اخبار فرهنگی

افشاگری “بهنوش بختیاری” از دعوا با سحر قریشی تا مادر شدن

بهنوش بختیاری ، برنامه من و شما
“بهنوش بختیاری” بازیگر سریال های طنز تلویزیون روز گذشته مهمان آرش ظلی پور در برنامه من و شما شد و به افشاگری درباره مهم ترین اتفاقات زندگی اش پرداخت.

بهنوش بختیاری مهمان برنامه من و شما شد

برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور روز گذشته ۲۵ اسفند ۹۶ ساعت ۱۴ روی آنتن شبکه شما رفت. درحالی که آرش ظلی پور آخرین برنامه از فصل دوم من و شما را روی آنتن میبرد ، میزبان یکی از بازیگران طناز کشورمان بود که در چند سال اخیر با حواشی زیادی مواجه شده بود.فال حافظ

بهنوش بختیاری بازیگر طناز کشورمان مهمان آخرین برنامه من و شما شد و در این برنامه از زندگی با همسرش ، ماجرای مادرش شدن ، اختلاف با سحر قریشی ، مشکلاتی که با امیر تتلو داشت صحبت کرد و درباره اختلاف با پدرش و رابطه ای که در برنامه ماه عسل از آن صحبت کرده بود دست به افشاگری زد.

از سیر تا پیاز زندگی شخصی و حرفه ای بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بعد از سلام و احوال پرسی در برنامه به آرش ظلی پور گفت :محمدرضا ( همسر بهنوش بختیاری ) خیلی به شما سلام رسوند و باید بگویم که محمدرضا خیلی شما را دوست دارد و چون کم پیش می آید که واقعا کسی را دوست داشته باشد باید این را به شما میگفتم .

مجری برنامه من و شما در ابتدای برنامه از ضبط این قسمت از برنامه در سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز زن و پخش آن در ۲۵ اسفند صحبت کرد و به همین مناسبت از بهنوش بختیاری پرسید برای روز زن کادو چی گرفتید که گفت :هیچی ، محمدرضا نه مناسبت ها را تبریک میگوید ، نه کادو میخرد و نه با وجود اینکه من را خیلی دوست دارد به میگوید که دوستت دارم ، کلا آدمم خیلی خاصی است و شاید اصلا یادم نیاید که آخرین کادویی که برای گرفت کی بود.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در برنامه من و شما رازهای زیادی را فاش کرد

بهنوش بختیاری درباره اصالت بختیاری خود گفت :پدر من اصالتا بختیاری است اما مادرم اهل قم است و من در تهران متولد شده ام اما افتخار میکنم که از اقوام بختیاری هستم.

همه دوران کودکی بهنوش بختیاری در یخچال گذشت

آرش ظلی پور درباره بیش فعال بودن بهنوش بختیاری از او پرسید که گفت :من در کودکی بیش فعال نبودم اما همیشه کارهای غیرعادی انجام میدادم . مثلا مادرم همیشه تعریف میکند که من وسایل یخچال را خالی میکردم و داخل یخچال می نشستم ، تمام کودکی من داخل یخچال گذشت.

بازیگر طناز کشورمان درباره وضعیت مالی خانواده اش در دوران کودکی گفت :زندگی ما خیلی بالا و پایین داشت و گاهی خیلی خوب بودیم و گاهی خیلی بد، من از ۱۷ سالگی روی پای خودم ایستادم و دو جا کار کردم و حتی خرج دانشگاهم را هم خودم دادم و تابحال دستم را جلوی کسی برای پول دراز نکرده ام .

پشیمانی بهنوش بختیاری از تعریف کردن مشکل خانوادگی اش در برنامه ماه عسل

این صحبت ها باعث شد تا مجری برنامه من و شما به ماجرای صحبت های بهنوش بختیاری در برنامه ماه عسل اشاره کند و بهنوش بختیاری در این باره توضیح داد و گفت :من در برنامه ماه عسل خیلی غیرمنتظره و بدون برنامه قبلی و فکر موضوعی را مطرح کردم که از فردای آن روز واقعا پشیمان شدم ، چون نمیخواستم حرمت پدرم را بشکنم و تا چند وقت عذاب وجدان داشتم و شبها کابوس میدیدم و فکر میکردم که نباید این حرف ها در برنامه تلویزیونی میزدم .

بهنوش بختیاری

ابراز پشیمانی بهنوش بختیاری از صحبت هایش در برنامه عسل

بعد از آن برنامه مادرم پیغام داد که به بهنوش بگویید تا چندماه این طرف ها پیدایش نشود ولی پدرم گفت من که چیزی ندیده ام و بعد از آن روز رابطه ام با پدرم بهتر شد و حتی در یک برنامه برای ما جشن آشتی کنان هم گرفتند. ما خانواده پرجمعیتی داریم ، من یک خواهر و دو برادر دارم که همه ازدواج کرده اند و صاحب فرزند هستند.

ماجرای دعوای سحر قریشی با بهنوش بختیاری چه بود

آرش ظلی پور از بهنوش بختیاری خواست تاماجرای اختلاف با سحر قریشی را تعریف کند که گفت :من با سحر قریشی قهرم ، چون من سحر را مثل یک خواهر دوست داشتم و به دلیل اینکه از نظر سنی و ماری از سحر بزرگتر هستم اصلا توقع نداشتم سحر چنین صحبت هایی را درمورد من مطرح کند .

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و عکس های بهنوش بختیاری

سحر قریشی در مقابل میلیون ها نفر از من بد گفت و باعث شد من به تمام معنا خورد شوم و فرو بریزم . آقای ظلی پور من واقعا کوچک ترین حسادتی نسبت به کسی ندارم و مدتها است این حس را در وجودم کشته ام و اصلا توقع نداشتم سحر قریشی چنین اظهاراتی در مورد من داشته باشد و وقتی این موضوع را با او مطرح کردم گفت من منظورم با شما نبوده است و شما دچار سوء تفاهم شده اید و این برایم گران تر تمام شد.

بهنوش بختیاری

اختلاف بهنوش بختیاری و سحر قریشی ادامه دارد

من بعد از گذشت مدتی از این ماجرا پستی در اینستاگرامم منتشر کردم و گفتم که کدورت بین ما رفع شده است و با این کار انتظار داشتم سحر با من تماس بگیرد و از من عذرخواهی کند اما این اتفاق نیوفتاد و باز هم به رفتارش ادامه داد و من واقعا ماندن که من چه بدی در حق او کرده بودم و الان هم از دست سحر قریشی ناراحت و دلخورم.

بهنوش بختیاری ادامه داد :من اگر اشتباه کنم آنقدر شهامت دارم که از طرف مقابلم عذرخواهی کنم . مثلا در یک مراسمی درباره جواد رضویان بدگویی شد و من هم این صحبت را ادامه دادم اما وقتی متوجه اشتباهم شدم به آقای رضویان زنگ زدم و به ایشان توضیح دادم که من آن روز اصلا حالم خوب نبوده و این صحبت ها را درمورد شما کرده ام و از شما عذرخواهی میکنم .

اختلاف بهنوش بختیاری و خواننده زیرزمینی برسر تعداد فالوور

آرش ظلی پور به ماجرای حضور فعال بهنوش بختیاری در اینستاگرام اشاره کرد و پرسید شما میلیون فالوور دارید ،خریدید ؟ این سوال با خنده بهنوش بختیاری مواجه شد و گفت :نه والا ، من اصلا توی این ماجراها نیستم و میترسم پولم را دست این جور آدم ها بدهم ، من خیلی اوقات سر این فالوور ها ادیت شدم و دیگر برایم فرقی نمیکند که میلیون باشد یا ۵۰۰ تا .

بهنوش بختیاری

آشتی کنان بهنوش بختیاری و امیر تتلو

مجری برنامه من و شما به تنش های بهنوش بختیاری سر تعداد فالوورهایش با امیرحسین مقصودلو اشاره کرد و بهنوش بختیاری در این باره گفت :من در یک برنامه حضور داشتم که ایشان هم بودند اما اطلاعی از حضور من د راین برنامه نداشتند و با این بی اطلاعی روی صحنه رفتند و به بدگویی درباره من پرداختند و من آنجا برای اولین بار ایشان را دیدم و مشکلاتی در خصوص تعداد فالوورهای ما پیش آمد که با صحبت حل شد و ایشان آهنگ تعادل را به من و محمدرضا تقدیم کرد و به نظرم استعدادهای زیادی در موسیقی دارد.

ماجرای مادر شدن بهنوش بختیاری چه بود

بهنوش بختیاری درباره ماجرای قبول بچه و مادر شدنش گفت :ما چندسال است که هزینه این بچه و دو بچه دیگر را میدهیم و تا خر عمر هم این کار را خواهیم کرد . من و محمدرضا همیشه دوست داشتیم یک بچه بیاوریم و بزرگ کنیم و یگانه را انتخاب کردیم. سال گذشته در ۱۵ روز عید یگانه را به خانه خودمان آوردیم و این زمان ، تایمی برای آشنایی ما باهم بود اما متاسفانه نتوانستیم با این موضوع کنار بیاییم و محمدرضا که مهم ترین آدم زندگی من است راضی به نگهداری این بچه نبود چوان این بچه مادر داشت و از سویی دیگر یک قیم داشت که خیلی ما را اذیت کرد و تصمیم گرفتیم که بی خیال این بچه بشویم اما تمام هزینه های او را تا پایان عمر تامین میکنیم.

بهنوش بختیاری درباره بچه دار شدن خودشان گفت:ما مشکلی برای بچه دار شدن نداریم و امسال تمام تلاشم را خواهم کرد که مادر شوم .

بهنوش بختیاری

راز مصدومیت الناز شاکردوست از زبان بهنوش بختیاری

در بخش پایانی برنامه بهنوش بختیاری به اتفاقی که برای الناز شاکردوست افتاد اشاره کرد و گفت :حال الناز خوب است و این اتفاق براثر یک شوخی مسخره پشت صحنه برای الناز رخ داد و ربطی به صحنه فیلم ندارد و در پایان به علاقه نداشتن همسرش به انتشار عکس همسرش اشاره کرد و ادامه داد :محمدرضا دوست ندارد عکسش جایی منتشر شود و از اینکه مورد قضاوت قرار بگیرد متنفر است و برخلاف شایعات ما از هم جدا نشده ایم و حدود ۱۰ سال است که با هم زندگی خوبی داریم و کنار هم هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا