اخبار فرهنگی

ازدواج مجدد هومن سیدی و تولد دخترش! + عکس

هومن سیدی ، هومن سیدی بازیگر
هومن سیدی صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از همسر و دخترش به روز کرد و هوادارانش را با این خبر غیرمنتظره غافلگیر کرد.

خبر هومن سیدی از ازدواج مجددش

هومن سیدی بازیگر سریال عاشقانه با انتشار عکسی از همسر و دخترش در صفحه اینستاگرام همه هوادارانش را غافلگیر کرد. استوری اینستاگرام حامد بهداد که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد.هومن سیدی

همسر هومن سیدی

همسر جدید هومن سیدی و دخترش

هومن سیدی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:دوستان عزیز و محترم همیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم. همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه. میخواستم توضیح ندم چرا که فکر میکردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست . دو مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره.
یک:از همه شما فن پیج ها که تو این مدت تلاش کردید تا من رو حمایت کنید صمیمانه ممنونم و دستتون رو میبوسم اما حقیقتا از دنبال کردن خودم هیچ لذتی نمیبرم و احساس بدی نسبت به خودم و پیرامونم پیدا کردم. من یه بازیگر بسیار ساده ام که برای رشدش تلاش میکنه و مثل همه شما زندگی شخصی خودش رو داره. پس من راضی به هیچ گونه وقت گذاشتنی از طرف کسی نیستم و ازتون تمنا دارم،خودِ با ارزشتون رو صرف زندگی و آینده پُر اهمیتتون بکنید.
دوم:وقتی با خانواده سه نفر کوچکم و دوستان صمیمی،برای گذروندن ساعتی به کافه ای رفتیم حامد بهداد عزیز عکسی رو از من و دختر نازنینم منتشر کرد که هیاهوی به پا شد. حقیقتا نمیدونستم که باید لحظه به لحظه زندگیم رو به همه توضیح بدم،همانطور که شما نمیدید. به هر حال روایت بنده از زندگی خصوصیم رو فقط به دلیل احترام به مخاطب تلقی میکنم و توضیح خواهم داد. مدتی است خانواده کوچکی رو تشکیل دادم و کمتر از یک سال که خدا به من و همسر نازنینم فرزندی هدیه کرده. باشد که تمام کودکان این سرزمین از دعای خیر مردمان سربلند بمانند. آمین ارادتمند شما هومن سیدی…..

جدایی هومن سیدی از آزاده صمدی

هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پیش از این همسر آزاده صمدی دیگر بازیگر کشورمان بود که با سریال راه بی پایان در بین مخاطبان تلویزیون شناخته میشود. زندگی هومن سیدی و آزاده صمدی بعد از مدتی به جدایی انجامید و این جدایی با شایعات زیادی همراه بود تا اینکه هومن سیدی با انتشار پستی به این شایعات خاتمه داد.

هومن سیدی

هومن سیدی بازیگر سریال راه بی پایان

هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینمای کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده.بی شک زندگی من هم مثل هر کدوم از شماها تشکیل شده از دوایر شخصی و خصوصی که ترجیح می دم در حجاب عرف های رایج فرهنگی باقی بمونه اما از اونجایی که احترام زیادی براتون قائلم و پیگیری های شما رو توجه دوستانه تحلیل و تعریف می کنم، باید به اطلاعتون برسونم که زندگی مشترک ام با سرکار خانم آزاده صمدینزدیک که یک سال است که به اتمام رسیده. امیدوارم با این توضیح که با بهترین نیت های قلبی برای شما عزیزان همراه بوده و هدف از اون پاسخ به شبهات ذهنی بعضی از دوستان است، باب گفتگو، اظهار نظر، اعلام تاسف، گمانه زنی و باقی واکنش ها بکلی بسته و موضوع به کلی مختومه گردد. برای همه شما آرزوی حرکت در مسیر خوشبختی رو دارم.

خبر غیرمنتظره هومن سیدی از ازدواج و تولد دخترش! + عکس

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا