زیبایی

رازهای جوانی پوست صورت افراد مشهور را بدانید

حتما دیده اید بعضی از افراد با وجود سن بالا هنوز هم ظاهری شاداب و رازهای جوانی آنها چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره رازهای زیبایی و شادابی این افراد در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

 

رازهای زیبایی چهره

راز زیبایی زنان هندی , رازهای جوانی پوست

 

زنان در هر سنی چگونه زیبایی خود را حفظ کنند؟

این که در هر سنی که دارید خوب به نظر برسید و سالم باشید، بستگی به انتخاب های هوشمندانه و شیوه زندگی سالم دارد . چند نکته ساده وجود دارد که با رعایت آن می توانید تندرستی تان را حفظ کنید.

 

توصیه هایی زنانه برای جوانی و زیبارویی

اتخاذ رژیم غذایی سالم

شما می توانید تغذیه خود را از مواد غذایی طبیعی انتخاب کنید. این بدان معناست که باید از انواع میوه ها و سبزی های تازه و خوراکی های کمتر فراوری شده استفاده کنید. غلات سبوس دار و غذاهای با فیبر بالا ، گوشت های کم چرب، ماهی، مرغ و بوقلمون را انتخاب کنید.

همچنین محصولات لبنی کم چرب را در برنامه غذایی خود بگنجانید ، بسته به سن تان، شما روزانه به مصرف ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی گرم کلسیم برای جلوگیری از پوکی استخوان  نیاز دارید.

از مصرف غذاها و نوشیدنی هایی که کالری ، قند، نمک، و چربی بالایی دارد، اجتناب کنید.

برخی از سبزی های خام، مانند کرفس، هویج، کلم بروکلی، خیار، کدو سبز را قطعه قطعه کنید و تنها یا با ماست کم چرب میل کنید.

 

ورزش

ورزش به مقدار زیادی به حفظ سلامت قلب شما کمک  می کند. برای ورزش کردن باید حداقل پنج روز در هفته و روزی ۳۰ دقیقه وقت بگذارید. البته بهتر است ورزش روزانه را در برنامه خود قرار دهید.

 

اجتناب از عادت خطرناک

از مصرف سیگار و انواع مواد مخدر اجتناب کنید.

 

مدیریت استرس

مهم نیست که در چه مرحله ای از زندگی خود قرار دارید و  دختر خانواده، مادر یا  مادربزرگ هستید. یک زن در بیشتر کارهای خود با میزان زیادی از فشار و استرس مواجه است. با نگاهی به چند دقیقه از هر روزمان متوجه این نکته می شویم.

 

با راز زیبایی ۵ زن مشهور دنیا، زیباتر شوید

 

 

راز زیبایی زنان کره ای

راز زیبایی و جوانی

 

اپرا وینفری

اپرا ( Oprah Winfrey ) به نوعی در ۶۰ سالگیش زیباتراز زمانی که ۳۰ ساله بود به نظر می آید و کلید زیبایی او در پوست بی عیب و نقصش است.

اگر یواشکی نگاهی به کیف آرایشگر او” Reggie Wells ” بیندازید ترکیبی از بهترین مواد آرایشی بهداشتی را می بینید.ولس برای آرایش و صاف کردن صورت اپرا به مواد آرایشی گران قیمت تر  تکیه میکند،مانند کانسیلر دور چشم و مرطوب کننده قوی پوست ” Bobbi Brown ” .اما وقتی نوبت به خط چشم،خط لب و براق کننده لب می رسد از نامهای مانند کاور گرل ومیبی لاین استفاده میکند.

نتیجه

بدانید که برای چه محصولاتی باید پول زیادی خرج کنید و برای کدام محصولات پول کم.

 

گوئینت پالترو

شاید پالترو (Gwyneth Paltrow) بخاطر ظاهر زیبایش تیتر خبرها باشد،ولی این بازیگر معروف قطعا ما را با روش زندگی عادی خود تحت تاثیر قرار می دهد.کارهای عادی که او برای زیباییش انجام میدهد به سادگی خوردن یک کلوچه است.او اخیرا توضیح داده که هر صبح ورزش می کند،دوش میگیرد و پوستش را با مرطوب کننده نرم میکند.پالترو وقتی قرار کاری دارد فقط از ریمل استفاده میکند،در غیراینصورت آرایشش را قبل از یک فیلمبرداری یا مراسم خاص به عهده آرایشگر می گذارد.

 

لیزا لینگ

خبرنگار معروف لینگ (Lisa Ling ) بطور طبیعی زیباست و کار کمتری برای آرایشش انجام میدهد.در مصاحبه ای با مجله” SheKnows ” توضیح داد که از یک مرطوب کننده رنگی برای پوستش استفاده می کند و فکر میکند که مهم است به ابروها و چشمایش با مدادهای با کیفیت حالت دهد.

نکته واقعا جالب در روش آرایش لینگ علاقه او به ماسکها و پاک کننده های طبیعی صورت است.او می گوید که وقتی احساس میکند پوستش خشک است از آلوئه ورا و روغن نارگیل استفاده میکند.وقتی پوستش به بازسازی نیاز دارد برای لایه برداری و مرطوب کنندگی از ماسک ماست یونانی ساده روی پوستش استفاده میکند.

 

میشل اوباما

مطمئنا میشل اوباما (Michelle Obama) سبک آرایش بی عیب و نقصی دارد،اما اگر از نزدیک به صورتش نگاه کنید،شاید متوجه شوید که ابروهای حالت داده شده اش بخش اعظم زیباییش است.آرایشگر با تجربه او “اینگرید”اخیرا فاش کرده که بانوی اول آمریکا با تمیز کردن معمولی ابروها و یک مداد ابروی با کیفیت برای شکل دادن به کمان ابرو زیبا میشود.

او هر زمانی که موهایش را می شوید از حالت دهنده قوی استفاده میکند واز اسپری های محافظ در برابر حرارت برای جلوگیری از آسیب دیدن موهایش در موقع اتو کشیدن استفاده میکند.

 

سونیا سوتومایر

سونیا (Sonia Sotomayor) که در دیوان عالی کشور آمریکا کار میکند نزدیک ۶۰ سال سن دارد.اما روی لب و گونه اش از آرایش براقی استفاده میکند که سن او را کمتر نشان میدهد.او ترجیح میدهد آنطور به نظر بیاید که آرایش کمی دارد.به گفته یکی از آرایشگران او”رابین تامورا”سونیا بیشتر به این توجه میکند که حلقه های زیر چشمش معلوم نباشد و لب و گونه اش با رنگ قرمز ملایمی پوشانده شود وکمی ریمل برای اتمام کار.وحالا او برای رفتن جلوی دوربین آماده است.

 

راز زیبایی زنان ترک

رازهای زیبایی در زنان

رازهای جوانی پوست صورت افراد مشهور را بدانید

 

منبع : khorasannews.com – ibanoo.ir – بیتوته – سیمرغ

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا