اخبار فرهنگی

واکنش چهره ها به زلزله شب گذشته کرمانشاه+اینستاپست

واکنش چهره ها به زلزله شب گذشته کرمانشاه+اینستاپست  

زلزله کرمانشاه ، واکنش هنرمندان به زلزله کرمانشاه
بسیاری از هنرمندان کشورمان با انتشار پست هایی در اینستاگرام درگذشت هموطنانمان را در زلزله کرمانشاه تسلیت گفتند .

واکنش هنرمندان به زلزله کرمانشاه

شب گذشته یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۶ زلزله شدیدی با قدرت ۷٫۲ دهم ریشتر شمال عراق را لرزاند که در غرب کشور نیز این زمین لرزه احساس شد و خسارات زیادی به بار آورد و عده ای از هموطنان عزیزمان را به کام مرگ کشاند.زلزله کرمانشاه

در پی وقوع حادثه تلخ و مصیبت بار زمین لرزه در غرب کشور که به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هم میهنان عزیز انجامید ، بسیاری از هنرمندان کشورمان با انتشار پست هایی این اتفاق ناگوار را تسلیت گفتند .

تسلیت چهره ها به درگذشتگان زلزله کرمانشاه

زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش آزاده نامداری به زلزله کرمانشاه

آزاده نامداری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:بی تو هرلحظه مرا بیم فروریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست پ.ن. ازصمیم قلبم باهموطنانم درشهرهای زلزله آمده بویژه شهرم “کرمانشاه”همدردی میکنم. امیدوارم خبرهای تلختر ازاین نشنویم. خدایا خودت کمک کن.


 زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش مهناز افشار به زلزله کرمانشاه

مهناز افشار در اینستاگرامش نوشت:حالم داغون تر از این حرفاست که بخوام و بتونم صرف یک عرف تسلیت بگم و همدردی کنم. این دیگه چه بلایی بود که بر سرمون نازل شد. همه این خبرا و عکسا آوار شد سرم.


زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش صبا راد به زلزله کرمانشاه

صبا راد با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:خبر کوتاه و تلخ بود… غرب کشور ما ایران و برخی کشورهای همسایه در غرب دچار حادثه شدند… زلزله ۷/۳ریشتری متاسفانه باعث جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز ما شد تسلیت عرض میکنم. خدایا! به شدت دلهره دارم دیدن تصاویر مربوط به این حادثه بسیار غم انگیزه خودت به داد مردم غم دیده برس خبرها هرلحظه داره تلخ تر میشه ایران تسلیت عکس از صفحه همکار ارجمندم آقای حسن شمشادی هموطنان عزیزم در غرب ممنون خواهم شد از وضعیت فعلی که در اون هستید اینجا بگید. ما به شدت نگرانتون هستیم.


زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش رامبد جوان به زلزله کرمانشاه

رامبد جوان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:آرزوی سلامتی دارم برای همه ی هموطنان عزیزم کامنت بزارید و بگید در شهر شما زلزله به چه صورت بود.


زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش حامد همایون به زلزله کرمانشاه

حامد همایون با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:متاسفانه اخبار غمبار و بدی از غرب ایران به گوش میرسه، جمعی از هموطنانمون رو بر اثر زلزله از دست دادیم و عده ی بسیاری مجروح شدن، امیدوارم تلفات ازین بیشتره نشه، طلب صبر می کنم برای بازماندگان.


 زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش علی دایی به زلزله کرمانشاه

علی دایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:اینجانب این ضایعه بزرگ را به مردم بزرگوار ایران خصوصا مردم عزیز کرمانشاه تسلیت عرض می نمایم.از دوستان و زحمت کشان عزیز در نهادهای امدادی انتظار می رود که همه توان خود را در جهت امداد، نجات، درمان، رسیدگی به مردم و بازسازی سریع منطقه به کار گیرند. از خداوند متعال برای فوت شدگان مغفرت و رحمت، برای مجروحین سلامتی عاجل و برای بازماندگان صبر و سلامتی و عزت مسألت دارم.

همچنین بخوانید : گزیده مطالب صفحه شخصی چهره ها

زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش المیرا شریفی مقدم به زلزله کرمانشاه

المیرا شریفی مقدم با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:بنا بر اعلام مرکز زمین شناسی آمریکا مرکز زلزله نزدیک سلیمانیه عراق بوده و ۷٫۲ ریشتر قدرت داشته است. خونسرد باشید.


 زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش بیژن بنفشه خواه به زلزله کرمانشاه

بیژن بنفشه خواه با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:زلزله هفت ریشتری در غرب ایران و شمال عراق، برای زلزله زده ها دعا کنیم، این عکس متعلق به قصر شیرین است و از پیج آخرین خبر برداشتم.


زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش کوروش سلیمانی به زلزله کرمانشاه

کوروش سلیمانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:پروردگارا! یا ارحم الراحمین … ای که تو قادر و عظیم و رحمان و رئوف و رحیم هستی، ترا به بزرگی ات در این شبِ وحشت و هراس یاور و پشتیبان و مراقبِ مردم ما باش… من که با بدرقه ی عزیزانم سفر آغاز کردم شهر در آرامش می درخشید… به تهران رسیدم و باخبر شدم و قلب من با شهرم لرزید… جانم کرمانشاه ست، در کنار مادر و پدر و خواهران و برادران و فرزندان شان… نمی دانم امشب در شهرها و روستاهایِ مرزی زلزله زده مردم با آوار غم عزیزان شان چگونه سر می کنند… خواب ندارم اما با تمام وجودم و با توکل، برای خانواده ام، همشهری هایم و همه ی مردمی که خانه ها و دست و دل شان امشب در هرجا لرزید آرامش و راحتی و امنیت از خداوند مهربان و بخشنده طلب می کنم… طلب سلامتی و مرهم برای آسیب دیدگان و تسلیت بابتِ جان باختگان این حادثه ی تلخ به کرمانشاه، به سرپلِ ذهاب، به دالاهو، به ثلاث باباجانی، به قصرشیرین، به کرند غرب…؛ تسلیت به ایران…


زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش ساناز سماواتی به زلزله کرمانشاه

ساناز سماواتی با انتشار این عکس نوشت :درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان را در زلزله استان های غربی کشورمان تسلیت عرض میکنم…


زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش احمد ایراندوست به زلزله کرمانشاه

احمد ایراندوست با انتشار این عکس نوشت :تسلیت به همه هموطن های عزیزم …. خوزستان تسلیت … ایران تسلیت….


 زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش پوران درخشنده به زلزله کرمانشاه

پوران درخشنده با انتشار این پست نوشت :تسلیت ، تسلیت ، تسلیت به ایرانم ، به مردم دیارم ، به عزیزانم در غرب کشور …


 زلزله شب گذشته کرمانشاه

واکنش آناهیتا همتی به زلزله کرمانشاه

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا