اخبار فرهنگی

بهنوش بختیاری پس از جراحی سخت + تصاویر

بهنوش بختیاری ، بهنوش بختیاری روی تخت بیمارستان
بهنوش بختیاری با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر از پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت در روزهای گذشته داد.

بهنوش بختیاری روی تخت بیمارستان

بهنوش بختیاریبازیگر طنز سینما و تلویزیون کشورمان چند روز پیش به دلیل فشار عصبی در بیمارستان بستری شد و با پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت دوران نقاهت را طی میکند.بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بعد از یک جراحی سخت روی تخت بیمارستان

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:شکرخدا که جراحی سخت و روزهای سخت تر من به خیر گذشت.. دوران استراحت رو طی میکنم…جانم رو مدیون اول پروردگارم و بعد دکتر محمدرحمانی عزیز هستم…بوسه به دستهای شجاع و مهربانش میزنم…. .و همینطور زحمات بی دریغ همسرم…خانواده هامون…و تشکر ازاقوام… دوستان… همکاران و مردم عزیزم که با محبت و عشقشون شرمندم کردن… ببخشید که نتونستم پاسخ تک به تک عشقامو بدم…. هرچه بود از دعای شما بود….. خدا خودتون و عزیزتون رو همیشه سلامت نگه دارد…..خواهش میکنم از استرس و فشار عصبی و کار زیاد دور باشید…. و هرکسی که شما رو ناراحت میکند حذفش کنید….. هرگز در زندگیم تا این حد به مقام بزرگ پزشک پی نبرده بودم…. و همینطور خدای خوبم رو تا این حد به خودم نزدیک ندیده بودم شکرت خدایا.

بهنوش بختیاری

بستری شدن بهنوش بختیاری در بیمارستان

بهنوش بختیاری در یکی از کامنت های این پست درباره علت بستری شدنش در بیمارستان نوشت:دوستان گل هر کس شما رو به هر دلیلی ناراحت میکند یک خط قرمز روش بکشید. … نذارید حرصتون بده …. اعصابتون رو خورد کنه …. چون به ضرر سلامتی شما میشود اون آدم هیچیش نمیشه. از من به شما نصیحت….

اگر من همکارانی رو که اذیتم کردن عین خودشون میشدم یا حذفشون میکردم ریشه عصبی درد من اینطوری به بدنم آسیب نمیزد.

بهنوش بختیاری پس از جراحی سخت + تصاویر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا