موفقیت

کار آفرینان موفق | دانش کدنویسی رمز اصلی کار آفرینان موفق

موفقیت برای کارآفرینی چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره نکات مهم برای کارآفرینی از زبان جیمزالیور ، و مهارت های لازم برای کارآفرینی موفق در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 تحقیق در مورد کارآفرینی pdf

تحقیق در مورد یک کارآفرین موفق , کار آفرینان موفق

 

 

دانش کدنویسی رمز اصلی کار آفرینان موفق

هر کارآفرینی که خطر شروع یک کسب و کار را به جان می خرد، در پس ذهن اش به سود فکر می کند. داشتن یک کسب و کار می تواند بسیار سودمند و در عین حال، بسیار پرخطر باشد. عوامل مشخصی وجود دارند که می توانند باعث موفقیت یک کسب و کار شوند که یکی از این عوامل آشنایی کار آفرینان با دانش کد نویسی می باشد.

;؛ به همین دلیل، به این نتیجه رسیده ام که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار باید تا حدی دانش کدنویسی داشته باشد .

فناوری وقتی شکست می خورد که فرد منتظر فرصت است که فناوری دیگری یا توسعه دهنده ای بیاید و به او کمک کند که مشکلی را حل کند. ممکن است این فرایند بیشتر از آنچه خود شما باید برای حل کردن مشکل صرف می کنید زمان بخواهد؛ بنابراین کدنویسی مهارتی با ارزش است که کارآفرینان حوزه فناوری باید آن را یاد بگیرند و در آن توانا باشند. دانستن نیمی از این نبرد محسوب می شود. این مهارت یک گزینه شغلی را فراهم می کند؛ اگر کارآفرینی موفق نبود، می تواند به این شغل امید ببندد.

 

کاهش هزینه ها

استخدام توسعه دهنده یا برنامه نویس برای کارآفرین خیلی هزینه بر است. قطعا کارآفرینی که مهارت کدنویسی دارد می تواند این هزینه ها را کاهش دهد. البته وجود یک نیروی توسعه دهنده سازمانی برای وقت هایی که شکاف امنیتی پیش می آید یا سرور شبکه امنیتی خراب می شود لازم به نظر می رسد، ولی حتی در این وضعیت هم یک کارآفرین می تواند یاد بگیرد به تنهایی این مشکلات را برطرف کند .

 

توسعه خدمات، تولید سریع تر

انتظار برای مراحل توسعه کد برای تکمیل محصول، اپلیکیشن، نرم افزار و محصولات مربوط به فناوری می تواند زمان بندی های تکمیل نمونه اولیه را در معرض خطر قرار دهد. وقتی یک کارآفرین کدنویسی را یاد می گیرد می تواند توسعه محصول و خدمات را در مسیر سریع تری حرکت دهد که این سریع تر شدن مراحل آزمایش پروژه را ممکن می کند .

 

ایجاد زمان بندی مناسب پروژه

وقتی شما از زمان لازم برای هر بخش از توسعه محصول، از جمله زمان اختصاص داده شده برای برنامه نویسی، اطلاع دارید، زمان بندی پروژه شما واقع گرایانه تر است. این موضوع اضطراب و تنش زیادی را که بسیاری از سرپرستان بر تیم های توسعه شان وارد می کنند، آن هم تنها به سبب اینکه از فرایند آن اطلاعی ندارند، کاهش می دهد. وقتی هم لازم است کاری در زمان مشخص تحویل داده شود، وجود یک توسعه دهنده احتمال نیاز به تمدید زمان و بروز اشتباهات نوشتن و تحویل برنامه های ناقص را کاهش می دهد .

 

فرصت های شغلی اضافی

اگر کار فناورانه که برای آن برنامه ریزی کرده اید به سرانجام نرسد و به طور کامل شکست بخورد، کدنویسی می تواند فرصت های شغلی جدیدی را پیش روی شما قرار دهد که بتوانید به وضعیت پیشین بازگردید؛ شغل هایی مانند توسعه دهنده وب، تکنسین بخش های مختلف شبکه، متخصص شبه وایرلس و غیره از این جمله است . درواقع در اصطلاح کارآفرینان، همیشه باید برنامه جایگزین (plan B) داشت که اگر مسیر آن ها اصطلاحا به جاده مرگ رسید، امکان بقا وجود داشته باشد .

 

تجزیه و تحلیل سریع تر ایده

همه کارآفرینان باید در کنارشان حداقل یک نابغه فنی داشته باشند که به تجزیه و تحلیل محصول و ساخت تیم توسعه و اجرای تست بتا کمک کند؛ در بسیاری از موقعیت ها ارزیابی آماری مضاعف و آزمایش مجدد نتایج ایده آل است؛ درواقع اگر دو نفر روی داده ها کار کند، زودتر به جمع بندی می رسند و برنامه های توسعه و بازاریابی و راه اندازی تولید زودتر شروع شود .

 

توانایی انتقال آموخته ها

شما، به عنوان رییس، با دانستن کدنویسی چیزهایی دارید که می توانید آن ها را در میان اعضای سازمان خود عملیاتی کنید؛ مثلا اگر شما یک کارآفرین توسعه اپلیکیشن هستید، آموزش یک روش خاص به اعضای تیم آن ها را قدرتمندتر می کند . شما برای این آموزش وقت کافی دارید؛ همان گونه که ممکن است اپلیکیشن ها هم ماه ها زمان ببرند که توسعه یابند. تخمین زده شده است تا سال ۲۰۱۸ کمتر از یک دهم درصد از توسعه دهنده های اپلیکیشن به سود خواهندرسید .

انتقال آنچه در کلاس کدنویسی یاد گرفته اید به آن هایی که برای شما کار می کنند تیمی قدرتمند و محصول نهایی ای کامل تر و گروهی انعطاف پذیر در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید آن ها را برای وظایف تفکیک شده به کار گیرید . انتقال آموخته ها بخشی ضروری از موفقیت یک کارآفرین است؛ به خصوص وقتی بسیاری از اعضا مستقیما به چشم به راهبر به شما نگاه می کنند .

 

قابلیت سفارش دادن

گاهی دشوار است بتوانید دقیقا همان چیزی را از یک پروژه به دست آورید که می خواهید. استفاده از اصطلاحات ساده برای توضیح آنچه در ذهن خود ترسیم کرده اید برای توسعه دهنده یا برنامه نویس دشوار است. اگر شما این زبان را بشناسید، می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و در نتیجه می توانید مطمئن شوید اپلیکیشن ها و وب سایت ها و برنامه هایی که سفارش می دهید همان چیزهایی است که در ذهن دارید و می خواهید. با این توانایی، نه تنها برای خودتان ارزشمند می شوید، برای همه تیم هم ارزش بیشتری پیدا می کنید. ذهن یک کارآفرین مدام درحال فکر به این است که کارها به بهترین شیوه اجرا شوند؛ از همین رو، توسعه بیشتر این بخش ها نمایشی از این شیوه تفکر به حساب می آید .

 

 

جزوه کارآفرینی+pdf

تحقیق در مورد کارآفرینی یک شغل

 

 

عقب افتادن توسعه دهنده های زبده

تعداد روزافزون کسب و کارهای جدید و استارت آپ ها تقاضا برای توسعه دهنده های حوزه فناوری را افزایش داده است. دسترسی به برنامه نویسان ارشد خیلی محدود است و آن ها هم که در دسترس اند و همچنان در کار حضور دارند معمولا از این جربان عقب می افتند. انتظار می رود توسعه دهندگان باتجربه پروتکل های جدید را سریع یاد بگیرند و توسعه دهندگان تازه کار، در عین حفظ استانداردهای مشابه، چنین موقعیتی را برای خود به وجود آورند. کارآفرینی که خودش در کدنویسی مهارت لازم دارد می تواند نقش همان توسعه دهنده باتجربه را بازی کند و با یادگیری اطلاعات جدید و انتقال آن به توسعه دهندگان، از بروز اشتباهات جلوگیری کند .

 

در پایان

کارآفرینان، به خصوص در زمینه ماجراجویی های فناورانه جدید، باید خودکفاتر باشند. در چنین وضعیتی هزینه های توسعه و عملیاتی شدن کمتر خواهدشد. یک کارآفرین خوش سیما که همه جوانب کسب و کار خود را درک می کند برای موفقیت آماده است . دانستن زمان لازم برای انجام دادن یک پروژه به کارآفرین کمک می کند یک طرح بازاریابی قوی تر ارائه کند و بازبینی محصول را توسعه دهد .

 

چهار راز موفقیت کسب و کارهای کوچک به شرح زیر هستند:

  1. صاحبان کسب و کارهای موفق، رفتارهای مثبت، تعهد، صبر و پشتکار را در خود ایجاد کرده اند.
  2. یک طرح تجاریِ صحیح و راهبردی وجود دارد.
  3. ساختاری سازمانی ایجاد شده است که افراد را تشویق می کند نهایت تلاش شان را در وظایف محوله ی خود انجام دهند.
  4. از سیستم پشتیبانی عملیاتی استفاده می شود که عملکردها را ردیابی و مدیران ارشد را از بار فعالیت های کوچک روزانه خلاص می کند، در حالی که اطلاعات مهمی برای مدیریت صحیح کسب و کار در اختیارشان قرار می دهد.

 

نکات آموزنده کارآفرینی از زبان جیمز الیور

جیمز الیور، مؤلف کتاب‌های مدیریتی و آموزش کارآفرینی، در یک مقاله‌ی کوتاه درس‌هایی در مورد فروش، مدیریت استرس و موفقیت به  کارآفرینان داده است.

کتاب «The More You Hustle, The Luckier You Get» توسط جیمز الیور تألیف شده و درس‌های مفیدی در مورد زندگی کارآفرینی و رسیدن به موفقیت در این مسیر در خود جای داده است. این مؤلف در یک معرفی کوتاه، برخی نکات آموزنده‌ی مسیر زندگی کارآفرینی را توضیح داده است. در ادامه‌ی این مطلب زومیت به بررسی ۹ نکته‌ی آموزنده از این درس‌ها می‌پردازیم:

 

۱- تعداد زیاد فالورهای شبکه‌های اجتماعی، دلیلی بر موفق بودن افراد در بازاریابی نیست

افزایش تعداد فالورها و ارتباطات شبکه‌های اجتماعی تا حدی مفید است؛ اما این حرکت نمی‌تواند تضمین‌کننده‌ی کمپین‌های تبلیغاتی و جذب ترافیک به سمت وب‌سایت شما باشد. برخی اوقات مطالب شبکه‌های اجتماعی که بازدید بالایی نیز داشته‌اند، به‌ندرت به افزایش ترافیک وب‌سایت کمک کرده‌اند. نکته‌ی اساسی در استفاده از این استراتژی، برنامه‌ریزی دقیق محتوایی برای این شبکه‌ها است.

 

۲- اضطراب و نگرانی ریشه در ترس دارند و هیچ کمکی به پیشرفت شما نمی‌کنند

کارآفرینان در زمان‌هایی از مسیر پیشرفت کسب و کار، استرس و نگرانی‌های زیادی به خود وارد می‌کنند. نکته‌ی اصلی این است که این موارد نه‌تنها کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کنند، بلکه باعث ایجاد مشکلات جدی روحی و جسمی در فرد نیز می‌شوند. تمرکز بر مشکلات و درگیر شدن ذهنی، تنها شما را از ادامه‌ی مسیر اصلی بازمی‌دارد. علاوه بر آن، هرچقدر شما نگران کسب و کار خود باشید، نمی‌توانید جلوی مشکلات غیر مترقبه را بگیرید.

 

۳- مدیتیشن بسیاری از نگرانی‌‌ها و استرس‌ها را رفع می‌کند

اختصاص دادن زمان‌های کوتاه به تمرین‌های مدیتیشن، می‌تواند اثرات بسیار مفیدی بر روح و جسم شما داشته باشد. این تمرین‌ها زمان کمتری از شما اشغال می‌‌کنند و در عوض، استرس و نگرانی را تا حد زیادی رفع می‌کنند. امروزه اپلیکیشن‌های متنوعی در مارکت‌ها وجود دارند که برای افرادی با زمان کم، تمرینات مدیتیشن کوتاه و مفید ارائه می‌دهند.

 

۴- هرچه بیشتر تلاش کنید، شانس بیشتری خواهید داشت

اگرچه اکثر افراد موفق اعتقادی به شانس ندارند، اما آن چیزی که عموم مردم به اسم شانس می‌شناسند نیز تنها با تلاش زیاد به دست می‌آید. به بیان دیگر شما با افزایش فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌های دقیق، افزایش خلاقیت و کارایی می‌‌توانید شانس بیشتری در موفقیت کسب‌وکارتان داشته  باشید.

 

۵- مدیریت خوب ارتباط با مشتری، بسیاری از عیوب محصول را جبران می‌کند

اکثر افراد زمان بسیاری صرف عالی کردن محصول خود می‌کنند و عرضه‌ی آن را به تعویق می‌‌اندازند. توصیه‌ی مهم در این بخش این است که محصول را هرچه زودتر به بازار عرضه کنید و منتظر عالی شدن آن نمانید. کافی است پس از عرضه‌ی اولیه، ارتباطی کامل با مشتریان داشته باشید و نظرهای آن‌ها را جویا شوید و در نسخه‌های بعدی اعمال کنید.

 

۶- برای رسیدن به موفقیت، با مشکلات و سختی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد

هر فردی تعریف خاص خود از موفقیت را در ذهن می‌پروراند. نکته‌ی مشترک در تمامی این تعاریف این است که برای رسیدن به هر نوع موفقیت، باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید و مطمئن باشید که در مسیری آسان قدم نگذاشته‌اید.

 

۷- دوستان خوب و وفادار، بهترین دارایی هستند

افرادی که شبکه‌ای منسجم از دوستان دارند، در مشکلات مختلف همیشه یک دست کمک‌رسان در کنار خود احساس می‌کنند. دوستان وفادار حتی اگر نقشی در کسب و کار شما نداشته باشند، می‌توانند در مواقع لزوم کمک‌های مفیدی به شما بدهند.

 

 

 ایده کارآفرینی

نکاتی درباره کارآفرینی

 

کار آفرینان موفق | دانش کدنویسی رمز اصلی کار آفرینان موفق

منبع : برترین ها ، چطور / نمناک / زومیت

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا