اخبار فرهنگی

احسان علیخانی توسط هوادارانش غافلگیر شد + تصاویر

احسان علیخانی ، تولد احسان علیخانی
قبیله هواداران احسان علیخانی مجری سرشناس برنامه ماه عسل چند روز پیش با ترتیب دادن جشن تولدی برای آقای مجری او را حسابی غافلگیر کردند.

جشن تولد احسان علیخانی در پاییز ۹۶

احسان علیخانی مجری سرشناس و محبوب برنامه ماه عسل ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد و بیش از ۱۰ سال است که اجرای برنامه ماه عسل را برای ماه مبارک رمضان در شبکه سه سیما برعهده دارد. این مجری سرشناس کشورمان توسط قبیله هوادارانش غافلگیر شد.احسان علیخانی

قبیله هواداران احسان علیخانی چند روز پیش با ترتیب دادن جشن تولدی برای مجری محبوبشان احسان علیخانی را غافلگیر کردند. جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی با حضور جمعی از هوادارانش برگزار شد و قبیله هواداران مجری ماه عسل این تصاویر را منتشر کرد .

تصاویری از جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی درکنار هوادارانش

 احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی در قبیله هواداران

احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی

احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی در کنار هوادارانش

احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی در قبیله هواداران

احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی

 احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی در کنار دوستانش

احسان علیخانی

جشن تولد ۳۵ سالگی احسان علیخانی

قبیله هواداران احسان علیخانی سالهاست که در کنار مجری ماه عسل در حال فعالیت است و کمک های مردمی را جمع آوری میکند. صفحه رسمی قبیله هواداران با انتشار تصاویری از جشن تولد احسان علیخانی نوشت:احسان علیخانی شب یلدا برنامه ندارد.
احسان علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستند های کوتاه مشغول شد .در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» درسال ۱۳۸۳ به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد. این مجری جوان بیش از ۱۰ سال است که اجرای برنامه ماه عسل را برای ماه مبارک رمضان در شبکه سه سیما برعهده دارد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا