اخبار فرهنگی

محسن تنابنده بازیگر پایتخت پدر شد به همراه تصاویر

محسن تنابنده ، محسن تنابنده پدر شد
محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر تولد پسرش نامی و پدر شدنش به روز کرد.

نامی پسر محسن تنابنده به دنیا آمد

تیرماه امسال بود که علیرضا خمسه با حضور در برنامه من و شما خبر پدر شدن محسن تنابنده را لو داد و باعث شکل گیری ماجراهای فراوان شد. شب گذشته محسن تنابنده صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر پدر شدنش به روز کرد.محسن تنابنده

محسن تنابنده پدر شد

محسن تنابنده در صفحه رسمی اینستاگرامش خبر پدر شدنش را منتشر کرد و طبق شنیده ها به نظر میرسد پسر این هنرمند کشورمان در خارج از کشور متولد شده باشد.

محسن تنابنده

پسر محسن تنابنده به دنیا آمد

محسن تنابنده با انتشار این عکس نوشت :نامی جان هدیه خداوند به من و همسرم …. همسر عزیزم ازت ممنونم ….. پسرم تولدت مبارک…

محسن تنابنده

 محسن تنابنده و همسرش

روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که این هنرمند در بهمن ماه سال ۹۴ با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواج ش را به صورت رسمی اعلام کرد و اولین عکس از محسن تنابنده و همسرش روشنک گلپا توسط محسن تنابنده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه سال ۹۴ در صفحه شخصی اش منتشر شد .

ماجرای پدر شدن محسن تنابنده توسط علیرضا خمسه لو رفت

مجری برنامه من و شما در بخشی از گفتگو با علیرضا خمسه گفت :باید یک تبریک ویژه به محسن تنابنده نقی معمولی سریال پایتخت بگوییم که قرار است پدر شوند و ما این خبر را از بابا پنجلی شنیده ایم که علیرضا خمسه گفت :قرار بود این خبر جایی فاش نشود که محسن باید من را ببخشد چون آلو در دهان من خیس نمیخورد. اما انتشار این خبر در فضای مجازی و دست به دست شدن آن باعث شد تا علیرضا خمسه این خبر را به نوعی تکذیب کند.

محسن تنابنده

 محسن تنابنده و همسرش

محسن تنابنده بازیگری که او را با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت میشناسیم متولد سال ۱۳۵۴ و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. محسن تنابنده از سال ۱۳۹۰ نویسندگی و بازیگر ی سریال پایتخت را شروع کرد و تا سری چهارم پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم به همکاری اش ادامه داده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا