موفقیت

پیامک های ممنوعه | چه حرفهایی در پیامک نباید بیان شود

روابط فردی ، نکات مهمی که در ارسال پیامک به دیگران باید رعایت شود در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 نرم افزار ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک تبلیغاتی تلگرام , پیامک های ممنوعه

 

 

 

هرگز این جملات را در پیامک نگویید

قبل از ارسال پیامک یا ایمیل به دیگران، خوب از محتوای آن آگاه شوید زیرا ممکن است که بعدها پشیمانی به سراغ تان آید.برخی از جملات هستند که بهتر است از بیان آنها در ایمیل یا پیامک خودداری کنید که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

 

از گفتن این جملات در پیامک بپرهیزید

قبل از آن که پیغام تان را برای طرف مقابل ارسال کنید، یک بار دیگر آن را بخوانید. آیا طرف مقابل تان، مفهوم متنی را که می خواهید ارسال کنید، به درستی دریافت می کند؟ در ادامه به چند مورد از رایج ترین آن ها اشاره کرده ایم .

 

موارد زیر، نگرانی های من در زندگی هستند

هیچ فردی از خواندن ایمیل یا پیام های طولانی لذت نمی برد. اگر می خواهید درباره موضوع مهمی صحبت کنید، یک پیغام به طرف مقابل تان بدهید و برای صحبت کردن با هم وقتی را مشخص کنید. البته می توانید چکیده ای از آن چه را که می خواهید درباره آن صحبت کنید، در متن تان بنویسید تا او نیز آمادگی لازم برای صحبت کردن داشته باشد اما از بیان جزئیات بپرهیزید .

 

متاسفم یا ببخشید

نوشتن « معذرت می خواهم» ساده اما گفتن آن سخت است. شاید برای شما هم راحت تر باشد که احساس تاسف و پشیمانی خود را در پیغامی بنویسید و آن را ارسال کنید اما آیا می دانید تاثیری که در کلام حضوری است، در نوشتن وجود ندارد؟

 

ما باید حرف بزنیم

شاید بیان این جمله در پیامک، روی شما هیچ تاثیری نداشته باشد اما برای طرف مقابل تان ترسناک است و موجب نگرانی او می شود. پس حتی اگر می خواهید درباره موضوعی با او گفت وگو کنید، بهتر است جمله تان را تغییر دهید. به عنوان مثال از او بخواهید که وقتش را برای دیدار با شما خالی کند .

 

من از فردا سر کار نمی آیم

مهم نیست که چقدر از کارتان تنفر دارید یا به چه علتی می خواهید از آن استعفا کنید، در هر شرایطی این کار را با پیامک انجام ندهید زیرا این کار نه تنها رسمی نیست بلکه در حد موقعیت اجتماعی شما هم نیست و وجهه مناسبی ندارد . برای استعفا کردن، حضوری اقدام کنید و صحبت های مدیرتان را هم بشنوید تا بعدها از تصمیم تان پشیمان نشوید .

 

اطلاعات شخصی

به عنوان مثال:«این شماره و پسورد کارت من است »

از آنجا که امروزه زندگی ما وابسته به تکنولوژی است، سخت است که برخی حرف های خود را در پیام هایمان فیلتر کنیم، اما از خودتان بپرسید که چقدر امنیت اطلاعاتی که رد و بدل می کنید، برایتان مهم است؟ از آنجا که پیغام ها به راحتی می توانند برای دیگران ارسال شوند، یا در صورت گم شدن گوشی، دست شخص دیگری بیافتند، بهتر است که از ارسال اطلاعات شخصی تان خودداری کنید. اگر نمی توانید حضوری اطلاعات تان را منتقل کنید، این کار را تلفنی انجام دهید .

 

دعوا کردن با شریک زندگی

به عنوان مثال:«چیزی که من از تو متوجه شدم این است که …»

اگر متاهل هستید، شانس با شماست زیرا هنگام دعوا می توانید حضوری با شریک زندگی تان صحبت کنید اما اگر از او دور هستید، بهتر است که از دعوا کردن در تکست ها خودداری کنید. از این جهت که طرف مقابل نمی تواند زبان بدن یا لحن شما را از پشت پیامک ها درک کند، بنابراین احتمال سوتفاهم زیاد است و رابطه تان نه تنها بهتر نشده که بدتر هم می شود. پس اگر شریک زندگی تان با پیام های پی در پی شروع به دعوا با شما کرد، بهتر است به او بگویید که ترجیح تان گفتگوی رو در رو است .

 

۶ نکته برای موفقیت در بازایابی پیامکی:

بر طبق آمارهای گسترده گفته می شود: به طور متوسط در سال حدود ۸٫۶ میلیارد پیام متنی فرستاده می شود. این در حالی است که تنها روزانه ۶ میلیون پیام در امریکا جابجا می شود.

این رقم ۲۰ برابر تعداد پیام های ارسالی روزانه Tweets، و نیز ۱۲ برابر تعداد پیام های ارسالی Facebook می باشد.

با وجود این همه پیام ارسالی، جای شگفتی نیست که گروه های بازاریابی، از روش بازایابی پیامکی برای موفقیت گسترده خود استفاده می کنند. در خیلی از صنایع، سامانه پیامکی و پیام های تبلیغاتی، بیشترین تاثیر مستقیم را در کانال های بازاریابی فراهم می کنند.

اگر شما هم در بازار رقابت ارسال اس ام اس های تبلیغاتی فعالیت می کنید، و یا اینکه تصمیم دارید این کار را شروع کنید، توصیه می کنم این مطلب را از دست ندهید. چرا که در ادامه برخی از نکاتی را که برای کارایی بهتر در این زمینه نیاز دارید، خواهید یافت.

 

نکته۱- مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید.

حتما شما هم تا بحال شکایت اطرافیان خود را پیرامون دریافت ایمیل ها و اس ام اس های تبلیغاتی، زیاد شنیده اید. خیلی از مردم متاسفانه بر این باورند که: تمام پیام های بازاریابی که دریافت می کنند، بی فایده است.

اما اگر کمی عمیقتر به این مسئله نگاه کنید، خواهید فهمید که اگر پیام های درستی را به مشتریان درست و مناسب خود ارسال کنید، در این صورت آنها نیز نظر خود را اینگونه ابراز می کنند که: “من این پیام را دوست داشتم، اما این پیام صرفا یک پیام بازاریابی نبود، بلکه مفید و سودمند نیز بود!”

تقسیم بندی و هدفمندی به این معنی است که مطمئن شویم که هر فرد پیام هایی را دریافت می کند که بیشترین ارتباط و تناسب را با وی دارد. و همین مسئله می تواند تفاوت پیام های اطلاع رسانی و اسپم ها را نشان دهد.

CRM خود را با پنل پیامکی خود ادغام کنید. برای اطمینان از اینکه پیام های تبلیغاتی درست را به مردم و مشتریان درست و مناسب خود رسانده باشید، باید مطمئن شوید که پنل خریداری شده شامل اطلاعات تاریخی جامعه شناسی و دیگر اطلاعات مورد نیاز باشد. از آنجایی که این روزها بیشتر مشتریان شما  نیز از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، لذا تقریبا می توانید از این طریق بدانید که کدام یک از کمپین های موبایل در حال گرفتن کلیک و یا تعامل با مشتریان است، و این می تواند به روند تدریجی بهبود کارایی شما در طول زمان کمک کند.

 

 

ارسال پیامک ناشناس از طریق اینترنت

سامانه پیام رسان

 

 

نکته ۲- زمانبندی کلید است.

همانطور که می دانید زمان و تنظیم وقت همه چیز است. اگر می خواهید که پنل ارسال اس ام اس شما موفق باشد، باید به دو جنبه از زمانبندی توجه کنید. اول اینکه، پیامک های باز یا به اصطلاح بی مدت، تاثیر کمتری نسبت به پیامک هایی دارند که دارای تاریخ اعتبار می باشند. بنابراین هنگام ایجاد متن اس ام اس تبلیغاتی خود، سعی کنید از عباراتی مانند “به زودی منقضی می شود”  و یا هر چیزی شبیه به این را به کار گیرید.

جنبه دوم این نکته کاملا با نکته اخیر متفاوت است. در واقع خواست شما این است که اس ام اس های تبلیغاتی خود را در زمان های مناسب و به موقع ارسال کنید. برای مثال، زمانی که کسی محصول خاصی را خریداری می کند، شما می توانید اس ام اسی درباره محصول مشابه و یا مرتبط به آن، به وی ارسال کنید و می توانید امیدوار باشید که مشتری شما به این پیامک علاقه مند بوده باشد.

بازاریابی ایمیلی در روزهای شنبه (آخر هفته ها) معمولا بدترین نتایج را به دنبال دارد. این در حالی است که این روز برای  ارسال اس ام اس بهترین زمان است. می توانید با زمان بندی امتحان کنید.

 

نکته ۳- قدرت در پیام های ارسال شده (تریگر شده) است.

نرخ میانگین باز شدن ایمیل های ارسالی، به تدریج از ۲۴ ساعت بعد از ارسال رو به افزایش می رود. ولی همین نرخ برای باز کردن اس ام اس ها متفاوت است، ۷۰% از رویداد باز شدن در۱ ساعت اول اتفاق می افتد.

بنابراین این فوریت به شما اجازه ارسال پیام های اس ام اسی تریگر شده را می دهد. برای مثال، اگر شما برای مدت زمانی دارای مشتری منظمی بودید، ولی این مشتری مدتی است که به فروشگاه شما سری نزده است، برای بازگردادن وی، می توانید پیامی حاوی پیشنهادات و یا معاملاتی را  به وی ارسال نمایید.

این پیام ها می تواند منجر به هر گونه واکنش و یا عدم واکنش مشتری شود، از ندیدن فروشگاه اینترنتی شما گرفته تا خرید یک کالای خاص از آن. به علاوه این پیام های ارسال شده می توانند یک راه عالی برای دریافت بازخورد مشتریان شما نیز باشد. اگر چنانچه یک مشتری در یک ماه ۵ بار فروشگاه شما را ببیند، می توانید با بررسی هایی بیشتری درمورد VIPهای خود (افراد برجسته خود)، به آنها این خدمات را ارائه دهید.

 

نکته ۴- کوتاه، شیرین و ساده.

برای موفقیت در مبارزه و رقابت اس ام اسی خود، این نکته از سایر نکات اهمیت بیشتری دارد. به یاد داشته باشید که بیشتر حاملان پیام های ارسالی، تعداد کاراکترهای متنی ارسال شونده را به تعداد ۱۶۰ کاراکتر محدود می کنند. با این حال در کنار این موضوع، این امکان را دارید که سریعتر بازخورد پیام های خود را دریافت کنید، و این بهتر است.

۵۰% تخفیف برای سفارش بعدی. اینجا کلیک کنید. مهلت اعتبار تا روز یکشنبه.

این یک پیام فوق العاده است، چراکه درست به نکته اصلی اشاره کرده، برای رسیدن به آنچه که که می خواهد ساده ترین ساختار را پیشنهاد می کند، و همچنین به مشتری اعلام می دارد که تاریخ اعتبار این پیام نیز به همین زودی خواهد بود. همچنین باید مطمئن شوید که چیزهایی که به مشتریان خود ارسال می کنید، مطالب پیش پا افتاده ای نباشد. چیزهایی را بفرستید که می دانید حداقل برای تعدادی از مشتریانتان مورد علاقه است، این کار متقاعدکننده تر است. مطالب بیهوده و بی معنی، درست مانند این است که مشتریان خود را آزار دهید، و این چیزی است که در واقع شما سعی می کنید از آن به دور باشید.

 

نکته ۵- لینک های خود را آراسته کنید.

باید با این حقیقت روبرو شد که، URL ها زمانی که به صورت معمولی درست می شوند، ظاهر ناپسندی دارند. اضافه کردن ردیابی به پسوند URL خود واقعا می تواند آن را زشت کند. بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از کوتاه کننده های URL مانند Goo.gl گوگل و یا Bit.ly می باشد. اینها می توانند  URL شما را زیبا کرده و با کوتاه کردن آنها، ظاهر بهتری به آنها ببخشند.

(SparkPage به طور اتوماتیک می تواند لینک ها را کوتاه کرده و برای URL مرسوم برند شما استفاده شود.)

استفاده از کوتاه کننده های URL فایده دیگری نیز دارد: می تواند فضای شما را ذخیره کند. در نکته اخیر راجع به اهمیت نگهداری کوتاه تر و ساده تر چیزها بحث کردیم.

 

نکته ۶- هرزنامه نویس نباشید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که توانایی ارسال پیامک به مشتریان بالقوه یا گذشته یک امتیاز به حساب می آید، و صرفا یک قانون نیست. اگر چنانچه اغلب از جانب آنها آزار دیده اید، و یا پیام های بدون بازخوردی به آنها ارسال کرده اید، باید بدانید که اینم درست مانند این است که این امیتاز را از دست داده اید.  هیچ کس پیام های هرز و اسپم را دوست ندارد، بنابراین آنها را نفرستید.

پیام های خوب باید پیش بینی شده باشند؛ به این معنی که باید شخص سازی شده و واضح باشند. یک پیام بازاریابی خوب، پیامی است که اگر آن را نفرستید، مشتری خود را از دست خواهید داد. و این پیام خوب همان چیزی است که باید هدف شما باشد.

 

فرصت حرفه ای

دریافت نتیجه درست و مناسب در مبارزه اس ام اسی، می تواند خیلی سخت بدست آید.  درحالی که اسپم های ایمیل چیزهایی هستند که مشتریان می توانند خیلی راحت آنها را نادیده بگیرند (با تشکر از پوشه اسپم در سرویس های ایمیل)، اس ام اس ها کاملا اینگونه نیستند. به این معنی که باید بتوانید تعادل مناسبی بین محتوای پیام های ارسالی خود و زمان فرستادن آنها پیدا کنید. اگر بتوانید بین این دو هماهنگی ایجاد کنید، می توانید شانس موفقیت مبارزه پیامکی خود را افزایش دهید.

 

 

خرید پنل اس ام اس

نکاتی درباره ارسال پیام

پیامک های ممنوعه | چه حرفهایی در پیامک نباید بیان شود

 

منبع : سلامت نیوز ، برترین ها / نمناک / irpayamak.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا