اخبار فرهنگی

جنجال فیلم محسن افشانی در کنار زن بی حجاب!

محسن افشانی ، جنجال محسن افشانی
انتشار فیلمی از محسن افشانی در کنار خانمی بی حجاب در فضای مجازی حاشیه ای جدید برای این بازیگر جوان را به وجود آورد.

ویدئوی جنجالی محسن افشانی

محسن افشانی را همه با حواشی و جنجال های عجیبش میشناسند, او بار دیگر جنجالی شد و ویدئویی از او کنار یک خانم بی حجاب منتشر شد.محسن افشانی

انتشار ویدئویی عجیب از محسن افشانی در کنار خانمی با ظاهر نامناسب موجب ایجاد جنجالی شده است که گستره آن به این زودی پایان نخواهد یافت.

محسن افشانی

محسن افشانی با جنجالی جدید

این بازیگر بارها و بارها به علت های مختلف زیادی در چشم مخاطبان پر رنگ شده. دلایلی که هیچ کدام به حرفه ای بودن او در کارش برنمی گردد. مثلا یکی از علایق عجیب افشانی گرفتن سلفی در جهت های مختلف در ماشینش است، البته در حالت هایی که سانروف ماشین حتما داخل کادر باشد.

جنجال های مختلف محسن افشانی

عکس های سریالی محسن افشانی با خانم دندان پزشک معروف هم تا مدت ها دست به دست می شدند.
محسن افشانی یکی از آن هایی بود که در مراسم اختتامیه فیلم فجر با پوششی عجیب و نامتعارف حضور پیدا کرده بودند.
بادیگارد داشتن هم اتفاق جالب دیگری بود که در ابتدای کار خنده دار به نظر می آمد، اما وقتی علت را از افشانی جویا شدند، این طور پاسخ داد که مدتی است، چند نفر ناشناس تهدیدش می کنند که هرجا او را ببینند با قمه او صدمه می زنند.

همچنین بخوانید : عکس ها و تمامی مطالب مربوط به محسن افشانی

چندی بعد هم با تعدادی از بازیگران، راهی کربلا شد و در پیاده روی اربعین شرکت کرد.
تابستان سال ۹۵ محسن افشانی به همراه خواهرش سمیه افشانی مهمان برنامه ی شیدایی شده بودند. محسن افشانی در آخرین دقایق برنامه شیدایی با بوسیدن خواهرش وارد گود حاشیه شد.

سایت ها و کانال های تلگرامی عنوان همسر را جایگزین خواهر کردند و تحویل مردمی دادند که اصل برنامه را ندیده بودند.
محسن افشانی شهریور همین امثال مهمان یک برنامه ی تلویزیونی بود که از شبکه ی نسیم پخش می شد. باربد بابایی که در این برنامه مجری بود، بحث را به سمت علت ازدواج نکردن افشانی کشاند. محسن افشانی هم که یاد عشق قدیمی اش افتاده بود گریه اش گرفت و صادقانه تجربه ی تلخی که داشته را تایید کرد.

با پخش شدن کلیپ گریه محسن افشانی، خانمی که سال ها پیش تصاویرش به عنوان همسر افشانی پخش شده بود، ویدیویی را منتشر کرد و در آن خودش را همان عشق از دست رفته ی محسن افشانی معرفی کرد. این ویدیو که تنها با هدف خودنمایی و مطرح شدن تهیه شده بود واکنش و تکذیب محسن افشانی را در پی داشت. افشانی همچنین گفت که از آن خانم شکایت خواهد کرد.
حاشیه های گریه کردن روی آنتن زنده هنوز تمام نشده بود که چند روز پیش اتفاق دیگری افتاد. یک تصویر جنجالی و بسیار عجیب از لباسی زنانه برای مدت زمان خیلی کوتاهی روی استوری محسن افشانی قرار گرفت. استوری فورا پاک شده بود اما همان یکی دو دقیقه کافی بود تا آدم های زیادی آن تصویر را سیو کرده و منتشر کنند.
بعد از این اتفاق کامنت های صفحه ی محسن افشانی به سرعت زیاد شدند. او در پاسخ به خبرگزاری ها گفته بود شکایت کرده است و تا پاسخ شکایتش نیاید به هیچ سوالی پاسخ نخواهد داد.

محسن افشانی با پست تصویر دیگری در اینستاگرامش، متن عجیبی با این مضمون را ضمیمه کرد:«بالاخره که پام میرسه مملکتم! برسم، زخمی می کنم مسبب این حواشی رو»
این حاشیه ها هنوز تمام نشده بود که انتشار ویدئویی دیگر از محسن افشانی حاشیه ها جنجالی تر شد.

وی در این ویدئو که در کنار خانومی حضور دارد و می گوید:لنی هستن، همسر دوست بسیار خوب من آقا سعید عزیز از اکراین من فن ایشون هستم و ایشون هم فن بسیار خوب من هستن خیلی جاتون خالیه تو دبی.
گفتنی است این ویدئو در استوری لنی برلین منتشر شده اما به دلیل این که محسن افشانی تگ شده بود خیلی سریع در تلگرام و فضای مجازی پخش شد.
این ویدئو با بازتاب های عجیب و غریبی در فضای مجازی روبه رو شده است.
این موضوع که آینده کاری و زندگی شخصی وی بعد از انتشار این ویدئو چه می شود تامل برانگیز دارد.

جنجال فیلم محسن افشانی در کنار زن بی حجاب!

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا