اخبار فرهنگی

واکنش مجری سمت خدا به انتشار یک کلیپ!

مجری سمت خدا ، افشاگری مجری سمت خدا
نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به انتشار کلیپی از صحبت های کارشناس برنامه سمت خدا درباره کمک به زلزله زدگان دست به افشاگری زد.

افشاگری مجری سمت خدا درباره یک کلیپ

انتشار کلیپی منقطع از صحبت های کارشناس برنامه سمت خدا درباره کمک به زلزله زدگان در فضای مجازی ، با واکنش تند نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا روبرو شد. این آقای مجری با انتشار پستی در اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد.مجری سمت خدا

یکی از کانال های ضدانقلاب پس از زلزله یکشنبه شب، بخش کوتاهی از سخنرانی حجت الاسلام فرحزادی کارشناس برنامه سمت خدا را منتشر کرد و پس از آن تعدادی از بازیگران این صحبت ها را بازنشر دادند.نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

مجری سمت خدا

انتشار یک کلیپ از برنامه سمت خدا صدای مجری این برنامه را درآورد

وی پست اینستاگرامی زیر را منتشر کرد:در برخی کامنت ها اشاره به بخش هایی از صحبت حاج آقای فرحزاد شده بود در مورد کمک مردم به زلزله زدگان.
نکته ی قابل توجه اینکه این برنامه مربوط به ۵ سال پیش و در مرداد سال ١٣٩١ و همزمان با زلزله “آذربایجان شرقی” پخش شده بود که جمعی از هموطنان از کندی امدادرسانی دستگاههای دولتی گلایه مند بودند که ایشان فرمودند:
با توجه به فوری و حیاتی بودن امداد و نجات، خود مردم وارد صحنه شوند و منتظر دستگاه های دولتی نمانند.متاسفانه برخی با تقطیع این مقدمه، ویدئو را در فضای مجازی نشر دادند که اصلا کار پسندیده و اخلاقی نبوده.

واکنش مجری سمت خدا به انتشار یک کلیپ!

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا