مد و لباس

مدلهای پالتو جدید و بلند و مجلسی | اصول ست کردن لباس زمستانی

پالتو زنانه 2017

پالتو دخترانه شیک

مدل پالتو بلند

مدل پالتو ایرانی

مدل پالتو بچه گانه دخترانه

عکس مدل پالتو

مدل پالتو مجلسی

مدل پالتو ترک

مدل پالتو ترک 2017

مدل پالتو جدید ترکیه 

اینکه چگونه لباس های گرم بپوشیم و همزمان خوش تیپ باشیم سوالی است که در تمام زمستان درگیر آن هستیم.

در اینجا برخی راهنمایی و پیشنهادات را ارئه می کنم

چند لایه بپوشید

کاپشن زمستانه، پوتین و چکمه های برفی همه خوب و شیک هستند، اما زمانی که شما نمی توانید ژاکت حجیم یا چکمه خود را بیرون بیاورید چگونه می توان خوش پوش بود؟ این سوال خوبی است و من احتمالا جواب خوبی برای آن دارم، با توجه به این واقعیت که من بیشتر زندگی خود را در کشوری بودم که در آن دما در زمستان گاهی ۲۰- درجه سانتیگراد بوده است.

چند لایه لباس بپوشید! این روش آسان است، ساده است، و شما را گرم نگه خواهد کرد و اینگونه شما قادر هستید حتی لباس های نازک و کت های فانتزی بپوشید و مانند پوشیدن کاپشن اسکی احساس گرما کنید. من به فکر پوشیدن لباس تنگ و جوراب ضخیم، جلیقه، لباس بلند و غیره هستم، اینگونه می توانید به روش های بسیاری لایه لایه لباس بپوشید،

البته، به شما اجازه می دهد تا ظاهری جالب تر و بهتر داشته باشید و استفاده از لباس نازک تر مانند پوشیدن لباس های بهاره بنظر می رسد!

مدل پالتو جدید

مدل پالتو جدید 

روپوش های گرم را فراموش نکنید

نه، هرگز آنها را فراموش نکنید! استفاده از شال گردن، کت بارانی و گرم، نیم تنه گرم و نرم از تغییرات کمد لباسی پاییز/ زمستان هستند! زمانی که هوای زمستان آنچنان سرد نیست که پالتو بپوشید می توانید از این لباس ها استفاده کنید.

یک شال رو دوشی شیک و یا یک پانچو را می توان به روش های مختلف استفاده کرد و حتی به شما کمک می کند زمانیکه لباس های شما برای زمستان خیلی گرم نیست، لباس های خود را با انتخاب کت ها و شال گردن بهتر و گرم تر جلوه دهید!

مدل پالتو مجلسی

مدل پالتو مجلسی

استفاده از لباس های خز دار یک الزام است

مانند انواع کلاه و حلقه دور گردن، لباس های مناسب و گرم زمستانی زیادی وجود دارند که از جنس خز هستند و باید در کمد لباسی زمستانی شما باشند!

از خز مصنوعی استفاده کنید تا برای ساخت خز طبیعی به حیوانات صدمه ای وارد نشود و یا گزینه ای بهتر – کت خز قدیمی مادرتان را بردارید و آن را به دو یا سه شال گردن شگفت انگیز تبدیل کنید، که شما را گرم نگه می دارد و در این فصل فوق العاده ظاهری شیک و زیبا را برای شما خواهد داشت!

 

مدلهای پالتو جدید و بلند و مجلسی | اصول ست کردن لباس زمستانی

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا