موفقیت

چگونه در محیط کار رفتار کنیم ؟ | سیاست در محل کار

نوع رفتار در جلسات کاری چنان حائز اهمیت است که روابط در محیط کار میتواند مقدمات پیشرفت یا پسرفت را محیا کند. شما اگر معلومات ذهنی فوق العاده بالایی داشته باشید اما در ایجاد روابط خود دچار مشکل باشید ممکن است تبعات سنگینی به کار و پیشرفت خود وارد کنید. در اینجا راه کارهایی برای روابط در کار را بیان میکنیم. با ما همراه باشید.

 

سیاست در محل کار

چگونه در محیط کار رفتار کنیم

 

جلسه کاری، رازهای موفقیت در کار

جلسه کاری مهمی دارید و هدفتان موفقیت در آن است ، از آنجا که هر موفقیتی لازمه دانش و تلاش می باشد پس حتما بایستی قبل از ورورد به این میتینگ مهم آمادگی داشته باشید.

 

چطور جلسه کاری را با موفقیت و سودمند سپری کنیم؟

برای حضور در جلسه کاری باید از قبل خود را آماده کنید چرا که آمادگی راز مهمی برای رسیدن به موفقیت در این مرحله است. امروزه جلسه کاری یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که اکثر بیزینس من ها برای رورد به مرحله ای جدید و پیشرفت در کار و حرفه ی خود با آن مواجه هستند.

 

۵ ترفند برای آمادگی قبل از مصاحبه شغلی

 

  • یادداشت برداری صحیح

اگر چه یادداشت برداری به نظر غیر معمول می رسد اما واقعیت این است که هنگام مصاحبه همه چیز را به یاد نمی آورید جزئیات را از دست می دهید و حتی ممکن در مورد واقعیت، اتفاقات و افراد دچار سردرگمی شوید، یادداشت برداری عادت خیلی خوب و ارزشمندی است. یادداشت ها باید شامل بخشهایی از موفقیت، نظرات جدید آموزشی، توصیفات، مسائل و رقابت ها باشد شما ورئیس آینده تان می توانید در مورد مدیریت موقعیت و یا پیدا کردن راه های پیشرفت در این مصاحبه باهم بحث کنید.

 

  • تنظیم صورت جلسه

برای میتینگ سرتان خیلی شلوغ است پس چرا صورت جلسه آماده نمی کنید صورت جلسه باید شامل نکاتی مهمی که می خواهید درمورد ان صحبت کنید و اخبارهای جدیدی که منتهی به پیشرفت می شود باشد اگر چه صورت جلسه تنها اخبارهای جدید نیست و ممکن است مسائل یا چالش هایی باشد که تجربه کرده اید اما مطمئنا در این شرایط کاربردی خواهند بود.

 

موفقیت در محیط کار

چگونه در محیط کار محبوب باشیم

  • تمرین

هیچ چیز به اندازه تمرین به پیشرفت شما در این زمینه کمک نمی کند. با راه های مختلفی می توانید خود را برای میتینگ کاری آماده کنید، مثلا درمورد اهداف موفقیت فکرکنید  ،سوالهایی را درمورد پیشرفت بپرسید. چه مهارتی نیازدارید یا میخواهید ارتقادهید؟ برای پیشرفت نیاز به چه دارید؟ درمورد این گزینه ها فکر کنید و مطمئن شوید برای جلسه آماده اید.

 

  • بخاطر داشتن سه گام مهم برای پیشرفت

جولی سه گام را برای پیشرفت پیشنهاد می کند: مفاد، همخوانی و رقابت که بسیار در داشتن یک بحث کارآمد موثر هستند.

مفاد

یعنی بررسی اطلاعات سازمانی قابل دسترس و نیازمندی های پیشرفت چه کسی تصمیم می گیرد و چگونه برای نتیجه بهتر تلاش کنید.

 

همخوانی

یعنی ارتبط بین هدف شخصی ازشغل وهدف سازمان وقتی بطور واضح اهدافتان سازمان راحمایت کند رئیس یامدیر همخوانی را می بینند وقتی این اتفاق بیفتد برد برد می شود.

 

رقابت

تاثیر بسزایی در پیشرفت داردکه شامل توانایی ارزیابی، مهارت موقعیت های پیشرفت، پردازش و شناخت قوتها، استعدادها، ارزشها و ترجیحات است.

 

  • موافقت با واقعیت پیشرفت

همانطور که دربالا گفته شد پیشرفت همیشه به معنی ارتقا نیست در واقع ممکن نیست ارتقا به معنی رسیدن به اهداف باشد پیشرفت شغلی یعنی بالابردن اعتبار و جلب اعتماد مشتری و بهبود رابطه بین رئیس کارمند و بخش های دیگر پس این مورد را در نظر بگیرید.

 

تعریف محیط کار

چگونه در محیط کار پیشرفت کنیم

چگونه در محیط کار رفتار کنیم ؟ | سیاست در محل کار

 

 منبع : namnak.com – بیتوته

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا