زیبایی

نکات آرایشی برای زنان مسن | نکات آرایشی برای سالمندان

رازهای زیبایی با آرایش هستند. در اینجا با مقاله ای درباره ترفند های آرایشی در سالمندان در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 رنگ مو برای خانم های مسن

مدل موی کوتاه زنان میانسال , نکات آرایشی برای زنان مسن

 

نکات آرایشی برای زنان مسن 

با بالاتر رفتن سن و نمایان شدن چروک های ریز و درشت روی پوست به فکر پیدا کردن راه هایی می افتیم که بتوانیم آن ها را از دید بقیه پنهان کنیم و چهره مان را هنوز جوان نشان بدهیم.به همین دلایل کارشناسان ما قصد دارند ترفندهای جدید آرایشی را برای جوان تر نشان دادن چهره برایمان بازگو کنند.آرایش زنان مسن

مری گرین ول، آرایشگر حرفه ای، می گوید:راستش را بخواهید در زیبایی هیچ راه حقیقی برای جوان تر شدن وجود ندارد. شما همینی هستید که هستید و باید خودتان را به همین صورت قبول کنید اما تنها کاری که می توانید انجام بدهید این است که در بهترین حالت ظاهر خود باشید. پس اگر این بهترین حالت را پیدا کردید، به آن بچسبید و دیگر آن را رها نکنید.

ما ۵ مورد از کارهایی که به نظرمان تا حدی مؤثر می آمد را در زیر برای شما آوردیم تا در سن بالاتر هم جذاب و سرحال به نظر برسید.

 

۵ نکته کوتاه آرایشی برای خانم های مسن . با ما همراه شوید تا به شما نشان دهیم مسن ترها چگونه آرایش می کنند؟

۱_ مسن ترها از لوازم آرایشی کرمی برای صورت خود استفاده کنید. نوع پودری برای مسن ترها باعث بیشتر نشان دادن بافت صورت شما می شود.

۲_از رژلب همان رنگ لب هایتان استفاده کنید.

۳_ ابروهای خود را با مداد ابرو مانند زمان جوانی هایتان پر پشت نشان ندهید. این طبیعی است از سن ۵۰ سالگی ابروها کم مو شوند.

۴_ از سایه چشم استفاده نکنید کمی ریمل مژه و خط چشم برای مسن ترها کافی است.

۵_ مسن ترها باید از کرم های مرطوب کننده رنگی استفاده کنید که با رنگ پوست شما کاملا یکسان است.

 

 

 

لباس مجلسی برای خانمهای مسن

آرایش برای افراد سالمند

 

 

نکات آرایشی برای خانمهای مسن

همانطور که در بالا اشاره کردیم،خانم های مسن بهتر است از آرایش زیاد اجتناب نمایند.

چنانچه در دهه ۲۰ و ۳۰ ،از سایه های تیره و پر زرق و برق استفاده می کردید ،دیگر وقت آن رسیده که در انتخاب رنگ ها کمی تجدید نظر کنید و به خاطر داشته باشید که این رنگ ها در سن بالا ،چشم ها را خسته و پژمرده نشان خواهند داد.

بعد از ۳۰ سالگی ،به تدریج خاصیت کشسانی پوست کمتر شده و همین امر منجر به ظهور خطوط نازک، چین ها و افتادگی پوست خواهد شد و با وجود اینکه بسیاری از کرمهای ضد چروک و لوسیون ها ، تا حد زیادی این علائم پیری را به تعویق می اندازند ،اما باز هم بروز علاتم افزایش سن ،پس از ۵۰ سالگی اجتناب ناپذیر خواهد بود.یکی از قابل توجه ترین این علائم ،خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ها و افتادگی پوست زیر چشم ها می باشد و چنانچه آرایشی مناسب برای چشم ها انتخاب نشود، توجه بیشتری را به این خطوط جلب کرده و آنها را بیشتر نمایان می سازد.

قبل از آرایش چشم ها بهتر است با استفاده از پرایمر ،چشم ها را آماده آرایش سازید.یک پرایمر عالی و با کیفیت ،به خوبی روی پوست می نشیند و خطوط نازک و چین ها را تا حد زیادی پوشش می دهد.

سعی کنید از رنگ های روشن وشیمر استفاده کنید تا چشم ها را بازترکرده و عمق نگاه زیباتری را ایجاد نماید.

بسته به اینکه پوست تا چه حد خاصیت کشسانی خود را از دست داده باشد،پوست اطراف چشم هم افتادگی بیشتری داشته و پژمرده به نظر خواهد رسید و آرایش شما باید به گونه ای باشد که با کمی برجسته نشان دادن گوشه چشم ها ،توجه را از این پژمردگی منحرف سازید.

برای پوشاندن سیاهی زیر چشم ، بهتر است از کمی کانسیلر استفاده کرده و بعد مقداری پودر شفاف روی آن بزنید.فراموش نکنید کانسیلر را روی پوست نمالید بلکه با حرکات ضربه ای ملایم ، آن را روی پوست پخش نمایید.

خط چشم مایع نسبت به مداد،گزینه بهتری برای خانم های مسن خواهد بود.کشیدن خطی نازک و بسیار نزدیک به خط مژه ها ، چشم ها را بازتر و زیباتر نشان می دهد.

برای درشت تر نشان دادن چشم ها ،ریمل هم نقش بسیار مهمی دارد.در ابتدا مژه ها را با فر مژه کمی حالت داده و بعد با دو لایه ریمل بلند کننده و حجم دهنده ،آنها را زیبا و جذاب تر کنید.از آنجاییکه خانم های بالای ۵۰ سال ،مژه های نسبتا نازک تر و کم حجم تری دارند ،این نوع ریمل ،به بلند تر شدن و حجیم تر شدن آنها بسیار کمک خواهد کرد.

آرایش خانم های مسن باید به دقت و کاملا اصولی انجام شود و یکی از مهمترین نکات آرایشی برای این خانم ها ،استفاده از سایه های کرمی به جای نوع پودری آن است.چرا که سایه های پودری ممکن است دور چشم پخش شده و خطوط دور چشم و پنجه کلاغی را بیشتر نمایان سازد و دقیقا به همین دلیل بهتر است از آرایش مینرال هم اجتناب شود.

این خانم ها فراموش نکنند که آرایش صحیح چشم ها در این سنین می تواند آنها را زیبا و باشکوه تر نشان داده و حتی ظاهر آنها را جوان تر از آنچه هستند ،نمایان سازد.

 

 

 

رنگ موی سالمندان

نکات آرایشی برای سالمندان

 

نکات آرایشی برای زنان مسن | نکات آرایشی برای سالمندان

برگرفته از مدمال – تاپ ناز / مه شو / نمناک

۱/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا