بدانیم تا سالم بمانیم

تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره چیست ؟ و چگونه تشخیص دهیم

سلامت بانوان ، نکاتی برای پرده بکارت و راه های ساده تشخیص دختران باکره از غیرباکره در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

تفاوت زنان باکره

رابطه جنسی با زنان باکره , تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره

 

تشخیص تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره

متاسفانه برخی مردان تصور می کنند می توانند باکره بودن را تشخیص دهند که البته واقعیت ندارد! برخی از مردان به رفتار همسرشان دقت می کنند و سعی می کنند تشخیص دهند که آیا رفتارش مشابه یک دختر باکره هست یا خیر ولی باید بدانید که هیچکدام از این روش ها ۱۰۰% نیست.

 

آیا تشخیص تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره امکان پذیر است؟

بسیاری از مردان نمی توانند تشخیص بدهند که آیا همسرشان باکره هست یا خیر. متاسفانه برخی مردان تصور می کنند می توانند باکره بودن را تشخیص دهند که البته واقعیت ندارد! برخی از مردان به رفتار همسرشان دقت می کنند و سعی می کنند تشخیص دهند که آیا رفتارش مشابه یک دختر باکره هست یا خیر ولی باید بدانید که هیچکدام از این روش ها ۱۰۰% نیست.

اگر مردی مصمم است که تفات بین باکره و غیر باکره را تشخیص دهد باید چه کند؟ ممکن است نکاتی باشد که در این مساله به او کمک نماید ولی باید بدانید که این نکات برای همه یکسان نیست و فقط ممکن است باعث شود سوء ظنتان بیشتر شود.

آیا می توانید تفاوت یک دختر باکره از غیر باکره را تشخیص دهید؟ تصاویر نمی توانند همه داستان را به شما بگویند ولی شاید رفتار فرد بتواند سرنخ هایی به شما بدهد. در ادامه چند نکته که می تواند تا حدودی شما را راهنمایی کند را بیان می کنیم:

 

آیا تفاوت فیزیکی بین دختر باکره و غیرباکره وجود دارد؟

زنی که پرده بکارت داشته باشد قطعا باکره است یعنی هنوز تکه پوستی که واژن را پوشش می دهد دارد. با این حال به خاطر داشته باشید در بسیاری از زنان پرده بکارت حتی بدون این که رابطه جنسی داشته باشند پاره می شود. ممکن است به دلیل ورزش، استفاده از تامپون tampon یا دلایل بیشمار دیگری پرده یک دختر باکره پاره شده باشد. همچنین باید بدانید که داشتن پرده بکارت سالم در یک زن به این معنی نیست که فعالیت جنسی نداشته است فقط به این معنی است که رابطه دخولی برقرار نکرده است.

 

رفتار یک زن باکره با غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

در اکثر موارد هیچ گونه تفاوتی در نحوه عملکرد یک زن وجود ندارد. تقریبا غیر ممکن است که بخواهید با نحوه راه رفتن، رفتار ، صحبت یا دلبری کردن یک زن باکره بودن او را تشخیص دهید. با این حال به محض این که یک زن به همراه شما وارد تخت خواب شود ممکن است با خجالت کشیدن، ترسیدن و نامطمئن بودن از کاری که می خواهد انجام دهد،

عکس العملش در مورد برهنه شدن به گونه ای که نشان دهد تا به حال در مقابل یک مرد برهنه نبوده یا نیازمند راهنمایی های زیادی برای چیزهایی که شما دوست دارید باشد، می تواند باکره بودن خود را نشان دهد. از سویی دیگر برخی زنان وقتی برای اولین بار با هر مردی باشند دقیقا همین رفتار را نشان می دهند، چه بار اولشان باشد چه نباشد. همچنین باید بدانید که برخی از دختران باکره به قدری مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را آماده کرده اند که ممکن است تصور کنید تجربه قبلی داشته اند در حالی که اینطور نیست و هر چه می دانند را در کتاب ها خوانده اند و یا در فیلم ها دیده اند.

 

رابطه جنسی با یک زن باکره و غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

این مساله کاملا به زن بستگی دارد. یک زن باکره ممکن است واژن خیلی تنگ تری داشته باشد و ممکن است حین اولین دخول کمی درد احساس کند. با این حال بسیاری از زنان اگر به اندازه کافی تحریک نشده و آماده نباشند ممکن است در زمان رابطه جنسی احساس درد کنند حتی اگر چندمین بارشان باشد.

یک زن باکره ممکن است برای رابطه جنسی یا لذت دادن به شما تردید داشته باشد ولی این رفتار ممکن است در زنان غیرباکره هم دیده شود. برخی از زنان باکره مدت زمان بیشتری برای صمیمی شدن با شریکشان نیاز دارند، از سوی دیگر زنانی هم که قبلا رابطه ای داشته اند ولی پایان بدی داشته هم اغلب مدت زمان بیشتری برای ایجاد صمیمیت با فرد جدید و انجام رابطه جنسی، زمان می گذارند تا از واقعی بودن احساسات رابطه مطمئن شوند.

برخی افراد به دنبال تصاویری هستند تا در تشخیص باکره بودن یا نبودن یک زن به آن ها کمک کند به خصوص ممکن است توجهشان به سمت عکسهایی باشد که نشان می دهند پرده بکارت چیست و بدن زنی که هنوز رابطه نداشته باید به چه شکلی باشد. در نظر داشته باشید که بدن هر زنی با زن دیگر متفاوت است بنابراین چیزی که در عکس ها می بینید در واقعیت مشابهی ندارد و هیچ دلیلی بر باکره بودن یا نبودن شخص مقابلتان نیست.

پس چطور می توانید بگویید که یک زن باکره هست یا نیست؟ تفاوت بین یک زن باکره و غیر باکره در چیست؟ تصاویر نمی توانند کمکی به شما بنمایند، پس باید چه کنید؟

پاسخ نهایی این است که با خودش صحبت کنید. از او بپرسید باکره است یا خیر و حرفش را بپذیرید. هیچ راهی برای فهمیدن اصل واقعیت وجود ندارد بنابراین باید به گفته خودش اکتفا کنید. و اگر نمی توانید به حرفهایش اعتماد نمایید تصمیم به ادامه رابطه با خودتان است.

 

 نکاتی در مورد پرده بکارت و مشکلات آن

پرده بکارت تقریبا صورتی رنگ است و در بیشتر موارد هلالی شکل میباشد.تقریبا در تمام خانم های جوان یک شکاف بزرگ در غشاء پرده بکارت وجود دارد.

 

 

تفاوت زنان و دختران

دختران و زنان باکره

 

 

پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت یک غشاء نازک است که در پایین و انتهای واژن خانم های باکره قرار دارد. هنگامی که خانم ها برای اولین بار رابطه جنسی خود را با مردان شروع می کنند، سر آلت تناسلی به این غشاء فشار آورده و باعث پاره شدن آن می شود. این فرایند اغلب باعث خونریزی جزئی می شود.البته لازم به ذکر است که طبق مطالعات اخیر،

تنها ۴۳ درصد از خانم ها در هنگام پاره شدن پرده بکارت با خونریزی مواجه می شوند.از طرفی، پرده بکارت می تواند از طریق خودارضایی و به ویژه با وارد کردن سایر اجسام به داخل واژن پاره شود. بر طبق یک نظریه ی قدیمی، ورزش هایی مانند اسب سواری و دوچرخه سواری نیز می توانند باعث پاره شدن پرده بکارت شوند که البته درستی این نظریه هنوز نامشخص است.

 

ساختار پرده بکارت چگونه است؟

اگر شما واژن را به شکل یک تونل تصور کنید، پرده بکارت شبیه به یک پرده است که در دهانه ی تونل قرار گرفته و تقریبا بیشتر آن را مسدود کرده است. بیشتر خانم ها هرگز پرده بکارت خود را نمی بینند. (اما اگر مایل هستید پرده بکارت خود را ببینید، تنها کافیست لبهای واژن خود را گرفته و واژن خود را باز کنید.

یک آینه در فاصله چند سانتی متری واژن خود قرار دهید. غشاء نازک و صورتی رنگی که میبینید، پرده بکارت شما می باشد.)پرده بکارت تقریبا صورتی رنگ است و در بیشتر موارد هلالی شکل میباشد(البته می تواند اشکال مختلفی داشته باشد). تقریبا در تمام خانم های جوان یک شکاف بزرگ در غشاء پرده بکارت وجود دارد.

به عبارت دیگر، پرده بکارت به طور کامل دهانه واژن را مسدود نمی کند. وجود این منفذ در پرده بکارت الزامیست زیرا که به خون قاعدگی اجازه می دهد که از رحم خارج شود.متاسفانه در تعداد معدودی از خانم های جوان هیچگونه شکاف یا منفذی در پرده بکارت وجود ندارد که همین قضیه می تواند بعد از سن بلوغ باعث مشکلات نسبتا بزرگی شود.

علائم این نوع از پرده بکارت به این شکل خود را نمایش می دهد که دختر جوان تمام علائم قاعدگی ماهانه مانند درد در شکم و نفخ را دارد، اما به هیچ وجه هیچگونه نشانه ای از خونریزی ندارد. خون قاعدگی به تدریج و بعد از چند ماه در داخل واژن، رحم و احتمالا لوله های فالوپ جمع شده و آنها را مسدود می کند.

به این حالت بیماری هماتوکولپوس (hematocolpos) گفته می شود. در این بیماری، مشکل اصلی تشخیص آن است. درمان این بیماری کار چندان دشواری نیست.متخصص زنان بعد از تشخیص بیماری، فرد بیمار را به بیمارستان منتقل کرده و در آنجا به کمک یک عمل جراحی ساده،

پرده بکارت سوراخ شده و به خون اجازه داده می شود تا خارج شود. اگر این عمل به درستی انجام شود، فرد بیمار دیگر با مشکل جمع شدن خون در دوران قاعدگی مواجه نمی شود و در سنین بالاتر نیز می تواند بدون هیچگونه مشکلی مانند سایر خانم ها از زندگی جنسی خود لذت برده و باردار شود.

 

پرده ی بکارت محکم و پاره نشدنی

بسیاری از زنان جوان ادعا می کنند که پرده بکارت آنها بسیار محکم و پاره نشدنی می باشد. این حالت برقراری رابطه جنسی را دشوار یا حتی غیر ممکن می کند. در برخی از این موارد، پزشک مجبور می شود برای برطرف کردن مشکل بیمار خود، از یک عمل جراحی ساده استفاده کند.

در این عمل جراحی یا پرده به طور کامل برداشته می شود و یا تنها یک شکاف در آن ایجاد می شود تا پاره شدن آن ساده تر شود. با این حال بر طبق تحقیقی که ۴۰ سال پیش در بریتانیا انجام شد، مشخص شد که در بسیاری از موارد پرده بکارت به هیچ عنوان محکم و پاره نشدنی نمی باشد

(طبیعی می باشد).در این موارد، علت اصلی مشکل یک بیماری به نام واژینیسموس می باشد که در واقع یک بیماری شایع روانی بوده که در آن عضلات سفت شده و برقراری رابطه جنسی را دچار مشکل می کند. در بسیاری از موارد به کمک تکنیک های تمدد اعصاب خاص می توان این مشکل را برطرف کرد.

با این حال، در برخی از موارد پاره نشدنی بودن پرده بکارت واقعی می باشد که می تواند در برقراری رابطه جنسی ایجاد مشکل کند. در اینگونه موارد، یک عمل جراحی ساده می تواند مشکل را رفع کند. پرده بکارت می تواند مشکلات دیگری نیز داشته باشد که البته بسیار نادر بوده و می توان به کمک یک عمل جراحی ساده آنها را برطرف کرد.

 

بقایای پرده بکارت بعد از پاره شدن آن

پس از برداشته شدن پرده بکارت، یک حلقه از باقی مانده های آن در قسمت پایین و یا اطراف دهانه واژن به جا می ماند. معمولا این زائده ها به تدریج و بعد از چند سال کوچک می شوند و از بین می روند.اما در مواردی نادر، زائده های باقی مانده از پرده بکارت باقی مانده و می توانن باعث ایجاد ناراحتی و درد در هنگام رابطه جنسی شوند.در چنین مواردی ممکن است استفاده از روان کننده ها در هنگام برقراری رابطه جنسی به شما کمک کند. چنانچه این راه حل به شما کمک نکرد، ممکن است لازم باشد به پزشک زنان مراجعه کنید و طی یک عمل جراحی ساده این زائده ها برداشته شوند.

 

همه چیز در مورد پرده بکارت

نکاتی درباره پرده بکارت

 

تفاوت بین دختر باکره و غیر باکره چیست ؟ و چگونه تشخیص دهیم

منبع: سیمرغ / بیتوته / ایران ناز

۴/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا