اخبار فرهنگی

پرطرفداترین هنرمندان در اینستاگرام + اینفوگرافی

هنرمندان در اینستاگرام ، هنرمندان پرطرفدار
از میان هنرمندانی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند میتوان به مهناز افشار ، رامبد جوان و بهنوش بختیاری اشاره کرد، در ادامه اینفوگرافی هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام را مشاهده میکنید.

هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام

از بین شبکه های اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین ها در بین مردم به خصوص هنرمندان است و هنرمندان کشورمان حضور فعالی در اینستاگرام دارند و از دریچه این شبکه اجتماعی مهم ترین اطلاعات زندگی حرفه ای و شخصی شان را با مردم به اشتراک میگذارند.هنرمندان در اینستاگرام

این روزها کمتر چهره شناخته شده ای وجود دارد که در اینستاگرام صفحه شخصی و صفحات هواداری نداشته باشد اما از میان هنرمندان در اینستاگرام برخی فعال ترند و به اصلاح فالوور یا دنبال کننده بیشتری دارند.

از میان هنرمندان سرشناس کشورمان مهناز افشار ، رامبد جوان و بهنوش بختیاری در مقام اول تا سوم هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام هستند که در ادامه به صورت جزئی تر درباره هنرمندان در اینستاگرام صحبت میکنیم.


هنرمندان در اینستاگرام

هنرمندانی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند


مهناز افشار۶۳۰۰۰۰۰

رامبد جوان۶۰۰۰۰۰۰

بهنوش بختیاری۵۹۰۰۰۰۰

سحر قریشی۵۸۰۰۰۰۰

الناز شاکردوست۵۷۰۰۰۰۰

ترانه علیدوستی۵۱۰۰۰۰۰

محمدرضا گلزار۵۱۰۰۰۰۰


۱٫ مهناز افشار از هنرمندان فعال در اینستاگرام است که ۶٫۳۰۰٫۰۰۰ فالوور دارد و میتوان او را در زمره فعال ترین های اینستاگرام دانست. در پیج اینستاگرام این هنرمند کشورمان بیشتر تصاویری از حضور در جشنواره های مختلف ، گریم های مختلفش در نقش هایی که قرار است ایفا کند و تصویری از دخترش به چشم میخورد.

مهناز افشار برای معرفی خودش در این پیج از واژه هایی چون «بازیگر»، «کارگردان» و «تهیه کننده» استفاده کرده است.

مهناز افشار

مهناز افشار


۲٫ رامبد جوان مجری سرشناس برنامه خندوانه در مقام دوم هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام قرار دارد که ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ فالوور دارد. پست های اخیر این هنرمند کشورمان همگی به ویدئوهایی از مراسم اکران فیلم نگار یا تصاویری از این دست اختصاص دارد و پیش از آن نیز پست هایی درباره رفتارهای صحیح در زندگی و برنامه خندوانه در پیج رامبد جوان دیده میشود.

در پیج رامبد جوان تا به امروز ۱٫۹۱۲ پست وجود دارد.

رامبد جوان

رامبد جوان


۳٫ بهنوش بختیاری هنرمند طناز کشورمان در مقام سوم هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام است که ۵٫۹۰۰٫۰۰۰ دنبال کننده دارد. بهنوش بختیاری، یکی دیگر از کسانی است که در اینستاگرام به صورت دائمی حضور دارد و با متن های خیلی خودمانی با فالوئرهایش ارتباط برقرار می کند و البته هراز گاهی عکس های عجیب و غریبی هم می گذارد. در پیج بهنوش بختیاری ویدئوهای زیادی به چشم میخورد و تقریبا میتوان گفت همه چیز در پیج او یافت میشود.

در پیج بهنوش بختیاری ۱٫۱۸۸ پست وجود دارد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری


۴٫ سحر قریشیبازیگری که با سریال دلنوازان در تلویزیون شناخته شد یکی دیگر از فعالان اینستاگرام است که ۵٫۸۰۰٫۰۰۰ دنبال کننده دارد . در پیج این هنرمند کشورمان با ۲۲۰ پست موضوعات مختلفی سوژه میشود .

از تصاویر مربوط به خودش گرفته تا عکس هایی که شاید حضورش در این پیج کمی عجیب باشد اما بیشتر پست های سحر قریشی با تصاویر خود این هنرمند همراه است.

سحر قریشی

سحر قریشی


۵٫ الناز شاکردوست از دیگر هنرمندان فعال در اینستاگرام است که ۵٫۷۰۰٫۰۰۰ دنبال کننده دارد . در پیج الناز شاکردوست همه چیز پیدا می شود از عکس های داغ پشت صحنه فیلم هایی که بازی می کند گرفته تا عکس سفرهای خارجی اش و هرچیزی که به نظرش جذاب و زیبا بیایید.

در پیج الناز شاکردوست ۶۵۸ پست وجود دارد که خبر از حضور فعال او در اینستاگرام میدهد.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست


۶٫ ترانه علیدوستیبازیگری که این روزها با سریال شهرزاد حسابی در دل مردم جا باز کرده است در اینستاگرام نیز حضور فعالی دارد . ترانه علیدوستی با ۵٫۱۰۰٫۰۰۰ فالوور و داشتن ۲۷۸ پست در مقام ششم هنرمندان فعال در اینستاگرام قرار دارد. ترانه یکی از حرفه ای ترین پیج ها را در اینستاگرام دارد. نه آنقدر پست می گذارد که دیده نشوند و نه آنقدر کم که حوصله فالوئرهایش سر برود.

در پیج ترانه علیدوستی تصاویری از حضورش در جشنواره های مختلف تا پشت صحنه فیلم ها و دخترش حنا به چشم میخورد.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی


۷٫ محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای کشورمان با داشتن ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ فالوور یکی از پرطرفدارترین های اینستاگرام است. یکی از چیزهایی که پیج محمدرضا گلزار را با دیگر هنرمندان کشورمان متفاوت کرده است تعداد ویدئوهایی است که در اینستاگرامش گذاشته است.

رضا گلزار با داشتن ۱٫۱۲۲ پست تا به امروز یکی از پرطرفدارترین پیج ها را داراست که بیشتر به گذاشتن ویدئوهایی از خودش یا اجراهایش اختصاص دارد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

پرطرفداترین هنرمندان در اینستاگرام + اینفوگرافی

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا