اخبار فرهنگی

سند ازدواج مهناز افشار برای اولین بار رو شد + تصاویر

مهناز افشار ، مهناز افشار بازیگر
مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر کشورمان در یک گفتگو حقایقی از زندگی شخصی اش را فاش کرد و درباره اتهامی که به همسرش نسبت داده میشد صحبت کرد.

ناگفته های مهناز افشار از زندگی شخصی اش

مهناز افشار بازیگر سریال عاشقانه مهمان برنامه سی و پنج با اجرای فریدون جیرانی شد و در این برنامه از سیر تا پیاز زندگی شخصی اش را رو کرد و درباره ماجراهای شیرخشک های فاسد و اتهاماتی که به همسرش نسبت داده میشد صحبت کرد.مهناز افشار

برنامه «سی وپنج» با اجرای فریدون جیرانی میزبان مهناز افشار بود ، این بازیگر سینما درباره سرنوشت فیلم «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی گفت:آقای کاهانی، کارگردان شناخته شده ای هستند و دیدگاه و تفکر فیلم هایشان مشخص است. این فیلم قبل از اینکه ساخته شود، پروانه ساخت گرفته و مسئولان پروانه نمایش نمی توانند به آن پروانه نمایش ندهند؛ چون هر اشکال و ایرادی که این فیلمنامه داشت را همان اول باید می گفتند و چرا باید این همه هزینه و وقت شود و بعد به جایی نرسد؟

مهناز افشار :از نقدهای حضورم در تئاتر ناراحت بودم

او که این شب ها در تئاتر موزیکال «الیور توئیست» در تالار وحدت بازی می کند، درباره تجربه حضور خود در تئاتر و همچنین فیلم های سینمایی بیان کرد:اولین کارم در تئاتر با نمایشی از رضا حداد (آمدیم، نبودید، رفتیم ـ سال ۱۳۹۰) بود و طبعا دلهره داشتم. ضمن اینکه آن زمان یک سری نقدهایی نسبت به حضور بازیگران سینما در تئاتر می شد که ناراحت بودم. ناراحتی و دلخوری من هم برای این بود که هنوز این آزمون را پس نداده بودم و از پیش داوری آزرده شدم. البته بعد از آن فکر کردم که این موضوع باعث شد سختگیرانه تر به تئاتر وارد شوم.

او گفت:می دانستم در تئاتر فرصت جبران ندارم. وقتی جلوی دوربین فیلم می رویم کات می شود و فرصت جبران داریم اما در تئاتر اینگونه نیست.

مهناز افشار

مهناز افشار در برنامه سی و پنج

وی با اشاره به دیگر تجربه های تئاتری خود از جمله «بیست و یک بار مردن در سی روز» صابر ابر به پیشنهادهای دیگر تئاتری خود اشاره کرد و گفت:اولویت کاری من سینما است اما این عهد را با خودم بسته ام که هر سال یک تئاتر بازی کنم تاساخته شوم.

جذابیت یک شباهت

افشار در ادامه درباره بازی در سینما به عنوان بازیگر نسل اصلاحات و ورودش به آن و چشم اندازی که در نظر داشت، بیان کرد:من آمده بودم در سینما دیده شوم و صادقانه بگویم که در دوره دبیرستان به من می گفتند شبیه یک خواننده و بازیگر مشهور هستم. این موضوع برایم جذابیت داشت و در دوران نوجوانی این دیده شدن در من شکل گرفت.

او ادامه داد:شروع فیلم هایم از شور عشق و خاکستری برایم جدی نبود، چون ۱۸ سال بیشتر نداشتم. اولین کار تصویری م مجموعه «گمشده» کار مسعود نوابی بود که در آن زمان تدوین می خواندم و خانم شمسی فضل اللهی مرا معرفی کردند. بعد از آن توسط آقای عبدالله اسکندری به سینما معرفی شدم و واقعیت این است که این کار برایم جدی نبود، هم به دلیل سن کم و هم به دلیل تجربه کمی که داشتم و فکر می کردم فقط برای دیده شدن آمدم. یادم است که آقای اسکندری من را به دیدن تمرین تئاتر خانم گلاب آدینه بردند تا فقط بیان و بدن را یاد بگیرم. به همین دلیل معتقدم از فیلم «سالادفصل» بود که سینما وحتی مهناز افشار نه به عنوان یک بازیگر برایم جدی شد. پنج سال بعد از شروع بازیگری به کلاس های بازیگری رفتم و شروع به کتاب خواندن کردم.

عصبانیت از زرشک زرین «شور عشق»؟!

بازیگر فیلم های «سعادت آباد» و «برف روی کاج ها» درباره زرشک زرینی که برای فیلم شور عشق گرفت و بابت آن عصبانی شد، هم گفت:من همیشه ضربه گیر هستم. اتفاقاً معتقدم شور عشق اولین فیلمی بود که در مورد جوان های آن نسل بود و باعث دیده شدن من و بهرام (رادان) شد و از فیلم هم خیلی استقبال کردند. دوره اصلاحات به جوان ها خیلی فرصت حضور در سینما داده شد و سوپراستارها نمود کردند. این فرصت را از یک زمانی به ما دادند اما بعد از آن دست مان بسته شد.

مهناز افشار

مهناز افشار در برنامه سی و پنج

افشار درباره بازی در سریال و شبکه نمایش خانگی هم بیان کرد:سریال های خارجی را می بینم و همچنین سریال های تلویزیون را می بینم و غصه می خورم، اما اگر پیشنها بازی در تلویزیون شود قبول نمی کنم چون با تلویزیون رابطه ام خوب نیست و دوست ندارم در سریال بازی کنم. در شبکه نمایش خانگی هم یک کار غیرموفق با نام «عشق تعطیل نیست» داشتم که قصه و انسجام نداشت. آن زمان تقصیر را به گردن آقای گلزار انداختند ولی اشتباه بود چون مگر در عاشقانه حضور نداشت؟!

افسوس از مسعود و پولاد کیمیایی

او پس از اشاره به همکاری جدیدش در مجموعه «دارکوب» بهروز شعیبی برای شبکه نمایش خانگی به اظهار نظرهایی کوتاه درباره فیلم هایی که بازی کرده پرداخت و درباره فیلم «متروپل» مسعود کیمیایی گفت:افسوس می خورم که آقای کیمیایی و پسرش نسبت به آن احساس مسئولیت نداشتند و از آن دفاع نکردند. خیلی دلخور شدم وقتی آقای کیمیایی گفتند چون اجازه ندادند فیلمنامه های دیگری را بسازد این فیلم را ساخته است.

مهناز افشار درباره فعالیت های اجتماعی و حاشیه های از زندگی شخصی اش نیز گفت:فعالیت های اجتماعی برایم جدی تر شده و تمرکز فعلی م روی بچه های بد سرپرست است. با اینکه ممکن است به من بگویند تخصص و سواد این کار را ندارم ولی در حال تلاش برای آگاهی و تمرکز بیشتر هستم، چون با این نوع بچه ها بسیار مواجه هستیم. فعالیت پویش ما هیچ نوع حمایت مالی از کسی نمی گیرد و تمام تمرکزمان برای تصویب لایحه حمایتی است که در حال خاک خوردن در مجلس است.

به ژن خوب اعتقاد ندارم

وی با بیان اینکه «من و همسرم اصولاً به ژن خوب اعتقاد نداریم و به عملکرد اعتقاد داریم» ادامه داد:شاید قبل از ازدواج آرزوهایی دیگری داشتم، اما الان آرزوهایم متفاوت و همان پختگی و فرزندی است که دارم. ابهاماتی هم بعد از ازدواجم بر سر زبان ها افتاد که دوست دارم به شکلی درست این ابهامات را برطرف کنم. ازدواج من از ابتدا با ابهاماتی مبنی بر سن همسرم شکل گرفت. سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد ۶۰ است و من ۴ سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند. این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک ها آزرده شدم. من از نهادها تقاضا کرده ام که به این موضوع برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی رسیدگی شود. با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پرونده ای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی کنید و این درخواست من مدعی العموم حساب نشده است!

او افزود:همسر من پرونده مالی دارد و من قطعا به دادگاه عادل و شفاف رضایت دارم؛ چون خط قرمز من حق مردم است و این شو نیست، چون در حال رای جمع کردن نیستم. من بابت کاری که در جامعه کردم نسبت به مردم مسئول هستم وبدهکارم و به حکمی که در دادگاه داده می شود، قطعاً رضایت می دهم.

وی خاطرنشان کرد:من بابت زندانیان سیاسی، خشونت، ورود زنان در ورزشگاه ها، مسائل بچه ها و هر جایی که فکر کردم اسم من وظیفه دارد، فعالیت کردم و دلم می خواهد یک عذرخواهی نسبت به همه آن هایی که من را مواخذه کردند، بکنم. ببخشید که نتوانستم این موضوع و بحران و حاشیه را برای شما شفاف کنم؛ چون از دست من خارج بود و کسانی که این کار را کردند و دروغ را گفتند خیلی قوی تر از من بودند. هر چقدر که به گذشته و باورهای من اعتقاد دارید، همسر من در این موضوع دست نداشته و او پرونده ای دارد که بابت آن ۷ ماه زندانی شده است، پس هیچ تفاوتی با بقیه نداشته است. در نتیجه امیدوارم نهادها این مساله را روشن تر کنند تا من بتوانم خیلی راحت تر دغدغه هایی که دارم را به سرانجام برسانم.

مهناز افشار

سند ازدواج مهناز افشار رو شد

رونمایی مهناز افشار از سند ازدواجش

در پی شایعاتی درباره مهریه مهناز افشار این بازیگر مجبور شد سند ازدواجش را منتشر کند. او در تازه ترین مصاحبه اش با فریدون جیرانی درباره مهریه و شایعاتی که پیرامون همسرش مطرح است، گفت:مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است. اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت خواهی کرد اما رسانه ها این موضوع را پوشش ندادند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا