اخبار فرهنگی

تشییع جنازه مریم امیرجلالی ؟!!+عکس

مریم امیرجلالی ، شایعه مریم امیرجلالی
تصویری تحت عنوان مراسم تشییع جنازه مریم امیرجلالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که این بازیگر زن ایرانی را مجبور به واکنش در اینستاگرامش کرد.

واکنش مریم امیرجلالی به شایعه کذب در مورد او در اینستاگرام

تصویری با عنوان تشییع جنازه مریم امیرجلالی بازیگر توانمند کشورمان ابتدا موجب نگرانی دوست داران این هنرپیشه و سپس واکنش او در فضای مجازی شد.مریم امیرجلالی

در چند سال اخیر شایعات بسیاری به ویژه درباره مرگ هنرمندان و افراد مشهور در فضای مجازی منتشر شده است. از شایعه درگذشت رضا رویگری تا مریم امیرجلالی. به تازگی نیز عکس های ساختگی از مراسم تشییع جنازه مریم امیر جلالی، بازیگر تلویزیون در فضای مجازی پخش شد که واکنش او را در پی داشت. مریم امیر جلالی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

“خیلی خیلی ممنون از ادمهای خوش ذوق که مراسم تشیع جناره اینجانبوبحوه بسیار خوب ومجللی انجام دادن محبت بفرمائید سوم وهفته وچهلم وسال اینجانب رو نقدا بشماره حسابی که بعدا اعلام میکنم واریز بفرمائید با سپاس فراوان .”

تشییع جنازه مریم امیرجلالی

بیوگرافی کوتاه مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در تهران، بازیگر است ، اشتباها او را همدانی و ملایری معرفی میکنند اما او اصالتا تهرانی و متولد بیمارستان ایران است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود.
آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.
مریم امیرجلالی

عکس مریم امیرجلالی با حال خوب و سلامتی کامل

تشییع جنازه مریم امیرجلالی ؟!!+عکس

۳/۵ - (۴ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. مردم بیکار هستند که اینجور با زندگی بازیگرمحبوب سینما بازی میکنند این یعنی چی که مریم امیری جلالی در گذشت واقعا جای تاسف حتی شوخیشم درست نیست نه درمورد خانم امیرجلالی بلکه تمام مردم ایران.بار اخرتون باشه..

    با تشکرE.L

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا