اخبار فرهنگی

هانیه توسلی به طرز عجیبی عزادار شد! + عکس

هانیه توسلی ، آرزوی عجیب هانیه توسلی
هانیه توسلی با انتشار پستی متفاوت در اینستاگرامش خبر از مرگ حیوان خانگی اش داد و به طرز عجیبی به عزاداری برای گربه اش پرداخت.

واکنش عجیب هانیه توسلی به مرگ گربه اش

داشتن حیوان خانگی این روزها به یکی از شایع ترین مدهای دنیا تبدیل شده است و گاهی علاقه افراد به حیوان خانگی شان به حدی زیاد است که جای خانواده و فرزند را برایشان میگیرد. در میان چهره های سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان هنرمندان زیادی وجود دارند که دلبستگی خاصی به حیوان خانگی شان دارند. از جوجه تیغی خاص آشا محرابی و میمون انگشتی ملیکا شریفی نیا تا مار عجیب و غریبی که مهران مدیری در منزلش نگهداری میکرد همگی نشانی از علاقه هنرمندان به حیوانات است اما این علاقه گاهی رنگ افراط به خود میگیرد و تا جایی پیش میرود که هانیه توسلی با مرگ حیوان خانگی اش به طرز عجیبی عزادار میشود و آرزوی مرگ میکند.هانیه توسلی

آرزوی عجیب هانیه توسلی بعد از مرگ گربه اش

روز گذشته پستی در اینستاگرام هانیه توسلی منتشر شد که به طرز عجیبی با واکنش کاربران مواجه شد . هانیه توسلی با انتشار تصویری از گربه اش نغمه خبر از مرگ حیوان خانگی اش داد و به نحو غیر قابل باوری به عزاداری برای گربه اش پرداخت.

گربه هانیه توسلی

مرگ نغمه گربه معروف هانیه توسلی

هانیه توسلی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:«بخواب مامان جان.بخواب تنها دلخوشیم.بخواب شیرین عسلم.منو ببخش.دیگه آرزویی ندارم.دیگه هیچی نمی خوام از خدا.دیگه بی حس شدم.دیگه تموم شدم.فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت.همین.»

هانیه توسلی و گربه اش

هانیه توسلی و گربه معروفش نغمه

این پست هانیه توسلی با واکنش بسیار زیاد کاربران در فضای مجازی روبرو شد و این بازیگر جوان را سوژه بسیاری از شبکه های اجتماعی کرد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا