اخبار فرهنگی

فلامک جنیدی مادر شد | اولین عکس دوقلوهای فلامک جنیدی

فلامک جنیدی ، عکس فلامک جنیدی و همسرش
فلامک جنیدی همسر آیدین پوری نویسنده سرنشاس با انتشار عکسی خانوادگی از مادر شدنش و تولد دوقلوهایش خبر داد.

دوقلوهای فلامک جنیدی و آیدین پوری به دنیا آمدند

فلامک جنیدی همسر آیدین پوری نویسنده سرشناس اولین عکس از دوقلوهای خود را منتشر و از مادرش شدنش خبر داد ؛ خانم بازیگر صاحب دو فرزند به نام های حنا و میلان شده است

فلامک جنیدی

عکس فلامک جنیدی و همسرش در کنار دوقلوهایشان

بیوگرافی کوتاه فلامک جنیدی و ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور

فلامک جنیدی متولد سال ۱۳۵۱ ، دو خواهر و یک برادر دارد خانم بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی اش در کارهای مهران مدیری شناخته شد، جنیدی فارغ التحصیل رشتهٔ نمایشنامه نویسی است. همسر آیدین پوری نخستین کار تلویزیونی خود را در سال ۱۳۷۷ با حضور در جنگ خنده به کارگردانی مهران مدیری تجربه کرد و فعالیت او اکثراً در تلویزیون بوده و تنها ۶ فیلم سینمایی در کارنامه بازیگری خود دارد، که معروف ترین آنها ورود آقایان ممنوع و داماد خوش قدم می باشد.

در میان کارهای هنری فلامک باید به کتاب های او نگاه ویژه ای داشت ؛ نخستین کتابش با عنوان «جایی به نام تاماساکو» توسط نشر چشمه در سال ۹۰ به چاپ رسید و همان سال کاندید بهترین کتاب سال جایزهٔ گلشیری شد ، دومین کتاب خانم بازیگر را نیز با عنوان «چرک» که یک رمان است، نشر چشمه در سال ۱۳۹۵ منتشر کرده است.

فلامک جنیدی

عکس سلفی فلامک جنیدی و شقایق دهقان

ازدواج فلامک جنیدی با آیدین پوری نویسنده

فلامک جنیدی همسر آیدین پوری نویسنده سرشناس است که در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنند ، علت مهاجرت بازیگر شب های برره جنیدی به دلیل مقیم بودن همسرش و کار و حرفه وی در خارج از کشور به کشور انگلستان مهاجرت کرد و در شهر اسکاتلند زندگی می کند.

فلامک جنیدی

عکس فلامک جنیدی و همسرش آیدین پوری

فلامک جنیدی مادر شد | اولین عکس دوقلوهای خانم بازیگر

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا