اخبار فرهنگی

زیبا بروفه در انتظار تولد فرزندش + تصاویر

زیبا بروفه ، مادر شدن زیبا بروفه
زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دوران بارداری و انتظار برای تولد فرزندش به روز کرد.

زیبا بروفه به زودی مادر میشود

زیبا بروفه (زاده ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

زیبا بروفه معصومه معروف سریال مجید دلبندم و ریحانه سریال ریحانه این روزها در انتظار تولد فرزندش به سر میبرد و به زودی مادر میشود.زیبا بروفه

ماجرای مادر شدن زیبا بروفه توسط کارگردان سریال هاتف از آنجایی علنی شد که داریوش یاری کارگردان سریال هاتف در توضیح تغییر بازیگر سریالش از بارداری زیبا بروفه سخن به میان آورد و علت تغییر بازیگر را بارداری زیبا بروفه و استراحتی که پزشک برایش تجویز کرده بود اعلام کرد.اگرچه انتشار خبر بارداری زیبا بروفه توسط کارگردان معروف با واکنش های پیام صابری همسر زیبا بروفه مواجه شد اما گفتنی است که این زوج هنرمند به زودی صاحب فرزند میشوند.

 زیبا بروفه منتظر تولد فرزندش در جزیره ای زیبا

زیبا بروفه صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از دوران بارداری اش و متنی زیبا به روز کرد.

زیبا بروفه

عکس بارداری زیبا بروفه

زیبا بروفه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:من در دورترین جای جهان ایستاده ام،کنار تو دور از تمام ناامیدیها حسادتها فاصله ها زیر سایه خدا وخودم را سپرده ام به دستان مهربانش تا مرا بر جریان شاخه ای از نهر شیرین سرنوشت به اغوش مهربان تو برساند پ.ن:بعد از مدتها دوری برگشتم، امیدوارم خوب باشید همیشه.

زیبا بروفه

زیبا بروفه به زودی مادر میشود

پیام صابری همسر زیبا بروفه در گفتگوی اعتراضی نسبت به انتشار خبر بارداری همسرش و معجزه خواندن این اتفاق گفت :از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایتان توضیح دهم ۲۷ اردیبهشت ۹۶ تصویب و روز ۲۲ شهریور ۹۶ دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد و با این حساب احتمالا فرزند زیبا بروفه اردیبهشت ماه متولد میشود.

زیبا بروفه

زیبا بروفه و همسرش پیام صابری

زیبا بروفه حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ در بازی در مجموعه مجید دلبندم بیشتر شناخته شد.

زیبا بروفه

زیبا بروفه در کنار همسرش پیام صابری

زیبا بروفه همسر پیام صابری چهره پرداز و بازیگر است و هم اکنون ساکن کیش است.

زیبابروفه و کامبیز دیرباز

زیبا بروفه در انتظار تولد فرزندش + تصاویر

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا