مد و لباس

انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم های با کلاس

زندگی بهتر ، نکات محافظت از کیف پول ، خرید کیف پول مناسب در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

کیف چیست

مدل کیف پول دست دوز , کیف پول زنانه

 

 

چه چیزهایى را نباید در کیف پولتان بگذارید؟

  • کارت ملی یکی از چیزهایی که نباید در کیف پولتان بگذارید کارت ملی است چون کلاهبردارن با دسترسی به شماره ملی می توانند کارهای مختلفی انجام دهند و اگر کیف پول شما گم شود یا کارت ملی از لای آن بیفتد حتی اگر به دست کلاهبرداران هم نیفتد برای تعویض آن دردسرهای زیادی را متحمل خواهید شد. پس آن را در منزل و کنار شناسنامه و پاسپورت خود نگهداری کنید. البته سعی کنید شماره ملی خود را حفظ کنید چون خیلی جاها آن را لازم خواهید داشت.
  • کوپن ها و تبلیغات خیابانی هر روز با حجم عظیمی از تبلیغات خیابانی مواجه می شویم که افراد به شما کوپن های تخفیف، برگه های تبلیغ کسب و کار، کلاس زبان، اشانتیون عطر و … عرضه می کنند. شما دو راه دارید یا این تبلیغ ها را نگیرید یا اگر گرفتید پس از مطالعه به سطل زباله بیندازید. اگر هم مورد به درد بخوری در آن ها مشاهده کردید یک راه هوشمندانه گرفتن عکس از آن ها و سپس دور ریختن آنها است.
  • رسیدها رسید خرید، رسید پرداخت صورتحساب رستوران، رسید خودپرداز و … هر روز ده ها عدد از این رسید ها را دریافت می کنید. توصیه اول این است که از گرفتن رسید خودداری کنید (حداقل برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان) توصیه دوم این است که اگر برای حساب و کتاب روزانه رسیدها را لازم دارید از آن ها عکس بگیرید و سپس دور بیندازید.
  • کارت ویزیت افراد مختلف وقتی به هر اداره، شرکت، مطب یا مغازه ای مراجعه می کنند برای تبلیغات و اطلاعات تماس به شما کارت ویزیت می دهند. برای این که جای زیادی در کیف پولتان اشغال نکنید چه باید کرد؟ طبق معمول گرفتن عکس از کارت و دور انداختن آن.
  • پول خرد و سکه هرگز سکه در کیف پول خود قرار ندهید. حتی اگر کیفتان جای مخصوص سکه هم دارد از آن برای نگهداری اقلام ضروری تر مثل چسب زخم و سنجاق قفلی استفاده کنید. سکه ها را در جیب خود بگذارید و همان روز استفاده کنید چون اگر در جا سکه کیف پولتان قرار دهید قطعا آن ها را فراموش خواهید کرد.

 

نکاتی مهم در انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم ها

کیف زنانه می تواند تاثیر زیادی در جذاب و شیک پوش بودن یک خانم داشته باشد.

در این مطلب شما را با نکات مهم انتخاب یک کیف پول زنانه مناسب آشنا می کنیم.

با هم این نکات را مرور می کنیم.

 

مناسبت استفاده از کیف

باید بدانیم که از کیف پول می خواهیم در محل کار استفاده کنیم یا خرید های روزانه! در بیرون از منزل یا در مهمانی!! زیرا کیف پول هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده اند که بسیار زیبا می باشند.

 

رنگ کیف

در محل کار از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده کنید ولی در مهمانی ها کیف به رنگ های قرمز، صورتی و سیاه داشته باشید. می دانید چرا؟ این رنگ ها توجه را به خود جلب می نماید!

 

سایز کیف

اگر لوازم زیادی با خود ندارید کیف های پول کوچک بهترین انتخاب خواهد بود. البته سایز کیف پول می تواند متناسب با سایز بدن نیز متغیر باشد.

 

جنس کیف

همیشه کیف های چرم طبیعی را استفاده نکنید، تکراری می شوید! برای امور روزمره می توانید کیف هایی از جنس پارچه های ضد آب و یا چرم مصنوعی نیز استفاده کنید.

 

زمان استفاده از کیف

اگر کیفی را فقط برای یک مهمانی و یا یک فصل خریدید، سعی کنید کیف شما قیمت مناسبی داشته باشد ولی اگر دوست دارید یک کیف از یک برند گرانقیمت داشته باشید حواستان باشد که باید از آن برای مد زمان طولانی و زیاد استفاده نمایید. پس در هنگام انتخاب به این نکات بیشتر توجه و دقت داشته باشید.

 

کلام آخر

داخل کیف را چک نمایید که به اندازه کافی فضا برای لوازم شما داشته باشد. به علاوه خیلی هم به مد توجه نفرمایید که ممکن است ضرر کنید!!

 

۱- در چه مناسبتی می خواهید از آن استفاده کنید؟

توجه داشته باشید که از این کیف پول می خواهید در محل کار و برای خرید های روزانه بهره برید و یا می خواهید در مهمانی استفاده کنید؟ چرا که کیف پول هایی که برای مهمانی ها استفاده می شوند بسیار شیک، مجلل و از لبه های فلزی و یا طلایی ساخته شده است.

 

۲- بودجه خود را مشخص کنید

از قدیم گفته اند هر چه قدر پول بدید آش می خورید! اگر بودجه مناسبی برای خرید کیف پول زنانه انتخاب نکرده اید به دنبال نمونه های ساده و کم زرق و برق بروید.

 

۳- چه رنگی را انتخاب می کنید؟

اگر قصد استفاده از این کیف در محل کار خود را دارید از رنگ های سیاه، قهوه ای و یا بژ استفاده نمایید. ولی اگر قصد استفاده از آن را در مهمانی دارید از رنگ های قرمز، صورتی و سیاه استفاده کنید چرا که این رنگ ها توجه را به خود جلب می کند.

 

۴- سایز مدنظرتان را انتخاب کنید

اگر با خود لوازم زیادی حمل نمی کنید از کیف های پول کوچک استفاده کنید. البته شاید با توجه به حجم بدن خود نیاز به استفاده از کیف های بزرگ تر نیز داشته باشید.

 

۵- به جنس کیف نیز توجه کنید

همیشه از کیف هایی که از چرم طبیعی ساخته شدند توجه نداشته باشید، اگر قصد استفاده از کیف برای امور روزمره خود را دارید کیف هایی از جنس پارچه های ضد آب و یا چرم مصنوعی نیز می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.

 

۶- برای چه مدت قصد استفاده از کیف خود را دارید؟

اگر تنها می خواهید برای یک مهمانی و یا یک فصل از یک کیف استفاده کنید بهتر است، کیف هایی با قیمت مناسب انتخاب کنید ولی چنانچه می خواهید یک کیف از یک برند گرانقیمت داشته باشید بدانید که باید از ان برای مد زمان طولانی استفاده کنید. پس با دقت بیشتری به انتخاب بپردازید.

 

 

آموزش کیف پول چرم دست دوز

کیف پول چرم زنانه با الگو

 

 

نکات کلیدی در انتخاب کیف پول زنانه

داخل کیف را چک نمایید که به اندازه کافی فضا برای لوازمتان داشته باشد.

کیف های قدیمی خود را دور نیاندازید، ابتدا جایگزینی مناسب انتخا کنید سپس آن ها را دور بیاندازید.

هر دو هفته یکبار کیف خود را تمیز کنید.

خیلی هم به مد توجه نکنید چرا که ممکن است قصد استفاده از کیف را برای مدتی طولانی داشته باشید.

ارزش کیف دستی خانم ها به همراه وسایل درون آن حدود ۸۰۰ یورو اعلام شد

طبق تحقیقی در انگلستان ارزش کیف پول به همراه وسایل درون آن حدود ۸۰۰ یورو اعلام شد و این درحالی بود که خود این زنان ارزش کیف خود را کمتر از ۲۰۰ یورو حدس زدند!

سایز کیف، رنگ کیف، طول بند کیف ، تعداد دسته های آن و… از جمله فاکتورهایی هستند که همه ما آنها را در انتخاب کیف دخالت میدهیم.

رعایت نکات ریزی که به شما کمک میکنند تا انتخاب کیف هوشمندانه تری داشته باشید.

با انتخاب کیفی مناسب میتوانید توجه را از نقاط ضعف خود بردارید.

۱- اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما صرف‌نظر از رنگش هماهنگ شود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.

۲- به همراه لباس‌های چندرنگ یا لباسی با بافت‌های رنگی گوناگون باید از یک کیف تک‌رنگ خنثی استفاده کنید تا توجه را از لباس به سمت خود جلب نکند.

۳- اگر به لباس‌های مشکی و قهوه‌ای علاقه دارید، باید به سراغ کیف هایی بروید که رنگی هستند یا حداقل تکه‌های رنگی دارند. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بیشتر با لباس‌های شما هماهنگ خواهد بود.

۴- برای افراد قد بلند سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانند هر نوع کیفی را انتخاب کنید.

۵- اگر چه سایز کیف بیشتر متاثر از مقدار وسایلی است که میخواهید با خود حمل کنید اما دقت کنید که اگر ریز اندام هستید کیف شما خیلی بزرگ نباشد.

۶ – شکل اندام خود را تعیین کنید و ضعف اندام خود را بشناسید. با انتخاب کیفی مناسب میتوانید توجه را از نقاط ضعف خود بردارید. به عنوان مثال کیف هایی زیر بازویی توجه را از پایین تنه شما بر میدارند. برای حالت برعکس نیز میتوانید از کیف هایی که روی کمر قرار میگیرند استفاده کنید.

۷- اگر شما بسیار بلند و لاغراندام هستید، یک کیف سایز بزرگ برای شما بسیار مناسب است. اگر درشت اندام و سنگین وزن هستید، از این نوع کیف‌ها خودداری کنید.

۸- کیف‌های قلنبه، بزرگ و حجیم، بیشتر مناسب دختران نوجوان است که وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند.

۹- خانم‌هایی که کیف مستطیلی چمدانی شکل (چمدانک) به دست می‌گیرند، معمولا دوست دارند منحصر به فرد باشند و نظر و سلیقه خودشان را خیلی قبول دارند. اگر شما هم از همین گروهید، چمدانک، انتخاب خوبی است.

 

کیف خود را تمیز نگه دارید

جدای از اینکه چه نوع کیفی انتخاب میکنید مهم است که آن را تمیز نگه دارید. برای تمیز کردن داخل کیف، کیف خود را روی میز خالی کنید و چیزهای به درد نخور مانند یک فهرست خرید و یا جعبه آدامسی که تمام شده را دور بریزید. بعد به سراغ کیف پول خود بروید، قبض‌های تاریخ گذشته و فیش‌های دستگاه‌های خودپرداز را دور ریخته و پول ها را مرتب کنید. چیزهایی که لازم است حتما در کیف شما باشد کیف پول، تلفن همراه و چند قطعه از لوازم آرایشی مانند رژ لب و کرم است.

تمیز کردن قسمت بیرونی کیف بسته به جنس آن متفاوت است.

 

کیف چرمی:

برای تمیز و براق کردن کیف چرمی‌ روش‌های مختلفی را می‌توانید به کار ببرید. برای مثال می‌توانید مقداری وازلین و روغن کتان را با هم ترکیب کنید و روی کیف بکشید. مقدار اضافی آن را با دستمال کاغذی پاک کنید تا لباس‌هایتان را کثیف نکند. آغشته کردن کیف به پوست پرتقال هم در براق کردن آن مؤثر است.

 

کیف جیر و مخمل:

برای پاک کردن گرد و خاک از روی کیف جیرتان ابتدا روی آن برس زبری بکشید. سپس با یک دستمال نرم پارچه‌ای آن را تمیز کنید. استفاده از یک ورق سمباده هم می‌تواند کمک کننده باشد.

 

کیف منجوق‌دار:

یک تکه اسفنج را با کمی آب مرطوب کنید و به آرامی طوری که کیف آسیب نبیند روی آن بکشید.

 

کیف پارچه‌ای:

برای پاک کرده کیف پارچه‌ای از محلول آب و صابون استفاده کنید. اگر لکه پاک نشد محلول آب و سرکه را امتحان کنید.

 

 

نکات خرید کیف پول

چگونه کیف پول انتخاب کنیم

انتخاب یک کیف پول خوب برای خانم های با کلاس

 

منبع :  بیتوته / انجمن آیه های انتظار

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا