زیبایی

جوانی با ورزش صورت | با ورزش صورت چند سال جوان تر شوید

زیبایی صورت با ورزش ، جوانسازی پوست صورت در خانه در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

فیلم ورزش صورت

ورزش صورت برای جلوگیری از افتادگی , جوانی با ورزش صورت

 

 

آیا ورزشهای صورت می‌توانند شما را جوانتر کنند؟

محققان براین باورند که ورزشهای صورت به طور منظم به مدت ۲۰ هفته، می‌تواند افراد را سه سال جوانتر نشان دهند. دلیل این ادعا تحقیقی است که روی خانم ها انجام گرفته است. اما سؤال بزرگ اینست که، آیا این نتیجه می‌تواند در مورد همه صادق باشد؟

تحقیقات نشان داده است که ورزش در کاهش وزن و بهبود سلامت قلبی عروقی مؤثر است. اما، وقتی نوبت به صورت می‌رسد چه؟ برخی از محققان در شیکاگو معتقدند که شما با استفاده از ورزشهای صورت جوانتر به نظر خواهید رسید. بر اساس مطالعات این محققان، ورزشهای منظم صورت می‌تواند عضلات زیر پوست را تقویت کرده و گونه‌های بالا و پایین را پرتر کند. در نتیجه این تغییر، صورت شما جوانتر به نظر خواهد رسید.

به گفته این محققان، نیازی به کار روی تردمیل برای از بین بردن خطوط خنده روی پیشانی نیست. و یا لزومی ندارد برای از بین بردن چین و چروک دور چشم، به کیک بوکسینگ روی بیاورید. تمام آنچه به آن نیاز دارید، اندکی یوگا برای تقویت ظاهر صورت است.

 

سه سال جوانتر در ۲۰ هفته

تقویت ظاهر گونه‌ها و ابرو تنها با ورزشهای سبک کمی مشکل به نظر می‌رسد. محققان در این مطالعه از شرکت‌کنندگان خواستند که حرکت “Happy Cheek Sculpting”را  – که آن را «لیفت گونه» نیز می‌گویند، انجام دهند. این حرکت شامل دو حرکت کششی است.

ورزش، درست به همان شیوه که باعث تقویت عضلات دو سر و سه سر پا می‌شود، صورت را نیز جوانتر می‌کند.

ورزش باعث می‌شود که عضلات رشد کنند و بزرگتر شوند و فضای بیشتری را درست زیر پوست صورت اشغال کنند. وقتی ماهیچه‌ها محکم‌تر می‌شوند، بسته‌های چربی را در خود ذخیره می‌کنند و از شل شدن و «افتادن» پوست، که غالباً در پیری اتفاق می‌افتد، جلوگیری کند. سالهاست که ورزشهای صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

تحقیق

براساس گزارشات، محققان ۲۷ زن بین سنین ۴۰ الی ۶۵ ساله را مورد مطالعه قرار دادند. در شروع مطالعه، هر یک از زنان در یک جلسه ۹۰ دقیقه‌ای آموزشی، مورد تعلیم یک مربی یوگا قرار گرفت. در این جلسات، انجام صحیح ورزشها به بهترین شکل به افراد شرکت کننده آموزش داده شد تا اطمینان حاصل شود که تمام آنها تمرینات یکسانی را انجام می‌دهند.

شرکت کنندگان، ورزشهای یوگا را بصورت روزانه در ۸ هفته اول دنبال کردند. سپس، این ورزشها را یک روز در میان برای ۱۲ هفته باقی‌مانده انجام دادند.

 

نتایج

محققان عکسهای شرکت‌کنندگان را در سه فاصله زمانی با هم مقایسه کردند : شروع مطالعه، هفته هشتم، و هفته بیستم.

دو نفر متخصص درماتولوژی (پوست) تصاویر شرکت‌کنندگان را با استفاده از مقیاس استاندارد پیری صورت مقایسه، و سن چهره هر یک از شرکت‌کنندگان را با ۱۹ نمره مختلف رتبه بندی کردند.

به طور میانگین، سن شرکت کنندگان، ۵۰/۸ سال بود. در پایان هفته هشتم، سن میانگین شرکت‌کنندگان به ۴۹/۶ سال رسید؛ و بر اساس همین مقیاس، ۱۲ هفته بعد و در هفته بیستم، میانگین سن شرکت‌کنندگان به ۴۸/۱ سال کاهش پیدا کرد. این عدد برابر بود با ۳ سال جوانتر در مقایسه با شروع مطالعه. شرکت‌کنندگان، حتی بعد از هفته هشتم، وقتی که ورزشها را به یک روزدر میان کاهش دادند، شاهد تغییر و بهبود در چهره خود بودند.

 

جایگزینی برای جراحی

شرکت‌کنندگان ۳۲ ورزش مختلف را، هر کدام به مدت یک دقیقه، انجام دادند.

این مطالعه اثر جمعی تمام ورزشها را روی ظاهر صورت مورد بررسی قرار داد. براساس گزارشات، از آنجاییکه این روزشها بطور جداگانه مورد مطالعه قرار نگرفته بودند، تشخیص اثرگذارترین ورزش کار سختی بود.

با استفاده از ورزشهای صورت می‌توانید برخی از علائم پیری را برطرف کرده و جوانتر به نظر بیایید. توصیه می‌شود با یک مربی یوگا مشورت کنید و با کمک او ورزشهای خاص خود را طراحی کنید. اگر ورزشهای صورت را به تنهایی و به پشتوانه دانسته‌های خود دنبال کنید، ممکن است نتایج چشمگیری را که شرکت کنندگان در این تحقیق به آنها دست پیدا کردند، کسب نکنید.

 

 

 آموزش تصویری ورزش صورت

ورزش صورت برای خط خنده

 

 

تنظیم اهداف واقع بینانه

ورزشهای صورت بعنوان تکنیک‌های ضدپیری روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. هرچند نباید انتظار تغییرات زیاد را از این ورزشها داشت. اما، فواید ضدپیری واقعی را در ترکیب ورزش با تغذیه سالم و کم کردن استرس روزانه می توان پیدا کرد. برای کسب بیشترین نتایج جوان کردن صورت با حرکات ورزشی باید آنها را با درمانهای آرایشی بهداشتی ظریف حت نظر پزشک، ترکیب کرد.

 

 

با تمرینات ورزش صورت چند سال جوان تر شوید

ورزش روش بسیار مناسبی برای تقویت عضلات، کاهش وزن اضافی و کنترل افتادگی پوست به علت افزایش سن می باشد. یک رژیم غذایی مناسب، مصرف آب کافی و ورزش مداوم روزانه می توانند شما را به مراتب چند سال جوان تر از آنچه که هستید نشان دهند! تمرینات ورزش صورت شیوه ای طبیعی برای جوان سازی چهره با استحکام بخشیدن به عضلات و کاهش چین و چروک ها می باشند.

در صورت حدود ۵۰ عضله وجود دارد و ورزش دادن آن ها منجر به کشش چشم و از بین رفتن تنش در عضلات گردن و صورت می گردد. با انجام مرتب ورزش صورت، پوست و عضلات صورت در عرض چند هفته شروع به تغییراتی می کند که باعث تعجب شما خواهد شد.

در محیط خانه فضایی را انتخاب کنید که در آنجا احساس راحتی می کنید. روی یک صندلی صاف بنشینید و مطمئن شوید که شیوه نشستن شما صحیح است. قبل از شروع تمرینات ورزش صورت عضلات صورت و گردن را کش دهید. تمامی این حرکات در حالی که عیق  نفس می کشید باید به آهستگی صورت گیرد.

سر را چند بار به سمت جلو و عقب حرکت دهید. به آرامی چانه را از روی شانه سمت راست به طرف شانه سمت چپ حرکت دهید. به مدت ۵ ثانیه در هر طرف مکث کنید. این حرکت را دو بار تکرار کنید. سر را به سمت راست خم کنید انگار که سرتان را روی شانه به حالت استراحت قرار داده اید، حدود ۱۰ ثانیه در این حالت بمانید. حرکت را برای سمت چپ نیز انجام دهید و سپس به وضعیت طبیعی گردن باز گردید تا تمرینات ورزش صورت را آغاز کنید.

در حالی که وضعیت سر ثابت و رو به جلو است به سمت راست نگاه کنید، حدود ۵ ثانیه در این وضعیت بمانید سپس چشمان تان را به سمت چپ حرکت داده و بازهم ۵ ثانیه در این حالت بمانید. در ادامه ۵ ثانیه به سمت بالا و ۵ ثانیه به سمت پایین نگاه کنید. به مدت ۵ ثانیه نیز به حالت مورب نگاه کنید. هر تمرین را ۲ تا ۱۰ بار تکرار کنید. این تمرینات ورزشی چشم می تواند از افتادگی پلک ها جلوگیری کند و همچنین به چشمان شما طراوتی دوباره می بخشد. اگر برای مدتی طولانی مشغول کار پشت کامپیوتر یا تماشای تلویزیون هستید. می توانید این تمرین را با چشمان بسته نیز انجام دهید.

زبان را از دهان بیرون بیاورید و تا جای ممکن به جلو بکشید.  این وضعیت را به مدت یک دقیقه نگه دارید.

ابروها را بالا بیاورید و به مدت ۵ ثانیه نگه دارید. چشمان تان را تا آنجا که ممکن است باز کنید و دهان را به حالت اخم کردن حالت دهید. این کار را ۵ بار تکرار کنید.

چشم هایتان را کاملا” باز کنید، انگار که چهره شما متعجب است. سعی کنید ابروهایتان را بالا نیاورید. این کار را ۵ مرتبه تکرار کنید.

به سقف نگاه کنید و دهان تان را به حالت بوسیدن جمع کنید. این حرکت را ۵ بار به مدت ۵ ثانیه تکرار کنید. در ادامه در حالی که به سقف نگاه می کنید زبان را از دهان خارج کنید. این کار به شما امکان کشش وتقویت عضلات گردن را می دهد.

تمرین تنفس عمیق را انجام دهید.با هر بار بازدم هوا، لب هایتان را جمع کنید و هوا را به بیرون بدمید. این حرکت را به مدت ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه انجام دهید

سه انگشت را روی استخوان گونه قرار دهید و به آهستگی به سمت پایین فشار دهید در این حین لبخند بزنید تا عضلات گونه تا آنجا که امکان دارد بالا بیاید. برای هر طرف این حرکت را ۳ بار تکرار کنید و به مدت ۵ ثانیه نگه دارید.

دهان تان را باز کنید و با لب هایتان حرف O کوچک را درست کنید سپس لب ها را باز کنید تا O بزرگ تری بسازید. هر حالت را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

ورزش صورت برای چاقی

ورزش های جوانسازی پوست

 

جوانی با ورزش صورت | با ورزش صورت چند سال جوان تر شوید

منبع: بانوی شهر / elmevarzesh.com / بیتوته

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا