زیبایی

ارایش چشم برای افراد عینکی | خط چشم برای افراد عینکی

زیبایی داشته باشیم ؟ شیوه درست آرایش برای خانم های عینکی چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره آرایش درست و صحیح برای افراد عینکی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

نکات مهم ارایش چشم

نکات ریز آرایش صورت , ارایش چشم برای افراد عینکی

 

 

چه کنیم آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کند؟

خانمهایی که عینک می زنند، گاهی از این موضوع که چشمها و آرایش از پشت عینک دیده نمی شود، گله دارند. هرچند که عینک می تواند فرم زیباتری به چهره دهد و چشمها را نمایان تر کند. اما باید بدانید چطور پشت عینک چشمانتان را آرایش کنید.

برای داشتن آرایش زیبا زیر عینک باید کاری کنید چشمها بعد بگیرد. برای اینکار لازم است آرایش شما با هایلایت هایی همراه باشد. قسمت هایی تیره تر و قسمت های دیگر روشن تر آرایش شود. پس بهتر است سایه چشم را از پالت رنگی انتخاب کنید که رنگهای آن از تیره به روشن برود.

 

۱ ) پلک بالا را کانتور کنید

از آنجایی که عینک باعث می شود دیگران چشمانتان را با بعد و فرورفتگی های متفاوتی ببینند، بهتر است از تکنیک کانتور استفاده کنید. این هایلایت را در پلک بالا، نقطه ای که پلک به استخوان زیر ابرو برخورد می کند، انجام دهید. از رنگی روشن و خنثی روی پلک استفاده کنید و رنگ تیره تر مثلا قهوه ای تیره را در ناحیه خط ابرو و پلک بزنید تا یک سایه و عمق ایجاد کند.

 

۲ ) از روشن کننده داخل چشم، زیر خط چشم، و زیر استخوان ابرو استفاده کنید

این روشنی در اطراف چشم باعث می شود که چشمها روشن تر و بازتر دیده شود و وقتی این روشنی را با تیرگی ترکیب می کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد کرده و باعث می شود چشمانی شاداب تر زیر عینک داشته باشید. توجه داشته باشید که در این آرایش بیشتر توجه ما به ایجاد عمق و بُعد است پس باید هنگام استفاده از رنگهای تیره و روشن با دقت عمل کنید.

 

۳ ) روی پلک بالا خط بکشید

برای آرایش زیر عینک بهتر است که خط چشم را داخل پلک بالا و پایین نکشید و بگذارید چشمتان زیر عینک بازتر دیده شود، برای اینکار کافیست تا خط چشم را روی پلک بالا بکشید.

 

۴ ) خط چشم را دنباله دار بکشید

نگرانید که عینک باعث شود چشمانتان به هم نزدیک به نظر برسند؟ با دنباله دار کردن خط چشم می توانید مشکل را حل کنید. بیشتر عینک ها عریض تر از چشم شما هستند و این می تواند کمکی باشد تا هم آرایش چشم شما بیشتر دیده شود و هم فضای کافی برای دنباله دار کردن آرایش داشته باشید.

 

۵ ) ابروهایتان را مرتب کنید

عینک مانند یک قاب در چهره شما عمل می کند و ابروهای شما این قاب را تکمیل می کنند. کمی ابرویتان را پرتر کنید اما طوری در آن مداد نکشید که زاویه دار و خیلی تیره به نظر برسد. می خواهیم آرایش چشم زیر عینک زیبا و طبیعی جلوه کند. پس با آرایش بیش از حد و بی دقت آن را خراب نکنید. فقط کافیست ابروهای مرتب و یکدست داشته باشید تا جلوه عینک و آرایش چشم بیشتر شود.

 

 نکته های مهم آرایش چشم مخصوص خانم های عینکی

آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت علی الخصوص برای خانم های عینکی است. با ما همراه شوید و نکته های مهم آرایشی مخصوص آرایش چشم خانم های عینکی را بدانید.

 

چند نکته آرایشی مهم برای دختران عینکی

سخت می‌توان مطالبی درباره آرایش دختران عینکی پیدا کرد. اما در این مطلب که در سه بخش آمده، می‌توانید مطالبی در این زمینه بخوانید. چند نکته کلیدی برای دختران عینکی در این مطلب آمده است.

 

می‌توانید چشمان طبیعی داشته باشید

زمانی که عینکی هستید، این بخت را دارید که روی چشمانتان زیاد کار نکنید. دلیلش این است که هر کاری که روی چشمتان انجام دهید، پشت عینک مد روزتان می‌ماند و چندان دیده نمی‌شود.

 

از ریمل نترسید

بسیاری از مقالات آرایشی برای عینکی‌ها می‌گویند که ریمل بد است و به شیشه عینک می‌چسبد. اما این صحت ندارد. ریمل تنها باعث می‌شود که چشمانتان برجسته شود و از پشت عینک بیرون بزند. می‌توانید از ریمل استفاده کنید.

 

 

 نکات آرایشی و زیبایی

عکس عروس با عینک

 

 

استفاده از خط چشم ژلی

خط چشم ژلی یکی از بهترین خط چشم‌ها برای دارندگان عینک است و یکی از بهترین نکات برای آرایش عینکی‌هاست. خط چشم ژلی فوق‌العاده است و استفاده از آن هم بسیار آسان است.

 

خط چشم کلفت‌تر

اگر عینک شما قاب ضخیمی داشته باشد، خط چشمتان هم باید مانند آن باشد. این نکته‌ای است که باید رعایت کنید. پس هر چه قاب ضخیم‌تر، خط چشم هم ضخیم‌تر!

 

خط چشم باریک‌تر

همین نکته بالا را درباره عینک‌های با قاب باریک هم در نظر بگیرید. اگر قاب عینک شما باریک است، شما هم خط چشمتان را باریک بکشید.

 

آرایش پلک پایین

نکته خوب عینک این است که چشمانتان را کمی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. افزودن کمی رنگ به پلک پایین باعث می‌شود که چشم زیباتر به نظر برسد. این نکته آرایشی برای عینکی‌ها چیزی است که می‌توانید همیشه از آن استفاده کنید. این کار را بکنید و ببینید که چقدر فرق می‌کنید.

 

سایه چشم

این که عینک دارید باعث نمی‌شود که بی‌خیال سایه بشوید. می‌توانید روی پلک بالایتان سایه بزنید. البته باید سایه را پررنگ بزنید تا خوب خودش را نشان دهد. جلو آینه بایستید و ببینید که این سایه چقدر تاثیر می‌گذارد.

 

خط چشم کشیده

این نکته دیگری برای دارندگان عینک است که می‌توانید از آن استفاده کنید؛ این که خط چشمتان را بکشید. کمی در کنار پلک بالا یا پلک پایین را بکشید و به این ترتیب می‌توانید چشمان خود را بهتر نشان دهید.

 

جای ابروهایتان را تعیین کنید

این بستگی به این دارد که لنز عینک شما چقدر بزرگ یا کوچک است، اما می‌توانید ابروهایتان را با مداد پررنگ کنید تا مرز آنها مشخص شود. کمی مداد ابرو می‌تواند تاثیر بسیاری بگذارد.

 

به ابروهایتان سر و شکل بدهید

همچنین، وقتی که عینک دارید، می‌خواهید که ابروهایتان به فرم قاب عینکتان باشد. به این ترتیب ابروهایتان خوب دیده می‌شود.

 

آیا چشمانتان کوچک به نظر می‌رسد؟

آیا چشمانتان به دلیل عینک بسیار کوچک‌تر به نظر می‌رسد؟ مطمئن شوید که خط چشم را در تمامی حوالی چشم کشیده‌اید!

 

آیا چشمانتان بزرگ به نظر می‌رسد؟

آیا چشمانتان به دلیل عینک بسیار بزرگ‌تر به نظر می‌رسد؟ خط چشم کمی بکشید و تمام چشم را با خط پر نکنید. این کار باعث می‌شود که چشمانتان کمی کوچک‌تر شوند و طبیعی‌تر به نظر بیایند.

 

خط چشم گربه‌ای

این نکته برای عینکی‌ها مناسب است چون بسیاری از ماها فراموش می‌کنیم که می‌توانیم با خط چشم بازی کنیم. کمی خط چشم خود را به سمت بالا بیاورید و کاری کنید که خط چشم گربه‌ای شود. در این حالت چشمان شما خوب دیده می‌شود.

 

فر مژه

نمی‌خواهید از ریمل استفاده کنید؟ نگران نباشید، می‌توانید از فر مژه استفاده کنید و تقریبا همان اثر را هم ببینید!

 

زیر چشم را روشن‌تر کنید

کمی کرم های‌لایتر یا کمی پودر می تواند زیر چشمانتان را روشن‌تر کند و باعث شود چشمانتان بهتر به نظر برسند. البته تنها کمی استفاده کنید و بعد هم اثرش را ببینید!

 

ریمل دوگانه

در نهایت، استفاده از ریمل دوگانه می‌تواند کاری کند که چشمانتان خوب به نظر برسد. دست کم دو بار روی چشمتان ریمل بزنید تا این که چشمتان خوب دیده شود.

 

 

 آرایش عینکی ها

نکاتی برای عینکی ها

ارایش چشم برای افراد عینکی | خط چشم برای افراد عینکی

 

منبع: بانوی شهر/ litemode.ir  / بیتوته

۴/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا