کیلو گرم در هفته را هدف قرار دهید تا هم بدون عارضه وزن کم کنید و هم احتمال افزایش وزن مجدد را کم نمایید.

ناامید نشوید. اگر یک یا دو هفته وزنتان در حین رعایت رژیم کاهش نیافت، انگیزه لاغری را از دست ندهید. روند تغییرات وزن، پلکانی است و مانند سقوط آزاد نخواهد بود چرا که بدن شما بطور طبیعی نسبت به تغییرات وزن مقاومت می نماید. ولی همانطور که استعداد افراد مختلف در یادگیری ، ورزش و سایر جنبه های زندگی متفاوت است ، شاید استعداد شما به چاقی نسبت به اقوام درجه اولتان نیز بیشتر باشد ولی معنای آن ناامیدی نیست! بلکه با کوشش بیشتر، این مقاومت نیز روزی شکسته خواهد شد.

خوراک روزانه خود را یادداشت نمایید. حتی اگر گاه ناپرهیزی می کنید حتما یادداشت نمایید. چرا که خیلی از چاقها در طی روز مواد غذایی زیادی را می خورند بدون آنکه به حساب بیاورند. اگر مدتی هر چه می خورید را بنویسید، خواهید دید که شاید بدون دلیل هم چاق نشده اید!!

 

 

رفع چاقی صورت

نکاتی درباره چاقی صورت

ورزش برای لاغری صورت | کلیدهایی مهم جهت لاغری

منبع :  دلگرم / بیتوته

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا